Възможно ли е да няма компресия и в четирите цилиндъра?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 09 яну 2008 12:47


Колега много съжалявам за случилото се ,но наистина само нов двигател втора злоупотреба ,всичко друго ще е набутване от класа.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 яну 2008 12:56


И следващият път.. пак дърпай 3 км.. ;)
Всички цилиндри ли са наказани.. или само 1-2..?

но наистина, по-добре нов мотор..
и максимум.. за да нямаш проблеми в КАТ, си запази блока.. демек използвай старият блок.

Колегата Владко г40 те е ориентирал много правилно.. с биелите..
аз лично бих те посъветвал внимателно да огледата и коляновият вал дали не е задрал, ако ще планираш да го използваш...

с две думи..
от старият мотор не трябва да имаш вяра на:
Бутала /ако са с визуални следи от удър/
биели
клапани
колянов вал.
глава
блок ако е задран

като сметнеш, че при подобен ремонт се сменят лагери основни, биелни, сегменти е хубаво,

то кво излезна..?
И на финала пак няма да си сигурен как е станал ремонта и дали няма да изпъшка...


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 09 яну 2008 13:26


wili98 написа:И следващият път.. пак дърпай 3 км.. ;)
Всички цилиндри ли са наказани.. или само 1-2..?

но наистина, по-добре нов мотор..
и максимум.. за да нямаш проблеми в КАТ, си запази блока.. демек използвай старият блок.

Колегата Владко г40 те е ориентирал много правилно.. с биелите..
аз лично бих те посъветвал внимателно да огледата и коляновият вал дали не е задрал, ако ще планираш да го използваш...

с две думи..
от старият мотор не трябва да имаш вяра на:
Бутала /ако са с визуални следи от удър/
биели
клапани
колянов вал.
глава
блок ако е задран

като сметнеш, че при подобен ремонт се сменят лагери основни, биелни, сегменти е хубаво,

то кво излезна..?
И на финала пак няма да си сигурен как е станал ремонта и дали няма да изпъшка...
затова - друг с договор за покупко - продажба и в КАТ :wink: :lol:


Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот bgfreestyler » Сря 09 яну 2008 16:51


Намерих в една морга, цял мотор същия като моя. Мисля да го взема, ама ме е страх да не е някой боклук. Пък да дам толкова пари за нещо което няма да върши работа!??! Уфф

Иначе дават ми фактура договор за покупко-продажба и тн. - както си трябва.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 09 яну 2008 17:24


Добре де...а какво ще я правиш тая кола иначе?Ето-намерил си..,бравос!Риск винаги има-тва е ясно,ама ако можеш да се договориш нещо....
За колко кинта иде реч?
Щот за основен ремонт ще трябват бая!!!
Кат се замислиш-и при осн.ремонт,пак няма никва гаранция!Вили ти го написа по-горе!!!
Ходи с някой майстор-да ти каже дали ще уйдиса,говори нещо с хората за евентуална проба...Пък дано случиш,че добре ти тръгна новата година :shock !


Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот bgfreestyler » Сря 09 яну 2008 17:41


Прав си! ама какво да направя споделям си мислите ... от два месеца я имам направо ми се плаче! :cry:


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Сря 09 яну 2008 23:37


щом ти е от 2 месеца колата,най-вероятно да е била нещо прецакана
преди това
тия потрошени бутала и клапани не е повреда,която се случва често
нямаш ли някакво инфо от продавача?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 09 яну 2008 23:59


bimmoby написа:щом ти е от 2 месеца колата,най-вероятно да е била нещо прецакана
преди това


Много вероятно -като вземат да петлаят ремъците и не се спират. Има един случей с една астра :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%F2%F0%E0

От тогава до сега се скъса още 2 пъти ремъка на динамото,шайбата на коляновият вал (дето е за динамото) и вчера пак скъса ангренажния ремък :evil:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Чет 10 яну 2008 7:58


колега много кофти работа наистина съжалявам за случилото се колко ти искат за мотора втора ръка


Потребителски аватар
bgfreestyler
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот bgfreestyler » Пет 11 яну 2008 20:41


Взех си нов мотор (за 650 лв.) общо всичко ми излезе 1250 лв. :cry: , но поне засега върви добре колата :)
Ако има нещо по специфично за следене по работата на мотора след такъв ремонт, моля споделете.
:beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта