Полото Прекъсва

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Полото Прекъсва

Мнениеот marchq » Пон 06 окт 2008 20:06


Здравейте колеги. Реших да си сменя свещите на полото (1.6 бензин 95-та) профилактично. Отидох в магазина и ми предложиха Bosch SUPER 4 (35 лева). Свалихме старите (снимка 1) и сложихме новите (снимка 2) но забелязах че старите, оригиналните са с 3 крачета а новите с 4. След това запалих и нямаше проблем. Но след 3-4 часа когато тръгнах на път за вкъщи колата нещо взе да придърпва. От 900 оборота като дам газ потреперва и тогава тръгва също към 3000 оборота придърпва в движение. Спрях отворих отпред и видях че там (снимка 3,4) изкачат искри. Утре ще ходя на сервиз да е гледат. Какво е вашето мнение по въпроса и колко пари ще излезе една такава бобина ако е за смяна ?

Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 06 окт 2008 20:30


А като ги взимаше - за твойта кола ли ти ги дадоха?
Ако стават за твойта като топлинни числа и тн - просто бубината ти си заминава.
Електродите като брой не оказват никакво влияние освен по-дългия живот на свещта :wink:
Виж дали по каталог са за твойто поло :!:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пон 06 окт 2008 20:34


колегата , ..... сваляй бобината , бутни я в печката , и после с епоксидна смола я залей по всички пукнатини .... НАПУКАНА Е , ГАРАНЦИЯ !!!!


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Вто 07 окт 2008 18:59


Колеги днеска на светло огледахме всичко и се оказа пукнат централен кабел купих нов 10 лева и всичко си се оправи благодаря :)

п.с. да свещите ги дадаха за моята кола


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 08 окт 2008 12:55


За предимствата на 3 елекртодните свещи пред едноелектродните има писано доста....... предимствата на 4 електродните пред 3 електродните са ,че 2 от електродите са на разстояние примерно 0.8 мм от централният електрод ,а другите 2 на разстояние 1.2 мм примерно и са по-ниски. Това спомага за доброто изхвърляне на искра дори и ако централният електрод се замърси от отлагания. Преминавайки искра през електродите на разстояние 1.2мм след време централният електрод се самопочиства и свеща отново започва да работи нормално с електродите си на растояние 0.8 мм. Има и такива свещи с 4 електрода ,при които няма никаква разлика между разстоянията на електродите , такива 4 електродни с нищо не превъзхождат 3 електродните според мен



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта