Пали когато си иска на бензин

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Пали когато си иска на бензин

Мнениеот kojuharov » Вто 01 дек 2009 19:26


Стига... Това с годноста на бензина не съм го чувал, ама и чичо Гооглъл не иска да каже нищо по въпросът. При мен имаше проблем с бенз.помпа, защото един бързак на Петрол ми беше налял почти 10-то левка нафта. Колата работи 2 дена, 2 дена прекъсва и на 5 не запали, та излезе помпа. Когато я отворих беше се напълнила с боклучета.




Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Пали когато си иска на бензин

Мнениеот embi4a » Сря 02 дек 2009 9:14


За невярващите че бензина се скапва ще разкажа цялата сага през която преминах. След като си смених помпата реших да изгоря стария бензин в колата - все пак беше 20 лт и исках да си налея чак тогава свежо гориво. Като изминах само 5 км със старото гориво на сутринта колата не искаше да запали. След 5-10 минути въртене едвааам запалваше и работеше на 2 цилиндъра с невероятни вибрации и пушеше като Вартбург. Отидох на сервиз и там започнаха да нищят проблема. Звънят ми по едно време по телефона и ми викат - ами на трети и четвърти цилиндър нямаш никаква компресия :shock Клапаните поради някаква причина не искат да се затворят и копресията бяга и съответно няма палене. Викат ми - или са ти заминали повдигачите или байпасовия клапан на маслената помпа е сдал багажа. Аз взех да си представям едни 300 лева в канала. Реших да попрочета из нашия форум дали някой се е сблъсквал с подобен проблем. И в Пасат раздела имаше точно такива темички и при повечето проблема е бил от скапания бензин. Прави нагари от мръсотията по всмукателните колектори и по леглото на клапана и той не може да уплътни. Отидох веднага при майсторите преди да са почнали да разглабят мотора и си смених само смвещите и си взех колата. Покарах само 10 на газ и на следващия ден . ЧУДО. Няма и помен от проблеми в паленето. Сега вече 1 седмица оттогава си паля от четвърт колкото и студено да е ставало. Така, че който не вярва да не вярва и да си кара със старите бълвочи - рано или късно ще стигне до моите проблеми. Всичките ми приключения бяха от лошото гориво. Отидох и си налях 15 кила високооктанов бензин да разредя помията в резервоара и смятам на дълъг път да я изгоря.
И все пак да не забравяме, че живеем в България - в бензините слагат тежко гориво защото акциза му е 30 лв да тон а на бензина акциза е 600 лв за тон. Така че не се знае по коя "бабина" рецепта са забъркали нашите горива.


Потребителски аватар
Ico_Polo
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Пали когато си иска на бензин

Мнениеот Ico_Polo » Сря 02 дек 2009 9:45


:bowdown Отделил си ден - два за четене, пред компютъра май. Благодарско за информацията! А относно бензина - спор няма, аз не съм с АГУ, и обикновенно не оставам бензина да "остарее", но помня когато прибирам кола от Европа с тяхния бензин, как върви, и когато сипя български, какво става.


Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Пали когато си иска на бензин

Мнениеот kojuharov » Пет 04 дек 2009 22:11


Луда работа, за щастие сега и аз нямам АГУ. Това с бензина е много полезно ифно. Благодаря за разяснението.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пали когато си иска на бензин

Мнениеот Wish_Master » Пон 18 яну 2010 21:06


Здравейте. Имам голфче 1.6 AFT. Нямам газово. Симптомите на моя проблем са абсолютно съшите, като на колегата отворил темата, но имам няколко други въпроса. Това за паленето ми е до болка познато, просто незнам къде ще ме остави колата. Някол път пали веднага, някой път помпата не се чува. След 5-10 подаване на контакт, комбинирано с разбутване на релетата и буксата към помпата общо взето успявам да запаля. Досега поне не ми е гаснела в движение.
От няколко дни обаче забелязвам и друг проблем. Както си карам нормално и в един момент колата рязко забива нос, все едно някой и е дръпнал шалтера. Лампата на маслото светна за секунда, а оборотомера се срина от 3000 до към 1000 оборота(сигурно съвсем щеше да падне стрелката на 0, ако този проблем треше малко повече), без колата да е загубила видимо толкова скорост. След секунда всичко се оправи и почна пак да ускорява. Втория път като ми направи този номер просто придръпна леко, не можах да видя дали този път е светнала лампата на маслото.
И двата пъти все едно съм си вдигнал крака от газта, а аз не съм.
Имате ли някакви идеи дали всичко това е възможно да се дължи на бензиновата помпа или е по-вероятно да е свързано с токовете? VAG COM-а дали ще покаже нещо като грешки?

П.п. Колата като цяло е доста мудна. Все едно бензина и идва в повече и неможе да поеме. Много рядко обаче е точно обратното, върви супер, педалът на газта е много чувствителен и много се набира. Предполагам това също може да се свърже донякъде с гореспоменатия проблем.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта