Проблемна работа като колата е студена !!-Решено 2-ра част!
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: T-cross
- Двигател: 2025
- Местоположение: Бургас
Колега, като пробваш пиши за резултата, понеже и аз съм същия като теб. Сутрин пали, върви с нормални 1000 оборота около минута и после започва да тресе мотора. Като тръгна да се движа и изключа от скорост оборотите падат рязко, но не ми гасне. Това е независимо на газ или на бензин. След като позагрее малко нещата се оправят, но оборотите са ниски, около 750-800 и на газ и на бензин. Вчера си смених термо датчика до термостата, но няма изменение. Компа е направен да се растартира при всяко палене заради газта. Свещите са нови, което не е гаранция, че са хубави, нов палец и капачка, остана да сменя и кабелите и после вече не знам, ще сменям май колата
. Така, че пиши ако има резултат. Поздрави!
при диагностиката /закачал съм я 2 или 3 пъти/ не показва никакви грешки. Ако е от сондата защо го прави само като е студена? Имам емулатор, който уж работи, поне му свети лампичката.
Едно към едно, но при мене емулатора е вързан да работи постоянно.Мисля да пробвам това което казва колегата Anbuch, с разкарването на емулатора.Тогава пък да не се прецака и на газ?Как мислите?
Дойде ми друга идея от която може да е проблема.Не че не приемам ламбдата и емулатора, но просто като съм карал колата с разкачена ламбда сонда сигурно в някакъв авариен режим дори не съм усещал разлика, и затова търся проблема другаде
.Сетих се че моноинжекциите имат един таралеж който подгрява сместа в смукателните колекторите, като помага на бензина да постъпва във вид /незнам как точно да кажа/ на бензинова пара.Четох в една тема че някои дори му разкачат подгрева за да влиза горивото цитирам "да облива стените на колектора" с цел вървеж.Ако то е заминало и не работи абсолютно е възможно е от това като е студена да се дави и като позагрее да се оправя.Вие как мислите дали е от него и ако да как да го проверя?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Откачаш му буксата и мериш между нея (един кабел е ) и корпуса на двигателя дали има вреига. Ако няма верига (съпротивлението е безкрайно) ,значи нагревателят е изгорял.
Последна промяна от Anbuch на Пон 22 дек 2008 0:19, променено общо 2 пъти.
Откачаш му буксата и мериш между нея (един кабел е ) и корпуса на двигателя дали има вреига. Ако няма верига (съпротивлението е безкрайно) ,значи нагревателят е изгорял.
Мерси значи има логика да е от него.Тия дни ще пробвам.
Последна промяна от JOY на Пон 22 дек 2008 0:22, променено общо 1 път.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте не знам дали това което ще напиша ще помогне но да споделя какъв случай имах аз
понеже имах глупостта да си сложа газова на колата ( голф 3 моно инжекция 1.8 ) колата иначе си работеше перфектно и не гореше много ама пуста икономия ( която ми излезе през носа в последствие ) та повече аз лично не бих сложил газ на моя кола така я намразих че нямам думи
стига спам сега по - темата
та когато сложих газова момчето което я монтира ми отряза жицата на компа която му е за паметта за да не трупа грешки ( по - точно да не ги запаметява ) обаче имах следния проблем ( който се оказа в последствие че не е от отрязаната жица ) когато набера за някоя скорост примерно до 2500 оборота понякога не винаги като пусна газта и натисна съединителя да превключа оборотите вместо да паднат се вдигаха сами до към 3500 и тогава падаха а също така като карам примерно на пета с около 90 или по - бързо и както съм на скорост като отпусна педала на газта колата продължава да набира все едно отпускам и натискам педала на газта
та след като я карах така една година някъде реших да и сложа емулатор та като го поставяха ми вързаха тази жица на компа която беше срязана понеже иначе нямало да има ефект от емулатора и когато превключвам скорости колата спря да се форсира обаче пак си вървеше без газ на пета скорост
понеже сутрин винаги я паля на бензин колата откакто сложих емулатора особено студена ( на бензин ) работеше лошо и дори изкарваше чернилка през ауспуха
ходих на диагностика сменях свещи ама нищо и накрая реших пак да срежа паметта на компа и колата взе че си заработи хубаво та ефекта от тоя емулатор не знам какъв беше честно казано
може и на колегата проблема да му е такъв ако е започнал след поставянето на емулатора
понеже имах глупостта да си сложа газова на колата ( голф 3 моно инжекция 1.8 ) колата иначе си работеше перфектно и не гореше много ама пуста икономия ( която ми излезе през носа в последствие ) та повече аз лично не бих сложил газ на моя кола така я намразих че нямам думи
та когато сложих газова момчето което я монтира ми отряза жицата на компа която му е за паметта за да не трупа грешки ( по - точно да не ги запаметява ) обаче имах следния проблем ( който се оказа в последствие че не е от отрязаната жица ) когато набера за някоя скорост примерно до 2500 оборота понякога не винаги като пусна газта и натисна съединителя да превключа оборотите вместо да паднат се вдигаха сами до към 3500 и тогава падаха а също така като карам примерно на пета с около 90 или по - бързо и както съм на скорост като отпусна педала на газта колата продължава да набира все едно отпускам и натискам педала на газта
та след като я карах така една година някъде реших да и сложа емулатор та като го поставяха ми вързаха тази жица на компа която беше срязана понеже иначе нямало да има ефект от емулатора и когато превключвам скорости колата спря да се форсира обаче пак си вървеше без газ на пета скорост
ходих на диагностика сменях свещи ама нищо и накрая реших пак да срежа паметта на компа и колата взе че си заработи хубаво та ефекта от тоя емулатор не знам какъв беше честно казано
може и на колегата проблема да му е такъв ако е започнал след поставянето на емулатора
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта
