
Теч на антифриз
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч на антифриз
Аз още не съм чул добавка да лекува издухана гарнитура 

- cuntar
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Добрич
Re: Теч на антифриз
stefan4o написа:Същото го наблюдавам и при мен. Като го напълня до макс, постепенно си намалява и видимо капе от един фланец. После като спадне един пръст под минимума седи там и не мърда и от фланеца не капе, ха сега де??И други познати и приятели са ми казвали същото. И на колегата golfmk1 е по същия начин
Просто спрях да доливам и това е. А че гарнитурата на главата ми е възможно да е за смяна и това си е така, но по-вероятно е при мен да излезе семеринг, само че не ми се кихат точно сега пари за такива ремонти по колата
Ипри мен е така, пълня го до макс и след 2 седмици отива на минимума и там си стои. Глегахме го 2-3 пъти няма теч.

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч на антифриз
Ако е гарнитура би следвало да продължава да пада, така че това отпада.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч на антифриз
Кво толкова се косите на тия коли от моргите! Много е просто решението, щом нямате проблем и колата се охлажда значи нямате проблем! И да смените гарнитурата на главата, пак няма да промените нищо! Просто трябва да видите за колко време (дни, месеци) ви изчезва антифриза, ако карате 2 месеца и сте навъртяли 10 хил км и е спаднал малко, съвсем нормално е да спадне, все пак това си е налягане, постоянно промяна на температурата и все пак неможе да е вечна течноста все пак има изпарения! И аз нямах теч но и при мен изчезва в рамките на 4 месеца! КАрайте така щом нямате проблеми с охлаждането!
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
Днес сутринта установихме, че съвсем леко сълзи от един маркуч влизащ в тройника. Та ще се сменя скобата.
Edit 02.юли.2011: Не смених скобата, но теча спря като се поразреди антифриза с вода... Според мен съм бил прав в предположението си че е от повишено налягане в системата. Сега антифриза си стои на едно ниво.
Edit 07.август.2011: След смяна гарнитура на глава проблема е решен! А проблема е бил в прегорена гарнитура при първи цилиндър.
Edit 02.юли.2011: Не смених скобата, но теча спря като се поразреди антифриза с вода... Според мен съм бил прав в предположението си че е от повишено налягане в системата. Сега антифриза си стои на едно ниво.
Edit 07.август.2011: След смяна гарнитура на глава проблема е решен! А проблема е бил в прегорена гарнитура при първи цилиндър.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта