Здравеите колеги , имам въпрос към вас и силно се надявам някои да ми помогне ако може ...
Карам VW ПОЛО , 96 г. 1400 кубиково .
Проблема е следния : Сутринта тръгвам за работа на вън е -10 градуса и как чукнах стартера полото запали от четварт , държи си 1000 оборота и пее , стигам до работата , паркирах се и го загасих но се наложи да го преместя като се качих в него и го запалих без да му давам газ оборотомера отиде на 2000 оборота и двигателя започна да се форсира сам без да му докосвам педала за гаста изфорсира се 5-6 пъти в интервал от 2000 до 2500 оборота и спадна на 1000 , а температурата на водата беше 70 градуса . Този проблем започна да го прави много често но не всеки път , според вас на какжо се дължи ??? МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ МИ ........
полото се форсира само ...
- wv_POWER
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 26 авг 2008 12:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
полото се форсира само ...
Последна промяна от wv_POWER на Съб 17 яну 2009 16:53, променено общо 2 пъти.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Нямаш проблеми - нешо на компа не му е по вкуса и предполагам е темп. датчик, но според мене не е за смяна.
А пропо призовавам всички колеги с Поло 1,0 /999/ преди да пищят и пишат да си "аклиматизират колите" особено ако са италианки и имат проблеми с оборотите със смяна на температурния датчик, ако са им читави термостатите.

А пропо призовавам всички колеги с Поло 1,0 /999/ преди да пищят и пишат да си "аклиматизират колите" особено ако са италианки и имат проблеми с оборотите със смяна на температурния датчик, ако са им читави термостатите.
- wv_POWER
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 26 авг 2008 12:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
maslinkov написа:Нямаш проблеми - нешо на компа не му е по вкуса и предполагам е темп. датчик, но според мене не е за смяна.
А пропо призовавам всички колеги с Поло 1,0 /999/ преди да пищят и пишат да си "аклиматизират колите" особено ако са италианки и имат проблеми с оборотите със смяна на температурния датчик, ако са им читави термостатите.![]()
![]()
значи казваш да си проверя дали термостата ми е в ред и ако е значи е от температурния датчик ?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
При мен на АЕЕ се получи същото, бях писал в друга тема. Дори след смяната на температурния датчик, пак се получи веднъж или два пъти. Нямам обяснения от какво ма си мисля, че имам някъде проблем с токовете, защото при влажно време понякога гасне в движение. Но щом завъртя на стартера и пали веднага.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
То и чисто нов датчик може да ти направи мизерии, но не защото е дефектен, а защото показанията му попадат между отделните режими на работа, определяни за двг. от компа. И макар че ти си Магнет- Марели система, а ние Бош /щото и това е вероятна причина/, ако се сложи съпротивление на крачето към компа, това решава проблема. Моята без съпротивлението при загасяне на фаровете /на празен ход/ гаснеше. Естествено е да има и друга причина, важно е да "принудиш" компа да я компенсира по друг начин. /може да е реле- регулатор, акумулатор, Ламбда сонда и какво ли не друго, вкл. дросел-клапа, което не излиза на диагностика извън параметри, но усредняването кара компа да взема неправилно "решение" за компенсация.
- wv_POWER
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 26 авг 2008 12:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
полото се форсира само ...
колеги смених термостата и сега вече всичко е наред полото мърка като тигърче и си дуржи постоянни обороти и не се форсира самичко ... благодерч на всички които ми дадоха ценна имформация


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта