Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да какви

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот vaiper 1 » Нед 09 фев 2014 15:13


Моя позната кара такова няма проблеми,но само на бензин се кара и маслото се сменя :biggrin Харчи малко и върви добре за в града е супер :wink




Evasion
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 20 апр 2012 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот Evasion » Вто 29 апр 2014 14:47


Моя звяр е вече на 233000 км (най-малко) и на 16 години, карам го вече 30000 км за 2 години. Проблеми с мотора нямам абсолютно никакви.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот maslinkov » Сря 30 апр 2014 8:25


Слабото място на този мотор са тънките маслени магистрали, в които ако е много студено масло 10/40 замръзва и се прецаква двг., ако не е чакано достатъчно да подгрее. Слабо място е и маслената помпа, която ако я подменяте на около 80-90 х. км няма да имате ядове. Лошото е че не знаете как е издевателствал предния собственик в/у машината. Ако искате непременно този двг., който за размерите си не е никак икономичен обаче, е добре да направите смяна на помпата и да стискате палци, че предното е било всичко ОК. Аз на моята й сложих помпа от 1.3 мотор и след около година тя продуха затлачванията по магистралите. Сега вс. е на 6 - има поне 200 000 хляб в тоя мотор.


Потребителски аватар
miitaka
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
Автомобил: POLO 1.0 i
Двигател: AER 1998
Местоположение: София

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот miitaka » Съб 31 май 2014 8:06


След 30 000 км. изминати с 1.0, мога да кажа, че мотора се държи перфектно и е много икономичен ! :beer


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот maslinkov » Нед 01 юни 2014 11:22


miitaka написа:След 30 000 км. изминати с 1.0, мога да кажа, че мотора се държи перфектно и е много икономичен ! :beer

За твоя мотор значи може да се каже че не е 1.0, а 1/10 000. Вече и моят е такъв, но след много ядове.


Tomasmz
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
Автомобил: VW POLO 6n2
Двигател: ALD 17.04.2000
Местоположение: Мездра

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д

Мнениеот Tomasmz » Вто 08 юли 2014 20:52


какви болежки си имал с твоя мъник колега че и аз купих един такъв и сега ми свети лампата на маслото сменях помпа,лагери,масла,датчик и небива като загрее лампата за маслото мига и зумера започва да писка моето POLO е 1.0MPI по документи пише че мотора е ALD 999k.c.

Последна промяна от radotom на Вто 08 юли 2014 20:56, променено общо 1 път.
Причина: Какъв беше смисъла от цитата?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот kris11 » Сря 09 юли 2014 9:34


Tomasmz - свети защото няма налягане= мазане. Затлачени магистрали.


Tomasmz
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
Автомобил: VW POLO 6n2
Двигател: ALD 17.04.2000
Местоположение: Мездра

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот Tomasmz » Сря 09 юли 2014 11:04


Хубаво затлачени ама на студено маслото е по дебело само на загрят мотор 90-94 градуса започва да прави номера да светка и алармира зумера тези маслени магистрали немога ли да ги надуя някак с компресор или нещо подобно без да разглобявам двигателя и ако вала е проблемен как мога да го установя.Днес ще сваля цедката която видимо изглежда чиста даже нова защото един приятел ме посаветва имал проблем с шкода с мотор 1.0 и се била оправила. дай те савети или кадърен майстор които може да помогне по безболезнено демек истински доктор :scare3 Благодаря предварително


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот kris11 » Сря 09 юли 2014 22:20


@Tomasmz Аналогичен проблем с АЕЕ. Капака на картера долу миене на цедка,смяна на помпа -никакъв резултат. Мерене на налягане - ниско.Главата долу и продухване на магистралите.От блока нищо, но от глават излю 1 парче. На пипане не е меко като силикон, но не и така твърдо като гарнитура на главата. След това вс е наред след сглобяване и палене.
Преди това на 2 пъти е пробвано с промивка -ядец


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот samo_pechka » Сря 09 юли 2014 23:09


От еднолитровите мотори по Поло , признавам само 1,05 ( 1043 кубика ). С такива мотори започна " автокариерата" ми , с две Поло-та , едното 86ц и другото - 2ф ( 86ц- фейс ) и двете бяха с почти еднакви мотори, в смисъл еднакви кубици , но единия с карб , а другия - моно . Е да, не бяха мощни , но пък адски безпроблемни. Този мотор продължиха за кратко и в 6н да го слагат . Следващите излязоха голям кашкавал ( 999 кубика) :stumm


Tomasmz
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
Автомобил: VW POLO 6n2
Двигател: ALD 17.04.2000
Местоположение: Мездра

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот Tomasmz » Съб 12 юли 2014 10:41


kris11 написа:@Tomasmz Аналогичен проблем с АЕЕ. Капака на картера долу миене на цедка,смяна на помпа -никакъв резултат. Мерене на налягане - ниско.Главата долу и продухване на магистралите.От блока нищо, но от глават излю 1 парче. На пипане не е меко като силикон, но не и така твърдо като гарнитура на главата. След това вс е наред след сглобяване и палене.
Преди това на 2 пъти е пробвано с промивка -ядец



колеги разспределителния вал е силно надран можели от него да е проблема но интересно че на главата има надрано само на една две шиики другите са здрави може ли някои глупак да е сменил само вала защото главата не е разглобявана и възможно ли е вала изобщо да нее за този модел да идва от там проблема с това налягане


Tomasmz
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
Автомобил: VW POLO 6n2
Двигател: ALD 17.04.2000
Местоположение: Мездра

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот Tomasmz » Чет 17 юли 2014 21:58


Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот maslinkov » Пет 18 юли 2014 7:44


Tomasmz написа:Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум

Май лекувате следствието, а не болестта-причината. Като ти надере и този вал, ще разбереш какво искаме да ти кажем всички.


Tomasmz
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
Автомобил: VW POLO 6n2
Двигател: ALD 17.04.2000
Местоположение: Мездра

Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка

Мнениеот Tomasmz » Пет 18 юли 2014 11:34


maslinkov написа:
Tomasmz написа:Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум

Май лекувате следствието, а не болестта-причината. Като ти надере и този вал, ще разбереш какво искаме да ти кажем всички.



Причина масло 15w40 което маже хубаво и вала се смазва но изпуска налягането и на датчика не прави достатъчно налягане а може и самата глава да е имала запушване но такова не открихме и колега лекуваме последствия защото са ни такива измислени майсторите гледат и се пулят и започват да ти свалят звезди че са най добрите и кат са почне едно ти ми сменяване на части докато улучи от какво е проблема та да ти са свят завие.
Колега давай причини щом мислиш че има друг проблем изреждам какво е сменено с ново Маслена помпа,Биелни лагери и Масло за пореден път като маслото Беше CASTROL MAGNATEC 10W40 и започнаха да се чуват шумове от горната част на мотора като загреее мотора на 90 градуса шума ставаше още по силен като отворихме капака на клапаните вала целия надран и капака на главата имаше само на първи цилиндър там дето трябва да подава масло купих друга глава заедно с вала и капака защото майстора каза че трябва да е комплект като на капака пак имаше леко като надраскано но не се осещаше на пръста като го пипаш докато на моя беше мнооо зле така ако имаш мнение дай го повярвай искам да оправя машинката защото все пак я кара жена и с тях е опасно.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта