maslinkov написа: виж колко ти е предварението - 5-6 гр. на празен ход и загрял двг. трябва да е
Голяма грешка , от 5 до 7 градуса (или най-точно 6 градуса) трябва да е ,но при 1500 оборота ,а не на празен ход
Доказателството : Само дето не си крещяхме с един майстор ,дето беше убеден ,че техниката му за 40 000 лв знаела много по-добре от мен какво трябвало да бъде предваренето и то при колко оборота(това преди да закачим колата към техниката му). Като закачихме скъпоценната му техника за моята кола , тя сама повиши оборотите на 1500 и ги закова и при тези обороти ми измери предварение 3 градуса. В крайна сметка ми настрои предварението на 6 при 1500 оборота и заяви ,че моят двигател бил някакъв специален ,много рядко срещан и затова се е объркал
Marto_Polo , това ,че при загрял двигател, температурният ти датчик дава нужното съпротивление изобщо не означава ,че като му е студено ,пак ще дава нужното съпротивление
при 0 градуса съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома
и съответно :
при 10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225