За по лесно превключване на скоростите ??????????????

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

За по лесно превключване на скоростите ??????????????

Мнениеот ninja_pz84 » Пон 15 окт 2007 20:16


Нали скоростния лост е свързан с кутията с някакви две железца,един приятел си гинамазал с грес и каза че по лесно превключва.Аз трудно превключвам и мисля утре да ги мажа с грес и аз.Някой да го е правил и добре лие ?




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 15 окт 2007 23:57


Според мен по-голям ефект ще има ако се смажат механизмите на самият скоростен лост дето са под коженият му калъф.Там чаркалажите са доста повече,има и пластмаси и т.н
Ама ако съеденителят ти не отделя достатъчно каквото и да смазваш си е все тая. Аз бих проверил първо жилото на съединителя пък тогава ще тръгна да мажа


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Вто 16 окт 2007 1:43


Мерси,саединителя си отделя иначе.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 16 окт 2007 8:32


ninja_pz84 написа:Мерси,саединителя си отделя иначе.

Пичове,и аз го имам тоя проблем.Скоростната е пълна с масло,а съединителя-добре.Пипах друго поло,като в дърто дупе влизат. :? и хавата е,че 1,2 и задна са ковти,а 3 и 4 -добре.Да не е от синхронизаторите?Имат ли регулиране на щанги/вилки/,или както му се казва,тия скорости?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 16 окт 2007 9:18


Ако са му сменяли семеринга на избирача на скоростите (дето уплатнява онуй дебелото желязо дето влиза в скоростите от скоростният лост) (почти е невъзможно да си е оригиналният - караме коло на по 10-15 години апък им е слабо място това на всичките Фолксвагени) е възможно да не е напаснат добре лоста след смяната му! Това едно на ръка , синхронизаторите са друг вариянт (много лош), но имайте в предвид ,че ако не е наред съединителя или жилото на съединителя признаците започват с трудно влизане на по ниските предавки 1,2 ,задна :!: Така ,че не може да се каже ,ей така, от какво може да е със съгурност. Ако чатка съеденителя(като дизелов двигател когато колата работи на празен ход си е един от признаците ,че проблема идва от съединителя. Пропуснах да напиша ,че това чаткане/чукане изчезва като се натисне педала на съединителя


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Пон 22 окт 2007 14:35


Anbuch написа:Ако са му сменяли семеринга на избирача на скоростите (дето уплатнява онуй дебелото желязо дето влиза в скоростите от скоростният лост) (почти е невъзможно да си е оригиналният - караме коло на по 10-15 години апък им е слабо място това на всичките Фолксвагени) е възможно да не е напаснат добре лоста след смяната му! Това едно на ръка , синхронизаторите са друг вариянт (много лош), но имайте в предвид ,че ако не е наред съединителя или жилото на съединителя признаците започват с трудно влизане на по ниските предавки 1,2 ,задна :!: Така ,че не може да се каже ,ей така, от какво може да е със съгурност. Ако чатка съеденителя(като дизелов двигател когато колата работи на празен ход си е един от признаците ,че проблема идва от съединителя. Пропуснах да напиша ,че това чаткане/чукане изчезва като се натисне педала на съединителя


За това "чаткане" на празен ход с пуснат съединител,до някъде си прав, че е от съединителя,но е преко свързано и със скоростите.На голфа ми го имаше и смених съединителя и "чатканато" леко заглъхна,но не изчезна ,значи е свързано и със скоросите.Все още не съм намерил начин за премахването му.
П.С.Извинявам се ако това изглежда като спам,но просто исках да споделя опита си с конкретния проблем-табу!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 22 окт 2007 17:31


VladislavS, не че е невъзможно това което казваш ,но повярвай ми , това ,че си сменил съединител неозначава ,че нопвият е в по-добро състояние от старият (ако ме разбираш на къде бия)
Ей в тази тема сме писали двама човека ,на които новите съеденители са изкарвали 1000-2000 км
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

п.п. Моля гласувайте на http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 557#819557



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта