Благодаря ти 4i4o-dido,но съм доста далеч.
Днес съм на работа , но утре ще се заема с проверката.
Поздрави .:)
Polo 1.4 mpi AKK 2000 - Не пали
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 29 юни 2013 9:04
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Благодаря ти , чичо-Дидо , но съм доста далеч.
Днес съм на работа , но утре ще се заема със стартера.
Поздрави . :)
Днес съм на работа , но утре ще се заема със стартера.
Поздрави . :)
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 29 юни 2013 9:04
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Преди малко реших като за последно (преди да свалям стартера )да пробвам да запаля полото .
Размърдах ключа и ОООО ЧУДО
, запали като нова.
За да не бъда упрекван ще кажа , за тези няколко дена няколко пъти съм пробвал да запаля и всеки път съм клатил , размърдвал, вкарвал и изкарвал ключа , но нищо .
След много проби си пали от 10 - 10 пъти .
Според логиката , би трябвало да е клемореда .
Поздрави.
Размърдах ключа и ОООО ЧУДО

За да не бъда упрекван ще кажа , за тези няколко дена няколко пъти съм пробвал да запаля и всеки път съм клатил , размърдвал, вкарвал и изкарвал ключа , но нищо .
След много проби си пали от 10 - 10 пъти .
Според логиката , би трябвало да е клемореда .
Поздрави.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Е, каква е логиката да се оправи клемореда от самосебе си? Нещо много не ми се вярва.
Дано всичко е наред за в бъдеще.
На диагностка води ли я? Тия полота са много странни, и аз имам акк и по откачена кола не съм карал.

Дано всичко е наред за в бъдеще.
На диагностка води ли я? Тия полота са много странни, и аз имам акк и по откачена кола не съм карал.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 29 юни 2013 9:04
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Не знам какво да кажа , нищо повече не съм правил от това което съм писал преди .
На диагностика не съм я водил , през седмицата съм на работа и нямам време а и тука си поръчваш час за каквото и да е.
Тази седмица ще ида до Фолксваген сервис да си запиша час , хем за диагностика - хем за технически преглед.
Ако ще ме питате защо в официален сервис , живея от няколко години в Норвегия.
Поздрави.
На диагностика не съм я водил , през седмицата съм на работа и нямам време а и тука си поръчваш час за каквото и да е.
Тази седмица ще ида до Фолксваген сервис да си запиша час , хем за диагностика - хем за технически преглед.
Ако ще ме питате защо в официален сервис , живея от няколко години в Норвегия.
Поздрави.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 29 юни 2013 9:04
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Малко ме е срам ама да си кажа
Снощи жената ме прати на магазина и си викам - дай да разкърша малко Полото .
Паля , спирам пред магазина , купувам ,излизам и какво си мислите - пак умря.
Бутнаха ме , запали и се прибирам- пробвам пак , няма никой .
Днес се обадих на един приятел сърбин , който има гараж с канал -решен да свалям стартера.
Докато го чаках отворих капака и започнах да гледам и проверявам кабелите,
и знаете ли какво отрих - МАСАТА която е на скоростната кутия към купето е разхлабена.
Затегнах я и запали веднага , после я свалих -почистих и пак я завих - сега си пали .


Снощи жената ме прати на магазина и си викам - дай да разкърша малко Полото .
Паля , спирам пред магазина , купувам ,излизам и какво си мислите - пак умря.

Бутнаха ме , запали и се прибирам- пробвам пак , няма никой .
Днес се обадих на един приятел сърбин , който има гараж с канал -решен да свалям стартера.
Докато го чаках отворих капака и започнах да гледам и проверявам кабелите,
и знаете ли какво отрих - МАСАТА която е на скоростната кутия към купето е разхлабена.
Затегнах я и запали веднага , после я свалих -почистих и пак я завих - сега си пали .

Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
Моето Поло е абсолютно същото, същото се случи и на мен - колата я карах към 10-15 км, палих и гасих 2 пъти, на третият път загасих и след това край - няма запалване. Бутнаха ме, докарах си я до вкъщи, на сутринта пак не палеше. Подадохме ток от друга кола и Полото запали. Сложихме акумулатора на зарядно цял ден и сега пали като нова. Акумулатора е на година и половина, но ми направи този номер.
Затова моят съвет, ако пак се случи непаленето - зареди си акумулатора. Стартер не се чупи толкоз лесно.
Затова моят съвет, ако пак се случи непаленето - зареди си акумулатора. Стартер не се чупи толкоз лесно.

-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Внезапна смърт -POLO 1.4 mpi -AKK 2000
freelancer написа:Да потвърдя, че и аз имах проблем със стартера, два пъти го носих на ремонт. При мен ситуацията беше същата, само, че се чуваше едно леко изхъркване, проблема беше с бендикса, но явно той не умира от веднъж, а първо от време на време не може да зацепи.
Иначе, напълно възможно е да умрял стартера и да не върти от това.
Щом му свети таблото и помпата работи значи си прави контакт на клемореда, не мисля, че е клемореда.
Колега, ако не те затруднява опиши какви бяха проблемите при твоя стартер. При мен на първо палене имам чувство, че върти една идея по тегаво. Напоследък при палене върти добре, пали нормално, но при отпускане на ключа леко изхърква, не винаги но дразни. Ако си свалял сам стартера има ли някакви особености, че мисля да му хвърля един поглед за мизерии по оста на бендикса, но не намирам инфо за свалянето му.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 mpi AKK 2000 - Не пали
Здравей колега!
Първо имах следният проблем със стартера - въртя да паля и се чува само едно цък и неще, паля втори път и всичко ок, е разбира се не чаках да спре напълно и отидох да ми го ремонтират. Смениха ми бендикса и се оправи.
После след 5-6 месеца, въртя да паля и почна да ми гасне таблото, това не ми се случваше постоянно, пак от време на време, все едно ми е слаб акумулатора, обаче на втория път палеше, което ме наведе на мисълта, че затяга стартера и така след няколко такива паления започна да издава постоянно един шум при палене, все едно задържаш ключа по дълго при палене, паля и се чува едно хърррррррр, като стържене, бендикса не може да зацепи, както трябва.
Отидох при човека, който ремонтира стартера преди време и той ми каза, че задържам ключа по дълго и за това било това стържене, обаче, като седна и той и запали видя, че проблема е в стартера.
Първо ми каза, че имал нужда от едно хубаво смазване, но в последствие ми каза, че оста на бендикса била счупена и бендикса се мандахерцал насам натам, коя ос не разбрах точно, мисля, че бендикса се нанизва на нея или нещо такова, не съм отварял стартер.
Първо имах следният проблем със стартера - въртя да паля и се чува само едно цък и неще, паля втори път и всичко ок, е разбира се не чаках да спре напълно и отидох да ми го ремонтират. Смениха ми бендикса и се оправи.
После след 5-6 месеца, въртя да паля и почна да ми гасне таблото, това не ми се случваше постоянно, пак от време на време, все едно ми е слаб акумулатора, обаче на втория път палеше, което ме наведе на мисълта, че затяга стартера и така след няколко такива паления започна да издава постоянно един шум при палене, все едно задържаш ключа по дълго при палене, паля и се чува едно хърррррррр, като стържене, бендикса не може да зацепи, както трябва.
Отидох при човека, който ремонтира стартера преди време и той ми каза, че задържам ключа по дълго и за това било това стържене, обаче, като седна и той и запали видя, че проблема е в стартера.
Първо ми каза, че имал нужда от едно хубаво смазване, но в последствие ми каза, че оста на бендикса била счупена и бендикса се мандахерцал насам натам, коя ос не разбрах точно, мисля, че бендикса се нанизва на нея или нещо такова, не съм отварял стартер.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Polo 1.4 mpi AKK 2000 - Не пали
Мерси за отговора колега. Ще ми се да го разглобя тоя стартер че ми стана интересно, но нямам гараж, нямах си работа и след като пуснах мнението, пак ходих да я паля, изхърка само веднъж и следващите няколко опита запали без забележки. По опита ми който имам с една лада, и по описаните от теб симптоми цъкането обикновено е от нагоряли контакти на шалтера /3 съм сменил/, котвата изхвърля контактната пластина, но тя е нагоряла и само премигва таблото и цъка. Същият номер ми е правила и от нагорял контактен ключ, но без цъкане, само с примигване.Не оста на бендикса, а вилката ти е била повредена или откачена. На неудобно място са ги заврели тия стартери а и с тая електроника, не смея да му пусна един директен плюс, че да го чуя дали върти нормално без товар. Засега се съмнявам че участъка където се плъзга бендикса по оста на ротора е зацапан и това пречи той да се върне навреме след запалването. И когато пусна ключа, двигателя го увлича и той изхърква. Или с моя късмет шалтера подпира връщането.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 mpi AKK 2000 - Не пали
Ами, ако познаваш, човек, който се занимава със стартери и е добър, най-добре да му я закараш, няма смисъл да се мъчиш. Първият път за смяната на бендикса човека ми взе 52 лв., вторият път ремонта ми струваше 25 лв.
За 25 лв. не виждам смисъл да си губиш времето. Трябва си канал, наистина стартера е забутан навътре. Има и една пластмасова капачка на един болт (мисля на шалтера), та тази капачка все ми пада, иначе болта стои доста лъскав, няма ръжди и окиси. Мисълта ми е, ако и на теб ти е паднала въпросната пластмаса да му сложиш нещо отгоре да го пази или да не даде нещо на късо ако опре някъде или нещо в болта/кабела.
Ако решиш да го правиш сам би било добре да споделиш как и какво си направил, пък ако добавиш и снимков материал темата ще бъде страшно полезна и за други колеги.
Да не забравиш да пишеш за решението на проблема!
Успех!
За 25 лв. не виждам смисъл да си губиш времето. Трябва си канал, наистина стартера е забутан навътре. Има и една пластмасова капачка на един болт (мисля на шалтера), та тази капачка все ми пада, иначе болта стои доста лъскав, няма ръжди и окиси. Мисълта ми е, ако и на теб ти е паднала въпросната пластмаса да му сложиш нещо отгоре да го пази или да не даде нещо на късо ако опре някъде или нещо в болта/кабела.
Ако решиш да го правиш сам би било добре да споделиш как и какво си направил, пък ако добавиш и снимков материал темата ще бъде страшно полезна и за други колеги.

Да не забравиш да пишеш за решението на проблема!

Успех!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта