аз като я сменях моята и ми викат 15се за смяна ама с злоба чак......казах му че шму дам 15да си бръкне в дупа.ата да ми я даде аз отпред пред сервиза ще си я сменя за 3 минути и ми я тури без париKoksan написа:Бахти копелетата ... взимат 15лв за смяна на бобина която се държи бна 2 болченца ... *** тяхната мамица и глупаци!Добре че сам си я сминих!
Бобината ми изгоря! :( Помощ!
-
dkalfov
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Около март месец и мойта здаде багажа...., докато си гарирвах съвсем културно
Предишната ми беше Beru- сега пак. При мен беше "изплюла" кабела.
160 лв., кабел не помня колко.
Не знам дали се разбира на 100% от къде идва проблема- в моя случай правиха диагностика в сервиза и нямаше нещо нередно- казват, че като им свърши земния път и летят към вечните полета.
Колегата дето му гори втора- или менте или някакъв проблем по тоците- експертите да кажат с диагностика хващат ли се проблемации ( кабели, свещи, али-бали).
Хайде безаварийни и здрави бобини, че лято е!
Предишната ми беше Beru- сега пак. При мен беше "изплюла" кабела.
160 лв., кабел не помня колко.
Не знам дали се разбира на 100% от къде идва проблема- в моя случай правиха диагностика в сервиза и нямаше нещо нередно- казват, че като им свърши земния път и летят към вечните полета.
Колегата дето му гори втора- или менте или някакъв проблем по тоците- експертите да кажат с диагностика хващат ли се проблемации ( кабели, свещи, али-бали).
Хайде безаварийни и здрави бобини, че лято е!

Аз имам малко опит с ПОЛО щото ми е от един месец моето.
Но стана въпрос защо горят бобините. Имам Трабант и ми се случи да ми гори бобината. Тои е с две бобини .Бобината не изгърмя веднага ами доста време държа и първо почна да гасне на празни обороти.
ПОчнаха съвети отварях карбуратор чистих го от нагар. И не става и не става докато взех че свалих бобините и премерих индоктивността.Вече има такива мултимери и видех разликата.После взех и отидох на пазара и взех първата дето ми попадна беше за волцфаген за 5 лв.Още я паза ама е гръмнала май.
И я качих и си гръмнах електроннито.ПОсле зор видех докато го рапечатих и смених транзистора.
Пичове ако не ви е писнало да ми четете историята и не сте се отказали ще има добавка бонус
Сега защо гърмят бобините. Ако свещите ви се зацапат това дава вторичната на късо .Няколко пъти ми се налага да карам на един цилиндър и пак гърмях електронното значи бобината сет товари.
А свещите се цапат не от много секс ами ако не съответства топлинно число. ИЛИ има Нафта и другипримеси в горивото. Щото аз слагах и нафта на трабана и ми даваше икономия на дълго(пада октановото число).И когато се форсира студен двигател зимата, а не си палил колата отдавана.
Но стана въпрос защо горят бобините. Имам Трабант и ми се случи да ми гори бобината. Тои е с две бобини .Бобината не изгърмя веднага ами доста време държа и първо почна да гасне на празни обороти.
ПОчнаха съвети отварях карбуратор чистих го от нагар. И не става и не става докато взех че свалих бобините и премерих индоктивността.Вече има такива мултимери и видех разликата.После взех и отидох на пазара и взех първата дето ми попадна беше за волцфаген за 5 лв.Още я паза ама е гръмнала май.
И я качих и си гръмнах електроннито.ПОсле зор видех докато го рапечатих и смених транзистора.
Пичове ако не ви е писнало да ми четете историята и не сте се отказали ще има добавка бонус
Сега защо гърмят бобините. Ако свещите ви се зацапат това дава вторичната на късо .Няколко пъти ми се налага да карам на един цилиндър и пак гърмях електронното значи бобината сет товари.
А свещите се цапат не от много секс ами ако не съответства топлинно число. ИЛИ има Нафта и другипримеси в горивото. Щото аз слагах и нафта на трабана и ми даваше икономия на дълго(пада октановото число).И когато се форсира студен двигател зимата, а не си палил колата отдавана.
КОлега ,
Малко вероятно е то кабелите пъвичната и да са окъсили няма да гори бобината а електроното запалване , а високоволтовите евентуално ако са проядени от мишка или наранени иначе те не пробиват щото издържат поне 4 пъти по восоко напрежение.
Но една не добре подбрана свещ може да прави тия неща и то ако е зацапана .Свеща при начално запалване се цапа от горивото при студен двигател щото не винаги може да запали сместта.Има влага масло.И като достигне температурата за която е определена се самоизчиства и хваша керемиден цвят.Вижте разтоянието между електродите то трябва да е определено за моя трабан е 0.6 а за Полото е 0.9
Малко вероятно е то кабелите пъвичната и да са окъсили няма да гори бобината а електроното запалване , а високоволтовите евентуално ако са проядени от мишка или наранени иначе те не пробиват щото издържат поне 4 пъти по восоко напрежение.
Но една не добре подбрана свещ може да прави тия неща и то ако е зацапана .Свеща при начално запалване се цапа от горивото при студен двигател щото не винаги може да запали сместта.Има влага масло.И като достигне температурата за която е определена се самоизчиства и хваша керемиден цвят.Вижте разтоянието между електродите то трябва да е определено за моя трабан е 0.6 а за Полото е 0.9
Колега един беше казал съмнавай се във всеки и във всичко.
АМа умре. Аз съм пипал бобината след като съм карал на един цилиндър и е страшно загряла. АКо не знаеш какво е намотка на късо за трансформатор тогава съмненията ти са основателни и леко безпочвени.
А това, че някой бобини си изгърмяват просто така си е верно няма нищо вечно.
ВЪпроса беше - кво да правиме ние за да не ги гръмиме.
Вземи откачи едната свещ и я дай на късо и запали колата да работи на останалите цилиндри. Дано СЪмненията ти се оправдаят че бобината си е 130 лв.
АМа умре. Аз съм пипал бобината след като съм карал на един цилиндър и е страшно загряла. АКо не знаеш какво е намотка на късо за трансформатор тогава съмненията ти са основателни и леко безпочвени.
А това, че някой бобини си изгърмяват просто така си е верно няма нищо вечно.
ВЪпроса беше - кво да правиме ние за да не ги гръмиме.
Вземи откачи едната свещ и я дай на късо и запали колата да работи на останалите цилиндри. Дано СЪмненията ти се оправдаят че бобината си е 130 лв.
колеги отдавна не бях влизал във форума и сега видях за темата с бобините. на мен също окъси бобината на изхода при кабела, и си взех нова някаква италиянска за 96 лв. с една год. гаранция до сега 2 месеца няма проблем.тогава вече "окрилен" от новата бобина се заех със старата разкапсоловах я от плочката с електронното почистих я хубаво и я залях с епоксидна смола стана супер и я карах няколко дни но пак сложих новата заради гаранцията. малко ме стана яд защо прибързах с нова бобина ама сега си имам резервна.та ако е пробила видимо някъде от вън,а не вътре по намотките първо опитайте по този начин.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
на мен преди ололо година ми изгоря в един дъжд бобината отидох купих си бобина за 120 кинта и точно след една седмица започна същото да прекъсва не иска да пали и тогава се нервирах и взех и разделих бобината от комутатора и насадих друга бобина (имах някаква стара във гаража)и от тогава си пърхам с нея и не съм имал проблеми
Re: Бобината ми изгоря! :( Помощ!
В АУТОДАТА намерих една схема за мерене на съпротивлението в бобината - така мога ли да определя дали е заминала?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта