Прекъсва, гасне и се дави, и след малко си се оправя само!??

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Прекъсва, гасне и се дави, и след малко си се оправя само!??

Мнениеот sa6o46 » Пет 28 ное 2008 20:46


сутрин пали без проблем, докато е студена работи перфектно и по едно време като загрее започват мизериите..
прекъсва всеедно и свършва горивото, едва върви, като дам леко газ върви горе долу но като натисна педала започва да се забъква и да прекъсва!? като изключа от скорост гасне...
след няколко часа като истине съвсем пак си работи добре. дори топла като я карам така и понякога сама си се оправя и започва да си работи добре...!?
колата е с газова оредба от 2 месеца с отрязана ламбда сонда (преди седмица) , проблема го прави и на газ и на бензин обаче, прецака ли се на едното прави мизерии и на другото и по същия начин си се оправя сама...

помагайте..

AAU 1043 моно инцекция е двигателя




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 28 ное 2008 20:50


Температурен датчик :idea: Откачи го след като загрее и виж как ще се държи.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 28 ное 2008 22:05


Първо бих рестартирал компютара на колата като откача плюсовият кабел на акумулатора за 15-20 мин. Ако няма разлика...температурният датчик...(синият)

Теодор написа:Температурен датчик :idea: Откачи го след като загрее и виж как ще се държи.


Ако е от него , проблемат ,че той работи неправилно при високи температури на антифриза ,показва ,че дава много високо съпротивление и при откачането му при загяла кола просто ще му се подаде пак високо съпротивление и нищо няма да се разбере (нещата ще бъдат същите). Тази проверка се прави ,ако той неработи правилно при студен двигател.

sa6o46, за да провериш дали е от датчика ,му откачи буксата и мери съпротивлението между пиновете на датчика. Трябва съпротивлението да е по-малко от 350 ома при добре загяла кола 85-90 градуса. Ако пък нямаш условия да мериш съпротивление... пак откачаш буксата на синият датчик и не на датчика ,а на буксата му слагаш едно съпротивление, напъхваш крачетата му във всяка от щифтчетата на буксата. Отиваш в магазин за електроника (софиянци да казват каде има) и си купуваш съпротивление което трябва да е от 250 до 350 ома (без значение какво ще вземеш,най вероятно ще ти предложат 220 ома и 270 ома - всичко в този диапазаон става),като мощноста му трябва да е 1 или 2 вата (за всеки случей). Това чудо на техниката ще ти струва някъде към 20-40 стотинки. Кажи че предпочиташ съпротивлението да не е българско. Абе и българко да е няма проблем ,ама често се случва да прекъсват (като това прекъсване няма да навреди на колата ,а на надежноста на теста който правиш)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 28 ное 2008 22:12


Като вземе да прекъсва, няма да е лошо да демостираш и 4-те свещи и да видиш дали електродите им не дават на късо (са свързани) от боклуци (нагар)....доста вероятно е да започнат проблемите ти с нагара щом си без сондичка :!:

На старото поло AAU докато изчистя проклетия нагар дето съм го трупал с години преди да усетя номера на моята сонда ...чистих свещи за норматив......що подигравки отнесох: " тва да не миеш зъбите на свещите бе" :lol: (чистих свещите с четка за зъби)


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пет 28 ное 2008 23:02


благодаря за мненията, ще го видя тоз датчик

ПП ваденето на клемата не помага

и да добавя само че на газ поваче се усеща проблема, на бензин що годе върви някак... замисля се доста но върви, докато на газ много прекъсва.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 29 ное 2008 2:23


Всеки проблем със запалителната система е по-силно изразен на газ отколкото на бензин......виж-виж свещите като вземе да се дави


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Съб 29 ное 2008 17:03


мерих със мултицет, на 90 градуса е около 250 ома... обаче колата си работи добре, днес нее правила мизерии
а иначе като извада клемата дига доста оборотите...

гледах и една свещ (защото другите по трудно се свалят) и ми се стори доста добре

ще я издебна като започне да прави мизерии да и замера датчика


martinvera
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот martinvera » Съб 29 ное 2008 19:59


Имах същия проблем до днес.
Купих кабели BREMI комплект и нещата се оправиха.
А старите бяха на 10000км (1год.).
Пробвай с кабели от познат или си купи нови НО ХУБАВИ, A НЕ КАТО МЕН "СИЛИКОНОВИ ПОДСИЛЕНИ" - 50лв в кофата :D :? .


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 30 ное 2008 15:19


Неочаквай много-много от Bremi ,ама все пак повече от 10 000 ще изкарат де :wink:


martinvera
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот martinvera » Пон 01 дек 2008 17:08


Anbuch написа:Неочаквай много-много от Bremi ,ама все пак повече от 10 000 ще изкарат де :wink:


Защо така колега, тука във форума ги препоръчват много.
Другата алтернатива беше БЕРУ, защото бях със силиконови кабели и положението беше много зле. Аз лично от моя опит е че кабелите трябва да бъдат специално за модела на колата.
Старите бяха много добри, но от лош контакт м/у свещите (трябваше да се слага допълнително една гайчица на свеща отгоре) и кабела единия беше станал на ......., а другите три с нагар, външно бяха изключително добре. Също така м/у бобината и кабела и м/у кабела и капачката беше леш, имам снимки. Иначе от дистрибуторната капачка кабелите който отиват към свеща са правели много добър контак клемите бяха като нови. (колко ме подведе това само).

Поздрави за добрата тема за дросела.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта