Източих ангифриза през долния маркуч на радиатора и тръгнах да наливам новия през казахчето обаче не влиза нищо, на радиатора няма капачна пробка нищо, трябва да има някаде пробка за обезвъздушаване но немога да я намера
поло 1991 1043 AAU
Спешно! източих антифриза и сега немога да налея - РЕШЕНО!
Спешно! източих антифриза и сега немога да налея - РЕШЕНО!
Последна промяна от sa6o46 на Пон 29 сеп 2008 0:21, променено общо 1 път.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Полото има пробка за обезвъздушаване на парното. Намира се до моторчето на парното. Пробвай от там, ако не стане по друг начин!
Последна промяна от Snejoky на Пон 29 сеп 2008 6:57, променено общо 2 пъти.
ето какво пише в менюала, heater controls трябва да е врътката на парното или?
този bleeder screw сигурно пак е по парното , а аз ръчках по термостата
този bleeder screw сигурно пак е по парното , а аз ръчках по термостата
15 Check that the heater controls are set to
“HOT”, then remove the rubber strip and
plastic cover from the plenum chamber
behind the engine compartment, and loosen
the bleeder screw on the heater temperature
control valve.
16 Slowly pour the coolant into the
expansion tank. While doing this watch the
heater bleeder, and tighten the screw when
bubble-free water comes out. If the coolant is
being renewed, begin by pouring in a couple
of litres of water, followed by the correct
quantity of antifreeze, then top-up with more
water.
Въпреки че проблема е решен-да ръсна и аз малко мозък
(като човек който е правил тая гимнастика 2 пъти вече...)
1-ако си мислиш че си източил цялото количество течност-лъжеш се...
2-при наливането-двг. работи а самото наливане става леко и внимателно като не се оставя разширителя без течност,но се внимава и да не се препълни
3-след като прецениш("на трънско око") че течността е достатъчно-оставяш двг.да работи до достигане на раб.температура и с отворен разширител и ако "дръпне" още течност-доливаш.Гледаш дали църцори водица от малкото маркуче и затваряш съда
4-пожелателно-изчакваш да се вкл.перката.
5-проследяваш нивото в следващите дни-и следиш за теч(сълзене) от таралежа....
на нашите коли охл.система е измислена доста добре-може би само на пежо306 и ситро -то са по мързеливи(просто те са "отворени").Няма вариант да се получи "тапа"-като на старите Рено
Да се обезвъздуши-да,но кое?При положение че разширителя е по-ниско от радиаторчето на парното-тая пробка е само за обезвъздушаване на парното.Дори и да не я пипа-за двг.няма да има проблем-просто няма да има парно
1-ако си мислиш че си източил цялото количество течност-лъжеш се...
2-при наливането-двг. работи а самото наливане става леко и внимателно като не се оставя разширителя без течност,но се внимава и да не се препълни
3-след като прецениш("на трънско око") че течността е достатъчно-оставяш двг.да работи до достигане на раб.температура и с отворен разширител и ако "дръпне" още течност-доливаш.Гледаш дали църцори водица от малкото маркуче и затваряш съда
4-пожелателно-изчакваш да се вкл.перката.
5-проследяваш нивото в следващите дни-и следиш за теч(сълзене) от таралежа....
на нашите коли охл.система е измислена доста добре-може би само на пежо306 и ситро -то са по мързеливи(просто те са "отворени").Няма вариант да се получи "тапа"-като на старите Рено
Snejoky написа:Пробката идва най-горна точка, така че от там най-лесно да се обезвъздуши.
Да се обезвъздуши-да,но кое?При положение че разширителя е по-ниско от радиаторчето на парното-тая пробка е само за обезвъздушаване на парното.Дори и да не я пипа-за двг.няма да има проблем-просто няма да има парно
знам че има разни такива препарати които са специално за промиване и спират корозията.
термостата не работи според мен както трябва ( не държи много постоянна температура) възможно ли е да от ръждиввата вода, смисъл да заяжда нещо или да е ръждасал
аз взех нов де BEHR, но искам да промия преди да го сложа
термостата не работи според мен както трябва ( не държи много постоянна температура) възможно ли е да от ръждиввата вода, смисъл да заяжда нещо или да е ръждасал
аз взех нов де BEHR, но искам да промия преди да го сложа
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
И аз промивах с вода - става екстра.
При мене всички проблеми с температурата на водата се оказаха от уреда в таблото - и аз сменях термостати, датчици и секви глупости - и накрая си го настроих ръчно, като мерих t на водата в казанчето - накрая го нагодих. (реално показваше с 7-8 градуса по-ниско от реалната t)
Имай го в предвид, че може и при тебе това да излезне накрая.....
При мене всички проблеми с температурата на водата се оказаха от уреда в таблото - и аз сменях термостати, датчици и секви глупости - и накрая си го настроих ръчно, като мерих t на водата в казанчето - накрая го нагодих. (реално показваше с 7-8 градуса по-ниско от реалната t)
Имай го в предвид, че може и при тебе това да излезне накрая.....
lrlmodo написа:И аз промивах с вода - става екстра.
При мене всички проблеми с температурата на водата се оказаха от уреда в таблото - и аз сменях термостати, датчици и секви глупости - и накрая си го настроих ръчно, като мерих t на водата в казанчето - накрая го нагодих. (реално показваше с 7-8 градуса по-ниско от реалната t)
Имай го в предвид, че може и при тебе това да излезне накрая.....
мерси, ще го имам в предвид, но при мен работи ту на 70 ту на 90 ту на 105 без значение градско ли карам или дълго, държи си квато температура си иска, баш на термостат ми мерише
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
