Бобината ми изгоря! :( Помощ!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Вто 08 юли 2008 23:40


Koksan написа:Бахти копелетата ... взимат 15лв за смяна на бобина която се държи бна 2 болченца ... *** тяхната мамица и глупаци! :( Добре че сам си я сминих! :)
аз като я сменях моята и ми викат 15се за смяна ама с злоба чак......казах му че шму дам 15да си бръкне в дупа.ата да ми я даде аз отпред пред сервиза ще си я сменя за 3 минути и ми я тури без пари :lol: взех я за около 120-130




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 09 юли 2008 8:03


ssp написа:
lrlmodo написа:Telefunken-а вярно са железни машини :wink:

А дали ще стане на 6N - 1.3 двигател ADX, 95г. тая от пасат?


Става :wink:


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Сря 09 юли 2008 11:34


Около март месец и мойта здаде багажа...., докато си гарирвах съвсем културно :evil:
Предишната ми беше Beru- сега пак. При мен беше "изплюла" кабела.
160 лв., кабел не помня колко.
Не знам дали се разбира на 100% от къде идва проблема- в моя случай правиха диагностика в сервиза и нямаше нещо нередно- казват, че като им свърши земния път и летят към вечните полета.
Колегата дето му гори втора- или менте или някакъв проблем по тоците- експертите да кажат с диагностика хващат ли се проблемации ( кабели, свещи, али-бали).
Хайде безаварийни и здрави бобини, че лято е! :drive


Потребителски аватар
ssp
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ssp » Пет 11 юли 2008 10:53


lrlmodo написа:
ssp написа:
lrlmodo написа:Telefunken-а вярно са железни машини :wink:

А дали ще стане на 6N - 1.3 двигател ADX, 95г. тая от пасат?


Става :wink:


Колега, мерси за отговора, че ми е голем дерт тая бобина.


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Пет 11 юли 2008 17:48


Аз имам малко опит с ПОЛО щото ми е от един месец моето.
Но стана въпрос защо горят бобините. Имам Трабант и ми се случи да ми гори бобината. Тои е с две бобини .Бобината не изгърмя веднага ами доста време държа и първо почна да гасне на празни обороти.
ПОчнаха съвети отварях карбуратор чистих го от нагар. И не става и не става докато взех че свалих бобините и премерих индоктивността.Вече има такива мултимери и видех разликата.После взех и отидох на пазара и взех първата дето ми попадна беше за волцфаген за 5 лв.Още я паза ама е гръмнала май.
И я качих и си гръмнах електроннито.ПОсле зор видех докато го рапечатих и смених транзистора.
Пичове ако не ви е писнало да ми четете историята и не сте се отказали ще има добавка бонус :)
Сега защо гърмят бобините. Ако свещите ви се зацапат това дава вторичната на късо .Няколко пъти ми се налага да карам на един цилиндър и пак гърмях електронното значи бобината сет товари.
А свещите се цапат не от много секс ами ако не съответства топлинно число. ИЛИ има Нафта и другипримеси в горивото. Щото аз слагах и нафта на трабана и ми даваше икономия на дълго(пада октановото число).И когато се форсира студен двигател зимата, а не си палил колата отдавана.


Потребителски аватар
ssp
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ssp » Пет 11 юли 2008 21:01


Колега, ORKY, а има ли вероятност да е от кабелите, защото скоро сменях свещи?


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Съб 12 юли 2008 14:25


КОлега ,
Малко вероятно е то кабелите пъвичната и да са окъсили няма да гори бобината а електроното запалване , а високоволтовите евентуално ако са проядени от мишка или наранени иначе те не пробиват щото издържат поне 4 пъти по восоко напрежение.
Но една не добре подбрана свещ може да прави тия неща и то ако е зацапана .Свеща при начално запалване се цапа от горивото при студен двигател щото не винаги може да запали сместта.Има влага масло.И като достигне температурата за която е определена се самоизчиства и хваша керемиден цвят.Вижте разтоянието между електродите то трябва да е определено за моя трабан е 0.6 а за Полото е 0.9


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 12 юли 2008 22:58


Самнява ме да е от тези изброените условия, по скоро и е дошло времето за пробив


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Нед 13 юли 2008 14:55


Колега един беше казал съмнавай се във всеки и във всичко.
АМа умре. Аз съм пипал бобината след като съм карал на един цилиндър и е страшно загряла. АКо не знаеш какво е намотка на късо за трансформатор тогава съмненията ти са основателни и леко безпочвени.
А това, че някой бобини си изгърмяват просто така си е верно няма нищо вечно.
ВЪпроса беше - кво да правиме ние за да не ги гръмиме.
Вземи откачи едната свещ и я дай на късо и запали колата да работи на останалите цилиндри. Дано СЪмненията ти се оправдаят че бобината си е 130 лв.


pas
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот pas » Сря 13 авг 2008 14:19


колеги отдавна не бях влизал във форума и сега видях за темата с бобините. на мен също окъси бобината на изхода при кабела, и си взех нова някаква италиянска за 96 лв. с една год. гаранция до сега 2 месеца няма проблем.тогава вече "окрилен" от новата бобина се заех със старата разкапсоловах я от плочката с електронното почистих я хубаво и я залях с епоксидна смола стана супер и я карах няколко дни но пак сложих новата заради гаранцията. малко ме стана яд защо прибързах с нова бобина ама сега си имам резервна.та ако е пробила видимо някъде от вън,а не вътре по намотките първо опитайте по този начин.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 13 авг 2008 18:15


В момента на Ауто + имат бобини HUGO - немски по 104 лв мисля. Аз се взех наскоро реле - регулатор на напрежението от същата марка и засега съм доволен - беше с двойно по - дълги и широки четки от това на Бош - унгарски.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Сря 13 авг 2008 23:34


на мен преди ололо година ми изгоря в един дъжд бобината отидох купих си бобина за 120 кинта и точно след една седмица започна същото да прекъсва не иска да пали и тогава се нервирах и взех и разделих бобината от комутатора и насадих друга бобина (имах някаква стара във гаража)и от тогава си пърхам с нея и не съм имал проблеми


velizarbg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizarbg » Пет 28 ное 2008 14:58


на скоро и аз имах същия проблем и на всичко отгоре мойта е с 6 крачета малко се озорих докато си намеря взех я от симеон втора ръка бобина със комутатор за 40 лева е вярно първата се оказа че не работи но ми я смениха и втората тръгна до кога не знам но 40 лв са си 40 :)


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бобината ми изгоря! :( Помощ!

Мнениеот smash_ » Пон 26 апр 2010 8:15


Има ли начин да се тества бобината преди да се купува нова?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бобината ми изгоря! :( Помощ!

Мнениеот smash_ » Пон 26 апр 2010 8:29


В АУТОДАТА намерих една схема за мерене на съпротивлението в бобината - така мога ли да определя дали е заминала?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта