
Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Слагаш го на 20V, червената сонда на плюса на акумулатора, черната на минуса и мериш преди да запалиш и след запалването. Зареди си акумулатора първо, че иначе няма да запалиш 

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Браво бе колега, имаш мултицет, като слънце!
Ето тук открих една интересна тема във връзка със твоя случай:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=233316

Ето тук открих една интересна тема във връзка със твоя случай:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=233316
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Изчетох всичко , явно има много варианти . Все пак утре акумулатора ще е зареден и ще мога да направя кьмерванията с мултицета, до тогава , по-добре да проверя варианта с реле регулатора , ето го и него , четките изглеждат много къси , но не знам , Как мога да раЗбера дали е счупен или не?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Май забрави да покажеш снимка на четките.
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Това са четките , много трудно качвам снимките от през телефона , трябва да ги оразмерявам по 100 пъти докато стане , сега ще опитам от компютъра още няколко снимки
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Едната четка е много къса ,също така и по-замърсена?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
99%, че точно тази четка ти е проблема. Трябва да смениш четките и ще се оправи. Сега е твърде къса и не опира на контактния пръстен. Последните седмици е искряла повечко и затова е по-грапава от другата. Самите четки струват 1 - 2 лева двете, смяната не е сложна, ако можеш да работиш с поялник. Свалянето е трудничко защото освен, че са запоени жичките им са и кримпнати и трябва да си помогнеш с малка отверка, шило или нещо подобно. Ако не можеш сам потърси някой да ти ги смени. Можеш да смениш и целия регулатор заедно с четките - примерно 20лв.
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Сега ще си поиграя да ги извадя , случайно да знаете от къде да купя четки?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
https://www.google.bg/search?q=%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a&gfe_rd=cr&ei=pSnBVNnMJ6mt8webtYDYDA
Или магазини за авточасти, сервиз за дом. елуреди и други подобни.
Или магазини за авточасти, сервиз за дом. елуреди и други подобни.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
провери колектора може би не е само за четки алтернатора
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Колектора ако има дълбоки канали, трябва да го смениш и него. Качествени четки и релета и др. части продават в магазините на fransizkup.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Риска от каналите по контактните пръстени е, че може съвсем да се прережат. Чак толкова дълбоки канали аз не съм виждал. От друга страна смяната никак не е лесна и може да доведе до по-големи проблеми. Моите канали си бяха дълбоки още като взех предишния голф (и сега съм със същия алтернатор). Минал съм с него около 250 000км. Още си работи отлично.
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Четките са извадени , не беше лесно и се наложи леко да се побългарят нещата , но се получи , утре се надявам да купя нови четки и да ги сложа . Чудя се обаче , какво е това черното на което пише bosh , прилича на кондензатор , как мога да проверя дали работи?
Също така се чудя , така и така съм почнал , ако мога утре бих откачил и целия алтернатор за да видя неговите четки в какво състояние са .
Иначе колектора не знам къде е и как изглежда
Също така се чудя , така и така съм почнал , ако мога утре бих откачил и целия алтернатор за да видя неговите четки в какво състояние са .
Иначе колектора не знам къде е и как изглежда
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Това имам предвид, как да съм сигурен дали работи?
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1996 AEX алтернатор или?
Сменяш четки, а се правиш на луд, че не можеш да използваш мултицет
Това е volage regulator (само черното е транзистор). Колектор се нарича, частта от ротора по, която трият четките, грубо казано. Изобщо не искам да се правя на врачка, но да не би нещо да дава "на късо" по инсталацията след ремонта на главата(нещо да не сте свързали добре или разбутали без да искате). Не може първо да ти спира радиото после само километража (едно да работи, а друго не). Според мен не може да е само от лошо зареждане. Или се губи ел. връзка някъде или има "късо".

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта