Поло 1043 AAU гасне :(

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 17 ное 2008 11:18


maslinkov, Новото ми поло не пали без сигнал от тоя датчик. ААУ-то си палеше без проблем на студено


kasapina,гледам ,че си от Пловдив и предполагам за кое поло става дума ,ама не съм сигурен...онази бяла ракета със скоростите от сеат и двигател NZ ли?
Ако да, Първо ЕВАЛА МАЙНА за труда дето сте хвърлили и после :
захранващото напрежение на датчика на Хол за всички коли може и да не е еднакво.Зависи от компа на колата какво допуска. Примерно за моето поло изикванията са да не е по-малко от 4.5V - в действителност е 10,8 волта (при напрежение на акумулатора 12.4 волта). Разлика в потенциалите винаги има, (ако ще и заради дължината на проводниците) въпроса е кое ECU каква разлика в потенциалите позволява или съответно какво захранващо напрежение на датчика на ХОЛ. И понеже компа не мери напрежението излизащо от датчика ,а мери броя на импулсите (на датчика му трябва напрежението) ,на компа му е все тая какво е напрежението - то няма значение за компа , има значение за нас които се опитваме да хванем импулсите с обикновен мултицет. Пак казвам : за нейният двигател захранващото напрежение трябва да е над 9 волта ,за NZ мисля ,че беше над 10 ,а за моят АЕХ трябва да е над 4.5 волта (съответно с времето VAG са поправили грешката си от някаква разлика в потенциалите колата да не умира). Ако неизлиза сигнал от датчика той е повреден ,както и ако излиза постоянно напрежение без да се променя стойноста му,Датчика трябва да вади бързо сменящо се напрежение от 0.4 волта до напрежение 3 волта по-ниско от захранващото напрежение на датчика на ХОЛ мерено с волтметър превключен на мерене на постоянно напрежение (с волт метър така се мери)(с контролна лампа и осцилоскоп е по-добре да се мери ама,кое по напред в тоя багажник :lol: ). Вярно ,че пропуснах да кажа в предишният си пост ,че напрежението което излиза от датчика не трява да е каквото и да било ,за което се извинявам на авторката на темата

Вяра , сега като си с мултицет и колата ти прави проблеми трябва да откачиш буксата и премериш захранващото напрежени между червеният и кафевият кабел ,дали е над 9 волта на контакт.Ако всичко е наред ,вклюваш буксата и забиваш по една карфица в средният кабел и една в минусовия (кафевия). Без да откачаш каквито и да било букси ,някой трябва да се опита да запали двигателят а ти да мериш напрежението между двете карфици ,като внимаваш да не се опрат една в друга. Мултицета го завърташ на обхват 20V DC (право напрежение) и показанията на мултицета при изправен датчик трябва да се промрнят бързо като не трябва да излизат от интервала от 0.4 волта до напрежение 3 волта по-ниско от захранващото напрежение на датчика на ХОЛ




Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Мнениеот kasapina » Пон 17 ное 2008 21:58


Здр.
Правилно предполагаш :lol: абе кутията си е неговата само карантиите са на сеат :D трудът и мръзненето миналата зима си струваше мисля :) Благодарско .
Таа ....
Захранващите напрежения на Холовите датчици са основно 3 :
5в , 10в и 12(или напрежението от АБ взема се от клема 15)
Има и холови структори с по две крачета а там е друта схемата използват се за датчици на АБС и за хващане на обороти пак но сега нее за тази тема . и по темата....
Идеята е напрежението да е стабилно при всякакви условия, а напрежението в средния край (сигнала) да спада в 0 Екуто следи именно спада му в 0 !!! ЕкУто го подпира с някакво напрежение (или комутатора) примерно 7в и датчика го бута(нее от голямо значение колко е подпиращото напрежение а до колко може да го смъкне датчика !!! )датчика затова се проверява и по подобен начин с ТЕС(когато е свале) се захранва на необходимото напрежение и на сигналния изход се подаде 12в през един резистор 10к и с осцилоскоп се гледа до колко го смъква това напрежение след резистора.Явно не си го ял с разлики в потенциала затова смяташ така :D но повярваи ми колата пали когато си иска на стартер ,пали винаги на бутане , и при закачане на едно кабелче с крокодилче от АБ до делкото нещата си идват на място :D и то не всеки път
Разлики има но те са в много малки граници а при едно евентуално окисляване стават повечко ;) от допустимото предимно опелите страдат повече заради изгниване около общитите маси но и тук се случва (не да изгние :D)
а иначе с тия 9 волта :D ме разбиваш така пише в аутодатата преди малко съзрях от каде черпиш инфо :D
Иначе с мулти сет е трудно дори на стартер да хванеш тези импулси ,неможе да се опреснява толкова бързо тоя мултисет (n) да го имаш в предвид ако е свалено делкото може с бавни движения да си играеш но на запален мАтор абсурд да видиш нещо смислено .

Поздрави :)


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 1043 AAU гасне :(

Мнениеот Persefona » Нед 22 мар 2009 10:57


Виновника се саморазкри :Mr Green Fun
След смяна на цялата електроника по колата тя продължи да прави проблеми, започна да губи обороти в движение и така хванахме проблема - Датчика на Хол :D
Сменихме го и сега всичко е ток и жица :heeeavy metal mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта