Polo 6N, `97, 1.6 АЕЕ- възникнали проблеми и решенията им

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Polo 6N, `97, 1.6 АЕЕ- възникнали проблеми и решенията им

Мнениеот shotoman » Чет 25 ное 2010 9:32


Здравейте колеги, реших да споделя проблемите, които възникнаха с пуловера ми и как ги решихме (поне се надявам) :) с мой много добър приятел и страшно кадърен майстор в Монтана.

Първо още с вкарването на колата и поставих газов инжекцион. Понеже не я бях карал преди това, не знаех как е колата.
Първи проблем: Изчезваше антифриза, доливах - пак се губеше. В същото време, гореше масло (литър на около 2 000 км), което доста ме притесни. Всички разправяха, че най вероятно били заминали маслени сегменти, гарнитура на глава.... Нали се сещате, че подобни размисли, ме вкарваха в ужас :) Свалихме капака на главата и какво се оказа - явно на колата са сложени нови гумички на клапаните, НО са поставени 8мм, а на този двигател трябва да са 7мм по каталог. Сменихме гумичките и колата веднага спря да пуши. Като покарам още малко, ще видя дали разхода на масло е в нормите.
Втория проблем се реши, като надухме водната система на колата - протече като лейка и то познайте от къде - навсякъде където бяха бръкнали газаджиите - трипътници, изпарител.... стегнахме всичко и мисля, че проблемът е отстранен.
Трето - когато колата остане на обороти, вътре се чува много неприятно бучене, когато вдигна оборотите малко над 1000 бученето изчезва. Казаха ми, че е от меката връзка, защото била заменена с тръба. Е не беше от там. Точно под скоростната кутия има тампон, един странен и издължен. Тъй като новия се оказа около 70 лв, да ви кажа как спестихме малко пари. Първо свалихме тампона и го разглобихме. Вътре са два тампона с назъбени крайща, сглобени един срещу друг. От ръжда всичко се беше "вдървило". Почистихме внимателно на струга отвътре металната чашка на тампона, а двата гумени тампона ги препилихме на шмиргел, като внимателно оформихме назъбванията, така че да излезе здравата гума под най-горния съсипан от ръждата слой. Така тампона омекна и върна свойствата си. Предполитахме да пробваме тази система, тъй като от личен опит знам (сменихме двата тампона на пасата и се усеща колко са дървени, въпреки, че приятеля ми ме убеждаваше да не ги сменям, аз исках всичко да е ново), че тампоните на пазара не са от качествена гума и вероятността с новия тампон да е още "по-дървено" положението е голяма. Сега вече бучене в колата няма :))

Дано съм бил полезен. УСПЕХ и безаварийно на всички колеги :) heavy metal zork :beer




Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта