И извинявам се за въпроса който сигурно е задаван 200000 пъти тука - къде да ида да го центроват добре и колко струва центровката горе-долу?
За разхода на бензин....
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм новак за семейството на VW - купих си Поло 94 1.1, карбуратор, карам я САМО градско, вече 150 км - и ако се вярва на колонките и на стрелката съм изгорил 15 - 17 литра А95 - това с центровка ще се оправи ли?
И извинявам се за въпроса който сигурно е задаван 200000 пъти тука - къде да ида да го центроват добре и колко струва центровката горе-долу?
И извинявам се за въпроса който сигурно е задаван 200000 пъти тука - къде да ида да го центроват добре и колко струва центровката горе-долу?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мн
Могат да ти направят центровка на доста места, аз съм доволен навремето в сервиз Изток /Евгени мисля се казваше/ как пипаше нещата... Но само центровка в този сервиз
Иначе този разход, епросто над 10 градско..
Засечи я няколко пъти на по-големи пробези в града за да си сигурен, след това, смени консумативи, ако не си сменял,
възд. филтър - 10-15 лв
Свещи - 20-25 лв
Дистр. капачка + палец - 30 лв
Масла, маслен филтър,
Пипни джантите дали не се нагряват страшно много /да не задържа някъде/
Сипвай хубав и изпитан бензин
И ако не се оправи бягай на центровка...
Струва около 15-20 лв
Как загрява колата, въобще стига ли до нормална работна Т, какви обороти държи...
абе срещу 150-200 лв, ако има нещо което може да се оправи без да отваряш мотора, ще се оправи, и би трябвало да се намали разхода..
За сравнение - съпругата ми кара 1.05 мотор /92 поло - и разхода и е твърдо 6.5 Н95.... в града, /Младост-Зона Б5/ през сточна гара сутрин и вечер.
Иначе този разход, епросто над 10 градско..
Засечи я няколко пъти на по-големи пробези в града за да си сигурен, след това, смени консумативи, ако не си сменял,
възд. филтър - 10-15 лв
Свещи - 20-25 лв
Дистр. капачка + палец - 30 лв
Масла, маслен филтър,
Пипни джантите дали не се нагряват страшно много /да не задържа някъде/
Сипвай хубав и изпитан бензин
И ако не се оправи бягай на центровка...
Струва около 15-20 лв
Как загрява колата, въобще стига ли до нормална работна Т, какви обороти държи...
абе срещу 150-200 лв, ако има нещо което може да се оправи без да отваряш мотора, ще се оправи, и би трябвало да се намали разхода..
За сравнение - съпругата ми кара 1.05 мотор /92 поло - и разхода и е твърдо 6.5 Н95.... в града, /Младост-Зона Б5/ през сточна гара сутрин и вечер.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мн
Мерси много за обстойния отговор, wili98,
гледай сега...
1. За разхода наистина не зная със точност сипвах два пъти само - общо 20-ина литра +/- 1 л. прочти ги изгорих а съм минал около 180 км чисто градско /софийско
/ което е много разход според мене... при първа възможност ще сипя до горе и ще измеря точно на сто км.
2. Консумативи ОЩЕ не съм сменил - и това предстои съвсем скоро.
3. Джантите не съм пипал, в интерес на истината - ще проверя, но когато пусна спирачките дори и на минимален наклон колата си потегля... това го пробвах още първия ден...
4. какво разбираш под "хубав и изпитан" бензин - къде е такъв според теб?
5. сега за загряването на двигателя. Тъй като още не е съвсем студ сутрин, колата загрява за около 10, мах 15 минути в зависимост как я карам - ако я форсирам можеби за около 5-6 минутки. Не зная колко трябва да e нормалната работна темп., но стрелката си показва около 100 градуса и не мърда по-нагоре. сега, има ена друга особенност... можеби аз не правя нещо като хората, тъй като 3 години плътно всеки ден карах дизел, и така да се каже съм се "учил" на дизел, бензина е съвсем ново нещо за мен особено като си се "срастнал" с дизеловото вървене... но мисълта ми е, че когато е студена ако дам по-рязко газ се получава нещо като давене, не знам точно как да го опиша, оборотите почти не се качват а папротив, при по-плавно подаване на газ си е нормално /май
/. но не знам - дали има нещо запушено или за ремонт и какво е то? или просто бензина е по-капризен докато е студен? ако е така - не знам кво ще правя на минус 15 градуса
и накрая за оборотите... стабилни са - на студено точно 1000 - като загрее на долното деление под 1000-та... толкова ли е нормално или са ниски?
Пак благодаря много - ако можеш да ми помогнеш с тази информация ще съм много благодарен.
гледай сега...
1. За разхода наистина не зная със точност сипвах два пъти само - общо 20-ина литра +/- 1 л. прочти ги изгорих а съм минал около 180 км чисто градско /софийско
2. Консумативи ОЩЕ не съм сменил - и това предстои съвсем скоро.
3. Джантите не съм пипал, в интерес на истината - ще проверя, но когато пусна спирачките дори и на минимален наклон колата си потегля... това го пробвах още първия ден...
4. какво разбираш под "хубав и изпитан" бензин - къде е такъв според теб?
5. сега за загряването на двигателя. Тъй като още не е съвсем студ сутрин, колата загрява за около 10, мах 15 минути в зависимост как я карам - ако я форсирам можеби за около 5-6 минутки. Не зная колко трябва да e нормалната работна темп., но стрелката си показва около 100 градуса и не мърда по-нагоре. сега, има ена друга особенност... можеби аз не правя нещо като хората, тъй като 3 години плътно всеки ден карах дизел, и така да се каже съм се "учил" на дизел, бензина е съвсем ново нещо за мен особено като си се "срастнал" с дизеловото вървене... но мисълта ми е, че когато е студена ако дам по-рязко газ се получава нещо като давене, не знам точно как да го опиша, оборотите почти не се качват а папротив, при по-плавно подаване на газ си е нормално /май
и накрая за оборотите... стабилни са - на студено точно 1000 - като загрее на долното деление под 1000-та... толкова ли е нормално или са ниски?
Пак благодаря много - ако можеш да ми помогнеш с тази информация ще съм много благодарен.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи оказа се че Полото не било карб. а моноинжектор
(що ли вервам на продавачи ми не зема да проверявам сам?!)
хахаха - както и да е ... днес отидох до Дунев че ми е през 1 улица по път за работа, и там ми направиха диагностика и пича каза: двигатела цъка като часовник - всичко е в нормата ... за разхода или не съм засекъл като хората или няма кво да се направи - просто толкова си харчи
което са глупрости gruebel - е, кво да правя? хахаха?
... освен да зема да сменя всички консумативи и да засека няколко пъти до горе както се прави или кво ли?
хахаха - както и да е ... днес отидох до Дунев че ми е през 1 улица по път за работа, и там ми направиха диагностика и пича каза: двигатела цъка като часовник - всичко е в нормата ... за разхода или не съм засекъл като хората или няма кво да се направи - просто толкова си харчи ... освен да зема да сменя всички консумативи и да засека няколко пъти до горе както се прави или кво ли?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
да не би да ти натежава десния крак повечко???
абе не си първия който се оплаква от разхода на 1,05 мотора, като гледам 1.3 е по-икономичен.
Значи както е писал Вили98:
-погледни си възд. филтър дали е чист
-свещите да не са им измрели електродите
-кабелите да не са ти нацепени или с нагар по буксите
-капачка/палец да имат някакъв приличен вид
-бензинови филтри да са нови/чисти
-бензин лукоил/омв А95Н
виж си температурата дали загрява нормално
ако тия неща са наред не би трябвало да гори повече от 7 градско (мойто 1.3 ми гори напоследък 6,5л/100 градско с А92Н)
абе не си първия който се оплаква от разхода на 1,05 мотора, като гледам 1.3 е по-икономичен.
