Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
Здравейте колеги.Проблема е следния-Давам на контакт и вс е наред,врътвам ключа да запали и няма никой.Проверих аку-то.добре е,извадих буксата от стартера и с едно кабелче към + колата пали както преди.Според мен проблема е в клемата.Днес разкачих всичко-аирбек,волан,ключ мигачи и чистачки.На кормилния прът остана само контактния ключ.[u]Дойде проблема-как да го сваля?[/u]С издърпване на помръдва.Моля за съвати.Предварително благодаря.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
трябва да откачиш целия кормилен прът,до самото каренце долу.От там нататъка ще ти стане ясно.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
На полото може да се регулира височината на волана.Днес стигнах до отвиване на болта който държи лостчето за законтряне на волана,но ме притеснява втулката при този болт,която ако я изавадя после не знам как да я сложа(мн.неудобно място).Видях че има и някакви пружини.Има ли някаква последователност при свалянето на кормилния прът за да ме улесни?
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
Може ли да ми препоръчате свестен ключар в София,който да смени този клеморед.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 15 яну 2008 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна клемата на контактния ключ?Polo clasic 97g.1.9SDI
Проблема със смяната на клемореда е решен.Намерих скоба и с нея свалих втулката от кормилния прът.Скобата ми беше цилиндрична прорязана от едната страна по дължина.Хванах с нея втулката и с почуквания по навиващия се болт на скобата втулката се извади.След смяната на клемореда трябва да се разхлаби леко карето на кормилния прът,за да се издърпа леко кормилния прът,който е леко потънал при ваденето на втулката.Втулката са набива посредством гайката която се навива за волана.За мое съжаление проблема пак се проявява.От две сутрини при първо завъртане на контакта само прицъква все едно няма ток.При второ завъртане пали без проблем.След това цял ден няма проблем.Ходих да ми замерят АКУ-то,няма проблем.Колата я полих с кабел преди да сменя клемореда -стартера въртеше без проблем.Искам да попитам има ли някакво реле преди стартера,което е възможно да се бъзика или новия клеморед не е както трябва?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта