veekoo написа:Тази тема стана вече много дълга.Вече не виждам смисъл от нея.А до колкото с откачането на клемата не се изтриват грешки ,защото съм го пробвал на мойта и след това прегледах с ВАГ-КОМа и грещката си седеше.Колкото за дроселовата клапа при мен като я почистих се вдигнаха оборитите и то доста от нормалното и в движение даже бяха много високи.След адаптация с ВАГ-КОМ всичко дойде на място.Също така и МАП сензора беше замърсен като дроселовата клапа.И него почистих но незнам дали има ефект от него.
Цялото това замърсяване явно идва от АГР клапана и връщането на отработените газове.Май трябва да се изолира тоя клапан.
Всичко е точно така,с акумулатора не стана и при мен,VAG му е майката,държеше около 1200 оборота,след намесата на компа се оправиха нещата.
Относно нагара сложих въздушно филтърче от мотор,на маркуча които влиза в дросела и нещата с нагара спряха.
Мисля,че нещата се изясниха,чистене с подходящ спрей,качване на компа,и филтриране на отработените газове.
Наистина темата се изчерпа.