Значи както е писал Вили98:
-погледни си възд. филтър дали е чист
-свещите да не са им измрели електродите
-кабелите да не са ти нацепени или с нагар по буксите
-капачка/палец да имат някакъв приличен вид
-бензинови филтри да са нови/чисти
-бензин лукоил/омв А95Н
виж си температурата дали загрява нормално
ако тия неща са наред не би трябвало да гори повече от 7 градско (мойто 1.3 ми гори напоследък 6,5л/100 градско с А92Н)
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kimbaten написа:... днес отидох до Дунев че ми е през 1 улица по път за работа, и там ми направиха диагностика и пича каза: двигатела цъка като часовник - всичко е в нормата ... за разхода или не съм засекъл като хората или няма кво да се направи - просто толкова си харчи![]()
![]()
тези от Дунев гледа ли ги в ръчичките?Щото имат навика да взимат пари без да свършат нищо...така прецакаха баща ми преди време,да ги... Smackbum
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бе седях там при тоя дето пипа ама кво да направи - то беше само диагностика... начи ше смена филтрите и маслата - свещи тоже, кабелите са в ред са капачката и палеца не съм ги гледал да си призная ... можеби след смяната ще се понижи рахода - НАДЯВАМ СЕ bishop хехеххе - са ше си зема и добавка за бенза - ако не падне разхода - газ - иначе не стаа.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Центровка
На практика, не знам какво точно се центрова на моно и стерео инжекционите /освен ъгъла на предварение/, но на карбураторите се настройва горивната смес която отива в цилиндрите, и там нещата са много много капризни.
При спринцовките, горивообразуването /и специално при поло 92, 1.05 мономототроникд кфйсф кдйс ф;ладск;фклй ех сложни заглавия е така./
На практика ако всичко е наред и компа нема грешки /при Ваското може да го видиш/ и мотора изглежда работи добре, отиваш само на следните неща:
0. Възд/горивен филтър
1. Дистр. капачка/палец
2. Кабели свещи
3. Свещи
4. Бензин
Ако маслото не е сменявано и не знаеш какво е положението.. айде
Ако го направиш като ново и пак не се оправи разхода възможни няколко причини:
0. маршрут - тръгни спри за 1 км от вас до работата през най-големите задръствания
1. /по-вероятната/ на 45 ще ти се схване десният глезен в изпънато състояние, щото така си е свикнал да стой на педала на газта
2. Изпърдял мотор /малко вероятно... има хиляди симптоми/
3. /невероятен/ Някой ти краде бензин според километрите та да не се усетиш че краде, пък ти си имислиш, че колата харчи много
пример: поло 93г 1.05 mI - 6.5 градско младост-зона Б5 и обратно - с 95H
с 92 от незнайна бензионостанция от студ. град, един път беше повече от 8 ама не знам колко повече...
При спринцовките, горивообразуването /и специално при поло 92, 1.05 мономототроникд кфйсф кдйс ф;ладск;фклй ех сложни заглавия е така./
На практика ако всичко е наред и компа нема грешки /при Ваското може да го видиш/ и мотора изглежда работи добре, отиваш само на следните неща:
0. Възд/горивен филтър
1. Дистр. капачка/палец
2. Кабели свещи
3. Свещи
4. Бензин
Ако маслото не е сменявано и не знаеш какво е положението.. айде
Ако го направиш като ново и пак не се оправи разхода възможни няколко причини:
0. маршрут - тръгни спри за 1 км от вас до работата през най-големите задръствания
1. /по-вероятната/ на 45 ще ти се схване десният глезен в изпънато състояние, щото така си е свикнал да стой на педала на газта
2. Изпърдял мотор /малко вероятно... има хиляди симптоми/
3. /невероятен/ Някой ти краде бензин според километрите та да не се усетиш че краде, пък ти си имислиш, че колата харчи много
пример: поло 93г 1.05 mI - 6.5 градско младост-зона Б5 и обратно - с 95H
с 92 от незнайна бензионостанция от студ. град, един път беше повече от 8 ама не знам колко повече...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта