Пали когато си иска на бензин
- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Пали когато си иска на бензин
Стига... Това с годноста на бензина не съм го чувал, ама и чичо Гооглъл не иска да каже нищо по въпросът. При мен имаше проблем с бенз.помпа, защото един бързак на Петрол ми беше налял почти 10-то левка нафта. Колата работи 2 дена, 2 дена прекъсва и на 5 не запали, та излезе помпа. Когато я отворих беше се напълнила с боклучета.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Пали когато си иска на бензин
За невярващите че бензина се скапва ще разкажа цялата сага през която преминах. След като си смених помпата реших да изгоря стария бензин в колата - все пак беше 20 лт и исках да си налея чак тогава свежо гориво. Като изминах само 5 км със старото гориво на сутринта колата не искаше да запали. След 5-10 минути въртене едвааам запалваше и работеше на 2 цилиндъра с невероятни вибрации и пушеше като Вартбург. Отидох на сервиз и там започнаха да нищят проблема. Звънят ми по едно време по телефона и ми викат - ами на трети и четвърти цилиндър нямаш никаква компресия
Клапаните поради някаква причина не искат да се затворят и копресията бяга и съответно няма палене. Викат ми - или са ти заминали повдигачите или байпасовия клапан на маслената помпа е сдал багажа. Аз взех да си представям едни 300 лева в канала. Реших да попрочета из нашия форум дали някой се е сблъсквал с подобен проблем. И в Пасат раздела имаше точно такива темички и при повечето проблема е бил от скапания бензин. Прави нагари от мръсотията по всмукателните колектори и по леглото на клапана и той не може да уплътни. Отидох веднага при майсторите преди да са почнали да разглабят мотора и си смених само смвещите и си взех колата. Покарах само 10 на газ и на следващия ден . ЧУДО. Няма и помен от проблеми в паленето. Сега вече 1 седмица оттогава си паля от четвърт колкото и студено да е ставало. Така, че който не вярва да не вярва и да си кара със старите бълвочи - рано или късно ще стигне до моите проблеми. Всичките ми приключения бяха от лошото гориво. Отидох и си налях 15 кила високооктанов бензин да разредя помията в резервоара и смятам на дълъг път да я изгоря.
И все пак да не забравяме, че живеем в България - в бензините слагат тежко гориво защото акциза му е 30 лв да тон а на бензина акциза е 600 лв за тон. Така че не се знае по коя "бабина" рецепта са забъркали нашите горива.

И все пак да не забравяме, че живеем в България - в бензините слагат тежко гориво защото акциза му е 30 лв да тон а на бензина акциза е 600 лв за тон. Така че не се знае по коя "бабина" рецепта са забъркали нашите горива.
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Пали когато си иска на бензин

- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Пали когато си иска на бензин
Луда работа, за щастие сега и аз нямам АГУ. Това с бензина е много полезно ифно. Благодаря за разяснението.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пали когато си иска на бензин
Здравейте. Имам голфче 1.6 AFT. Нямам газово. Симптомите на моя проблем са абсолютно съшите, като на колегата отворил темата, но имам няколко други въпроса. Това за паленето ми е до болка познато, просто незнам къде ще ме остави колата. Някол път пали веднага, някой път помпата не се чува. След 5-10 подаване на контакт, комбинирано с разбутване на релетата и буксата към помпата общо взето успявам да запаля. Досега поне не ми е гаснела в движение.
От няколко дни обаче забелязвам и друг проблем. Както си карам нормално и в един момент колата рязко забива нос, все едно някой и е дръпнал шалтера. Лампата на маслото светна за секунда, а оборотомера се срина от 3000 до към 1000 оборота(сигурно съвсем щеше да падне стрелката на 0, ако този проблем треше малко повече), без колата да е загубила видимо толкова скорост. След секунда всичко се оправи и почна пак да ускорява. Втория път като ми направи този номер просто придръпна леко, не можах да видя дали този път е светнала лампата на маслото.
И двата пъти все едно съм си вдигнал крака от газта, а аз не съм.
Имате ли някакви идеи дали всичко това е възможно да се дължи на бензиновата помпа или е по-вероятно да е свързано с токовете? VAG COM-а дали ще покаже нещо като грешки?
П.п. Колата като цяло е доста мудна. Все едно бензина и идва в повече и неможе да поеме. Много рядко обаче е точно обратното, върви супер, педалът на газта е много чувствителен и много се набира. Предполагам това също може да се свърже донякъде с гореспоменатия проблем.
От няколко дни обаче забелязвам и друг проблем. Както си карам нормално и в един момент колата рязко забива нос, все едно някой и е дръпнал шалтера. Лампата на маслото светна за секунда, а оборотомера се срина от 3000 до към 1000 оборота(сигурно съвсем щеше да падне стрелката на 0, ако този проблем треше малко повече), без колата да е загубила видимо толкова скорост. След секунда всичко се оправи и почна пак да ускорява. Втория път като ми направи този номер просто придръпна леко, не можах да видя дали този път е светнала лампата на маслото.
И двата пъти все едно съм си вдигнал крака от газта, а аз не съм.
Имате ли някакви идеи дали всичко това е възможно да се дължи на бензиновата помпа или е по-вероятно да е свързано с токовете? VAG COM-а дали ще покаже нещо като грешки?
П.п. Колата като цяло е доста мудна. Все едно бензина и идва в повече и неможе да поеме. Много рядко обаче е точно обратното, върви супер, педалът на газта е много чувствителен и много се набира. Предполагам това също може да се свърже донякъде с гореспоменатия проблем.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта