Здравейте колеги. Реших да си сменя свещите на полото (1.6 бензин 95-та) профилактично. Отидох в магазина и ми предложиха Bosch SUPER 4 (35 лева). Свалихме старите (снимка 1) и сложихме новите (снимка 2) но забелязах че старите, оригиналните са с 3 крачета а новите с 4. След това запалих и нямаше проблем. Но след 3-4 часа когато тръгнах на път за вкъщи колата нещо взе да придърпва. От 900 оборота като дам газ потреперва и тогава тръгва също към 3000 оборота придърпва в движение. Спрях отворих отпред и видях че там (снимка 3,4) изкачат искри. Утре ще ходя на сервиз да е гледат. Какво е вашето мнение по въпроса и колко пари ще излезе една такава бобина ако е за смяна ?
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Полото Прекъсва
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
За предимствата на 3 елекртодните свещи пред едноелектродните има писано доста....... предимствата на 4 електродните пред 3 електродните са ,че 2 от електродите са на разстояние примерно 0.8 мм от централният електрод ,а другите 2 на разстояние 1.2 мм примерно и са по-ниски. Това спомага за доброто изхвърляне на искра дори и ако централният електрод се замърси от отлагания. Преминавайки искра през електродите на разстояние 1.2мм след време централният електрод се самопочиства и свеща отново започва да работи нормално с електродите си на растояние 0.8 мм. Има и такива свещи с 4 електрода ,при които няма никаква разлика между разстоянията на електродите , такива 4 електродни с нищо не превъзхождат 3 електродните според мен
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта