Проблем с парното на POLO 95-та
Проблем с парното на POLO 95-та
Здравейте
искам да ви попитам следното нещо .. Това лято ми се спука казанчето на парното .. както и да е .. смених го с ново ... сам си разглобих таблото сам си го и сглобих после .. всичко е окей ... обаче ся стана хладно и дойде време да пускаме топлото да духа
интересното е, че като го врътна на топло ... и духа хладен въздух .. а като си го дам на студено си духа студено .. в смисъл не духа горещо .. така да препина направо към въпроса ... значи има едни ламарини дето регулират там топло ли да духа .. студено ли .. и да насочваш струята на прозорците на краката и т.н. та на тези ламарини имаше едни дупки и аз не ги запуших .. а преди това е имало някво хартиено покритие в/у тях .. възможно ли е поради това, че не съм ги запушил да не духа горещо, ами да смесва топлото и студено ?
Мерси предварително на тези които се отзоват 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
Точно това е проблема 
Тези ламарини сега ниши не правят.Идеята е че дупките са за да се залепи по-добре дунапрена,който дефакто е самата клапа...когато дунапрена изпадне остава гола ламарина,която само се мести насам-натам....и нищо не насочва.
Сваляш пак таблото,разглобяваш и облепяш всичко.Става с тънка ламарина и нитове,става с алуминиево фолио,става с подобен на оригиналния материал...даже онзи ден разглобих един Пасат и вътре бяха облепени с телефонен указател (пласт от няколко странички) и силикон.
Аз лично ползвам алуминиевто фолио за кола с парно или климатик (при троник дрънкат после и не е добре).
Съответно оправяш отворите (да ги няма) и всичко ще е 6+ .
Тези ламарини сега ниши не правят.Идеята е че дупките са за да се залепи по-добре дунапрена,който дефакто е самата клапа...когато дунапрена изпадне остава гола ламарина,която само се мести насам-натам....и нищо не насочва.
Сваляш пак таблото,разглобяваш и облепяш всичко.Става с тънка ламарина и нитове,става с алуминиево фолио,става с подобен на оригиналния материал...даже онзи ден разглобих един Пасат и вътре бяха облепени с телефонен указател (пласт от няколко странички) и силикон.
Аз лично ползвам алуминиевто фолио за кола с парно или климатик (при троник дрънкат после и не е добре).
Съответно оправяш отворите (да ги няма) и всичко ще е 6+ .
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
малее .. точно този отговор ме беше страх да видя .. голяма играчка ме чака пак .. ама пък и без парно не става
мерси братле
аз също смятах, че причината е в тия дупки, ама исках да се допитам до някой преди да изкормя пак всичко
жив и здрав 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
Корми и ремонтирай и всичко ще е наред после 
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
Бате стана работата .. само средната конзола свалих и с развиването на 2 пластмасови болта падна един капак който ми даде достъп до тези клапи ...запуших ги ... сега е по-добре .. но ми се стува, че не е това което трябва да е .. вече не знам каде да търся причина ... клапите се затварят както трябва струята на въздуха е силна колкото трябва .. вода има достатъчно, загравя нормално .. държи 90 градуса .. някой жокер да искараш от тестето ? 
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
Съмнявам се че си стигнал и си оправил клапата за топло-студено, най-вероятно само тази която определя откъде да духа.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
°niksi° написа:Съмнявам се че си стигнал и си оправил клапата за топло-студено, най-вероятно само тази която определя откъде да духа.
М,да
Точно това е направил.
Тази за топло-студено е доста навътре...незнам с какви ръце си ама аз както и да го мисля не мога да бръкна чак до там ако не е разглобено всичко на съставните му части.
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
е сега като ви казвам, че съм го оправил значи съм .. без никакъф проблем залепих аломиниеовото фолио със силикон
ако наистина трябваше да се нитова ще ше да е нужно всичко да е разглобено на съставните му части .. но в случая силикона свърши идеална работа .. 
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на POLO 95-та
sheki написа:е сега като ви казвам, че съм го оправил значи съм .. без никакъф проблем залепих аломиниеовото фолио със силиконако наистина трябваше да се нитова ще ше да е нужно всичко да е разглобено на съставните му части .. но в случая силикона свърши идеална работа ..
Е..дано да кара по-дълго време.Как си успял да си завреш ръцете не ми е ясно ама...евала!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта