Anbuch написа:Първо да уточня ,че опората за поло 6N и 6N2 е еднаква , има малка разлика във формата на тампона 10 ,но тя е без значение в случея!
Ето я и нея прилично строшена! Там където е лъскавото е отчупването
Напрактика тя само се беше пречупила и не вършеше никаква работа като опора ,но аз със много клатене нагоре-надолу я дочупих за да я махна защото жилото щеше да се трие в нея и рано или късно щеше да се пререже.
Ако германко и беше врътнал една видия и от другата страна нямаше да мръдне тая опора ,ама погрешно е преценил ,че метала е достатъчно здрав![]()
Това което направих беше да махна разширителното казанче за антифриза
Измъкнах жилото и тампона с номер 10 падна в краката до педалите. Той представлява една метална планка с дупка в средата през която да минава жилото ,но да не минава бронята му.От едната си страна планката има дебела гума която изрязах под форма за да влезна в дупката към купето
Тук се вижда тая дупка
А така изрязах тампона с номер 10
Набутах го в дупката
И сега край! Ха сега да ми пробие купето това жило да го видим![]()
Естествено ,както всеки "майстор" и на мен ми останаха излишни доста части (някакви пластмаски зад педалите дето само се пречкат)
И при мен беше това..... и сега съм с чисто нова планка от няколко месеца и сичко си е на 6
