kasapina,гледам ,че си от Пловдив и предполагам за кое поло става дума ,ама не съм сигурен...онази бяла ракета със скоростите от сеат и двигател NZ ли?
Ако да, Първо ЕВАЛА МАЙНА за труда дето сте хвърлили и после :
захранващото напрежение на датчика на Хол за всички коли може и да не е еднакво.Зависи от компа на колата какво допуска. Примерно за моето поло изикванията са да не е по-малко от 4.5V - в действителност е 10,8 волта (при напрежение на акумулатора 12.4 волта). Разлика в потенциалите винаги има, (ако ще и заради дължината на проводниците) въпроса е кое ECU каква разлика в потенциалите позволява или съответно какво захранващо напрежение на датчика на ХОЛ. И понеже компа не мери напрежението излизащо от датчика ,а мери броя на импулсите (на датчика му трябва напрежението) ,на компа му е все тая какво е напрежението - то няма значение за компа , има значение за нас които се опитваме да хванем импулсите с обикновен мултицет. Пак казвам : за нейният двигател захранващото напрежение трябва да е над 9 волта ,за NZ мисля ,че беше над 10 ,а за моят АЕХ трябва да е над 4.5 волта (съответно с времето VAG са поправили грешката си от някаква разлика в потенциалите колата да не умира). Ако неизлиза сигнал от датчика той е повреден ,както и ако излиза постоянно напрежение без да се променя стойноста му,Датчика трябва да вади бързо сменящо се напрежение от 0.4 волта до напрежение 3 волта по-ниско от захранващото напрежение на датчика на ХОЛ мерено с волтметър превключен на мерене на постоянно напрежение (с волт метър така се мери)(с контролна лампа и осцилоскоп е по-добре да се мери ама,кое по напред в тоя багажник
Вяра , сега като си с мултицет и колата ти прави проблеми трябва да откачиш буксата и премериш захранващото напрежени между червеният и кафевият кабел ,дали е над 9 волта на контакт.Ако всичко е наред ,вклюваш буксата и забиваш по една карфица в средният кабел и една в минусовия (кафевия). Без да откачаш каквито и да било букси ,някой трябва да се опита да запали двигателят а ти да мериш напрежението между двете карфици ,като внимаваш да не се опрат една в друга. Мултицета го завърташ на обхват 20V DC (право напрежение) и показанията на мултицета при изправен датчик трябва да се промрнят бързо като не трябва да излизат от интервала от 0.4 волта до напрежение 3 волта по-ниско от захранващото напрежение на датчика на ХОЛ
