Първо още с вкарването на колата и поставих газов инжекцион. Понеже не я бях карал преди това, не знаех как е колата.
Първи проблем: Изчезваше антифриза, доливах - пак се губеше. В същото време, гореше масло (литър на около 2 000 км), което доста ме притесни. Всички разправяха, че най вероятно били заминали маслени сегменти, гарнитура на глава.... Нали се сещате, че подобни размисли, ме вкарваха в ужас
Втория проблем се реши, като надухме водната система на колата - протече като лейка и то познайте от къде - навсякъде където бяха бръкнали газаджиите - трипътници, изпарител.... стегнахме всичко и мисля, че проблемът е отстранен.
Трето - когато колата остане на обороти, вътре се чува много неприятно бучене, когато вдигна оборотите малко над 1000 бученето изчезва. Казаха ми, че е от меката връзка, защото била заменена с тръба. Е не беше от там. Точно под скоростната кутия има тампон, един странен и издължен. Тъй като новия се оказа около 70 лв, да ви кажа как спестихме малко пари. Първо свалихме тампона и го разглобихме. Вътре са два тампона с назъбени крайща, сглобени един срещу друг. От ръжда всичко се беше "вдървило". Почистихме внимателно на струга отвътре металната чашка на тампона, а двата гумени тампона ги препилихме на шмиргел, като внимателно оформихме назъбванията, така че да излезе здравата гума под най-горния съсипан от ръждата слой. Така тампона омекна и върна свойствата си. Предполитахме да пробваме тази система, тъй като от личен опит знам (сменихме двата тампона на пасата и се усеща колко са дървени, въпреки, че приятеля ми ме убеждаваше да не ги сменям, аз исках всичко да е ново), че тампоните на пазара не са от качествена гума и вероятността с новия тампон да е още "по-дървено" положението е голяма. Сега вече бучене в колата няма
Дано съм бил полезен. УСПЕХ и безаварийно на всички колеги
