
Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Предварението трябва да е на 6 градуса не на 10 или 9 , много ясно че ще ти чука 

Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Здравейте! Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темета. Реших да не пускам нова, защото колата и проблема са сходни-Поло F2 94, бензин моноинжекция 1,3л. При един ремонт имах глупостта да се съглася едни пишман майстори да ми махнат катализатора...От тогава едно, че остана някаква дупка, която никой не можа да завари като хората, ами колата не върви като хората и също мирише на неизгорял бензин. Сега като почетох, разбрах, че датчика на ламбда сондата на този модел е в началото на катализатора, т.е. и тя е дала фира покрай него. Отделно видях един куплунг с висящи три жици да излиза от горната част на двигатела-явно е сондата. Може ли вече да се направи по въпроса нещо, колата последно време пали като дизел, с много ниски обороти за 10 секунди, явно от преобогатена или бедна смес? Благодаря предварително!
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Снимай го тоя куплунг с висящите жици, да го видим.
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Не стана фотографски шедьовър, пък и от ракурса, от който мога да снимам не става много ясно. Този куплунг е точно под горния с четирите проводника. Самия той е с три- два бели и един черен, вкарани в шлаух.

Последна промяна от ljubo66 на Нед 29 юли 2012 16:02, променено общо 1 път.
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
ВИКТОР съвет от мен закараи си дюзите да ти ги изчистят на ултразвук ще усетиш разлика 
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
ljubo66 написа:Не стана фотографски шедьовър, пък и от ракурса, от който мога да снимам не става много ясно. Този куплунг е точно под горния с четирите проводника. Самия той е с три- два бели и един черен, вкарани в шлаух.
Това с трите проводника е куплунга на сондата. Проследи кабелчетата и ще видиш, че отиват точно там

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Малко развитие по темата, отново.
След като разхода стигна 13/100, смених и ламбда сондата, сложих NGK. Стискайте палци, на следващото засичиане, поне да не е двуцифрено числото
И нов проблем... След смяна на сондата, колата не може да вдигне повече от 6к оборота, на скорост. Мине ли 6к забива, все едно е ударила прекъсвач. Идеи?
И друг "бонус", почна да прекъсва и да забива при ускорение, примерно към 3-4к оборота. Почвам да се съмнявам в свещи и кабели вече...
След като разхода стигна 13/100, смених и ламбда сондата, сложих NGK. Стискайте палци, на следващото засичиане, поне да не е двуцифрено числото
И нов проблем... След смяна на сондата, колата не може да вдигне повече от 6к оборота, на скорост. Мине ли 6к забива, все едно е ударила прекъсвач. Идеи?
И друг "бонус", почна да прекъсва и да забива при ускорение, примерно към 3-4к оборота. Почвам да се съмнявам в свещи и кабели вече...
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Измери налягането на горивото.накрая на рейката на дюзите има един щуцер които е затапен с едно болче махни болчето и сложи един монометър на ниски обороти трябва да ти показва 2,5 бар а на високи 3,0 бар
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Тея стойности на място ли са или в движение?
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Проблема май ще се окаже в ТПС-а. Когато е изключен, колата спира да прекъсва, придърпва, тресе и т.н. В момента съм му откчаил буксата и карам така, тия дни ще го замеря, да видим какво е положението.
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
И аз имам същия проблем с ААU мотора. При ускорение в различни обороти (2,3,4 хиляди) колата забива и все е дно й свършва горивото. Изключвам от скорост и форсирам, като след няколко секунди все едно се отпушва за малко и тръгва, но като покачи обороти пак същото. Смених горивен филтър с идеята, че е запушен и може да е от там проблема, но уви пак го прави това и то когато си иска. Сондата уж е нова или поне така изглежда, защото колата я взех скоро. Делкото си е ок (почистих го), свещите смених... нямам идея къде е проблема. Имам наблюдения, че като я измия започва да го проявява този проблем, но може и да си въобразявам. Един колега с Пасат сподели, че имало някаква платка на моноинжекцията, която съответно имала графитни писти и те може да са се износили. Възможно ли е това или направо да сменям сондата?
П.С
Разход не съм засичал, защото не ми работи километража, но е около 9-10 градско на око
П.С
Разход не съм засичал, защото не ми работи километража, но е около 9-10 градско на око
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Малко развотие по темета от моя страна 
След като установих, че колата създава проблеми като завали или я измия (колкото и нелепо да звучи) реших да търся някакви течове на вода по местата свързани с подаването на гориво. Започнах от компа, който се оказа на сухо и проблем при него нямаше, след това прегледах външната помпа и тя също си беше суха. Накрая ми писна и откачих буксата на сондата и колата спря да забива нос и да се колебае в ниските обороти. Покарах така известно време (предполагам в някакъв авариен режим) и пак я включих. Очаквах проблема да е отшумял като е загряла и водата да се е изпарила от там дето се събира, но уви - пак няма желание да върви нормално. Сега карам без сонда и работи сравнително нормално за сметка на висок разход, който все още не съм засякъл. СКоро ще премеря показанията от сондата, за да разбера дали работи превилно или не и съответно дали има смисъл да се подмени
Надявам се да съм бил полезен
След като установих, че колата създава проблеми като завали или я измия (колкото и нелепо да звучи) реших да търся някакви течове на вода по местата свързани с подаването на гориво. Започнах от компа, който се оказа на сухо и проблем при него нямаше, след това прегледах външната помпа и тя също си беше суха. Накрая ми писна и откачих буксата на сондата и колата спря да забива нос и да се колебае в ниските обороти. Покарах така известно време (предполагам в някакъв авариен режим) и пак я включих. Очаквах проблема да е отшумял като е загряла и водата да се е изпарила от там дето се събира, но уви - пак няма желание да върви нормално. Сега карам без сонда и работи сравнително нормално за сметка на висок разход, който все още не съм засякъл. СКоро ще премеря показанията от сондата, за да разбера дали работи превилно или не и съответно дали има смисъл да се подмени
Надявам се да съм бил полезен
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Аз отворих ТПС-а, всичко вътре изглеждаше наред. пътечките са перфектни, не са износени, дават си съпротивление. Единственото, което ме съмняваше беше, че четчиците, които контактуват с тях, бях малко слегнали и може би са губили контакт от време на време. Поизкривих ги, така че да се опират плътно в пътечките, покарах 10тина км колата, всичко беше ОК. Ще видим как ще се държи тия дни, че тя обича да си показва мизерииките, точно като си мислиш, че всичко е ОК вече. 
Също смених и дистрибутурната капачка, че беше спукана леко.
Също смених и дистрибутурната капачка, че беше спукана леко.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Проблемите си останаха, включително и тоя, че не може винаги да се изцепи над 6к. Понякога стига до прекъсвач, помякога не.
Открих, че смуче въздух от някъде. Като работи на място и запуша маркуча на клапана за празния ход, не гасне и продължава да си работи, което мисля не е нормално.
Другия заподозрян е датчика на Хол.
Поне разхода падна под 9.5, което на фона на 13 е доста добре
Открих, че смуче въздух от някъде. Като работи на място и запуша маркуча на клапана за празния ход, не гасне и продължава да си работи, което мисля не е нормално.
Другия заподозрян е датчика на Хол.
Поне разхода падна под 9.5, което на фона на 13 е доста добре
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F 1.3 3F 1992 висок разход и силна миризма на бензин.
Смених делко, датчик на Хол, палец и гарнитурата на дросела. Подобрение никакво, същите проблеми.
Дайте идеи, че почвам да се отчайвам вече...
Дайте идеи, че почвам да се отчайвам вече...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта