Проблемна работа като колата е студена !!-Решено 2-ра част!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: T-cross
Двигател: 2025
Местоположение: Бургас

Мнениеот eradev » Нед 21 дек 2008 14:32


Колега, като пробваш пиши за резултата, понеже и аз съм същия като теб. Сутрин пали, върви с нормални 1000 оборота около минута и после започва да тресе мотора. Като тръгна да се движа и изключа от скорост оборотите падат рязко, но не ми гасне. Това е независимо на газ или на бензин. След като позагрее малко нещата се оправят, но оборотите са ниски, около 750-800 и на газ и на бензин. Вчера си смених термо датчика до термостата, но няма изменение. Компа е направен да се растартира при всяко палене заради газта. Свещите са нови, което не е гаранция, че са хубави, нов палец и капачка, остана да сменя и кабелите и после вече не знам, ще сменям май колата :roll: . Така, че пиши ако има резултат. Поздрави!




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 21 дек 2008 16:07


Не си споменал ламбда сондата ;)


Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: T-cross
Двигател: 2025
Местоположение: Бургас

Мнениеот eradev » Нед 21 дек 2008 17:18


при диагностиката /закачал съм я 2 или 3 пъти/ не показва никакви грешки. Ако е от сондата защо го прави само като е студена? Имам емулатор, който уж работи, поне му свети лампичката.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 21 дек 2008 18:17


при диагностиката /закачал съм я 2 или 3 пъти/ не показва никакви грешки. Ако е от сондата защо го прави само като е студена? Имам емулатор, който уж работи, поне му свети лампичката.

Едно към едно, но при мене емулатора е вързан да работи постоянно.Мисля да пробвам това което казва колегата Anbuch, с разкарването на емулатора.Тогава пък да не се прецака и на газ?Как мислите?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 21 дек 2008 20:35


Много преди да почне да се прецаква на газ без емулатор ,ще се прецака на бензин.....истината е :на всеки 250-300 км да се рестартира компа.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 21 дек 2008 23:17


Дойде ми друга идея от която може да е проблема.Не че не приемам ламбдата и емулатора, но просто като съм карал колата с разкачена ламбда сонда сигурно в някакъв авариен режим дори не съм усещал разлика, и затова търся проблема другаде :D.Сетих се че моноинжекциите имат един таралеж който подгрява сместа в смукателните колекторите, като помага на бензина да постъпва във вид /незнам как точно да кажа/ на бензинова пара.Четох в една тема че някои дори му разкачат подгрева за да влиза горивото цитирам "да облива стените на колектора" с цел вървеж.Ако то е заминало и не работи абсолютно е възможно е от това като е студена да се дави и като позагрее да се оправя.Вие как мислите дали е от него и ако да как да го проверя?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 22 дек 2008 0:15


Изображение

Откачаш му буксата и мериш между нея (един кабел е ) и корпуса на двигателя дали има вреига. Ако няма верига (съпротивлението е безкрайно) ,значи нагревателят е изгорял.

Последна промяна от Anbuch на Пон 22 дек 2008 0:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 22 дек 2008 0:18


Откачаш му буксата и мериш между нея (един кабел е ) и корпуса на двигателя дали има вреига. Ако няма верига (съпротивлението е безкрайно) ,значи нагревателят е изгорял.

Мерси значи има логика да е от него.Тия дни ще пробвам.

Последна промяна от JOY на Пон 22 дек 2008 0:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 22 дек 2008 0:20


Не мисля ,че ако неработи нагревателят ,колата ще започне чак да се дави както в твоят случей ,но нищо не пречи да провериш дали бачка. Накрая може да се окажат няколко неща накуп и последното да е "сложило капака"


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 22 дек 2008 0:28


И аз така мисля просто защото колата на газ спи, дори сега мисля да и сложа иридиумни свещи и шапка на тояга.Просто нещо като не работи ме дразни, а целта да я оправя на бензин е че просто искам сутрин да си я баля на бенц, и да си пърпори гладко докато позагрее :) .Първо обаче ще резна емулатора.


Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: T-cross
Двигател: 2025
Местоположение: Бургас

Мнениеот eradev » Пон 22 дек 2008 18:09


сутринта проверих и установих, че емулатора работи само когато колата и на газ, на бензин не свети лапичката му. Така, че проблема не е в него.
Друго, при натискане на спирачката неколкократно оборотите ми се менят, тоест вдигат се, което ме навежда на мисълта, че някой вакуум може да не е в ред.


fforza
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 10 сеп 2007 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fforza » Пон 22 дек 2008 19:47


Грешка , махни газовата ще се оправи :wink:


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пон 22 дек 2008 20:19


здравейте не знам дали това което ще напиша ще помогне но да споделя какъв случай имах аз :D
понеже имах глупостта да си сложа газова на колата ( голф 3 моно инжекция 1.8 ) колата иначе си работеше перфектно и не гореше много ама пуста икономия ( която ми излезе през носа в последствие ) та повече аз лично не бих сложил газ на моя кола така я намразих че нямам думи :evil: стига спам сега по - темата :D
та когато сложих газова момчето което я монтира ми отряза жицата на компа която му е за паметта за да не трупа грешки ( по - точно да не ги запаметява ) обаче имах следния проблем ( който се оказа в последствие че не е от отрязаната жица ) когато набера за някоя скорост примерно до 2500 оборота понякога не винаги като пусна газта и натисна съединителя да превключа оборотите вместо да паднат се вдигаха сами до към 3500 и тогава падаха а също така като карам примерно на пета с около 90 или по - бързо и както съм на скорост като отпусна педала на газта колата продължава да набира все едно отпускам и натискам педала на газта :roll:
та след като я карах така една година някъде реших да и сложа емулатор та като го поставяха ми вързаха тази жица на компа която беше срязана понеже иначе нямало да има ефект от емулатора и когато превключвам скорости колата спря да се форсира обаче пак си вървеше без газ на пета скорост :roll: понеже сутрин винаги я паля на бензин колата откакто сложих емулатора особено студена ( на бензин ) работеше лошо и дори изкарваше чернилка през ауспуха
ходих на диагностика сменях свещи ама нищо и накрая реших пак да срежа паметта на компа и колата взе че си заработи хубаво та ефекта от тоя емулатор не знам какъв беше честно казано :D
може и на колегата проблема да му е такъв ако е започнал след поставянето на емулатора


Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: T-cross
Двигател: 2025
Местоположение: Бургас

Мнениеот eradev » Пон 22 дек 2008 20:28


емулатора е сложен още при поставянето на газта, преди около 4 години. Към година и половина колата вървеше без никакви проблеми и на газ и на бензин. След това оборотите започнаха да играят докато останаха на едно ниво 750-800 при нормални 900.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 22 дек 2008 21:28


Грешка , махни газовата ще се оправи Wink

Как не се сетихме по-рано от къде идва проблема :D , слизам да я махам.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта