


За по лесно превключване на скоростите ??????????????
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
За по лесно превключване на скоростите ??????????????
Нали скоростния лост е свързан с кутията с някакви две железца,един приятел си гинамазал с грес и каза че по лесно превключва.Аз трудно превключвам и мисля утре да ги мажа с грес и аз.Някой да го е правил и добре лие ?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Според мен по-голям ефект ще има ако се смажат механизмите на самият скоростен лост дето са под коженият му калъф.Там чаркалажите са доста повече,има и пластмаси и т.н
Ама ако съеденителят ти не отделя достатъчно каквото и да смазваш си е все тая. Аз бих проверил първо жилото на съединителя пък тогава ще тръгна да мажа
Ама ако съеденителят ти не отделя достатъчно каквото и да смазваш си е все тая. Аз бих проверил първо жилото на съединителя пък тогава ще тръгна да мажа
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ninja_pz84 написа:Мерси,саединителя си отделя иначе.
Пичове,и аз го имам тоя проблем.Скоростната е пълна с масло,а съединителя-добре.Пипах друго поло,като в дърто дупе влизат.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако са му сменяли семеринга на избирача на скоростите (дето уплатнява онуй дебелото желязо дето влиза в скоростите от скоростният лост) (почти е невъзможно да си е оригиналният - караме коло на по 10-15 години апък им е слабо място това на всичките Фолксвагени) е възможно да не е напаснат добре лоста след смяната му! Това едно на ръка , синхронизаторите са друг вариянт (много лош), но имайте в предвид ,че ако не е наред съединителя или жилото на съединителя признаците започват с трудно влизане на по ниските предавки 1,2 ,задна
Така ,че не може да се каже ,ей така, от какво може да е със съгурност. Ако чатка съеденителя(като дизелов двигател когато колата работи на празен ход си е един от признаците ,че проблема идва от съединителя. Пропуснах да напиша ,че това чаткане/чукане изчезва като се натисне педала на съединителя

-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Anbuch написа:Ако са му сменяли семеринга на избирача на скоростите (дето уплатнява онуй дебелото желязо дето влиза в скоростите от скоростният лост) (почти е невъзможно да си е оригиналният - караме коло на по 10-15 години апък им е слабо място това на всичките Фолксвагени) е възможно да не е напаснат добре лоста след смяната му! Това едно на ръка , синхронизаторите са друг вариянт (много лош), но имайте в предвид ,че ако не е наред съединителя или жилото на съединителя признаците започват с трудно влизане на по ниските предавки 1,2 ,заднаТака ,че не може да се каже ,ей така, от какво може да е със съгурност. Ако чатка съеденителя(като дизелов двигател когато колата работи на празен ход си е един от признаците ,че проблема идва от съединителя. Пропуснах да напиша ,че това чаткане/чукане изчезва като се натисне педала на съединителя
За това "чаткане" на празен ход с пуснат съединител,до някъде си прав, че е от съединителя,но е преко свързано и със скоростите.На голфа ми го имаше и смених съединителя и "чатканато" леко заглъхна,но не изчезна ,значи е свързано и със скоросите.Все още не съм намерил начин за премахването му.
П.С.Извинявам се ако това изглежда като спам,но просто исках да споделя опита си с конкретния проблем-табу!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
VladislavS, не че е невъзможно това което казваш ,но повярвай ми , това ,че си сменил съединител неозначава ,че нопвият е в по-добро състояние от старият (ако ме разбираш на къде бия)
Ей в тази тема сме писали двама човека ,на които новите съеденители са изкарвали 1000-2000 км
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
п.п. Моля гласувайте на http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 557#819557
Ей в тази тема сме писали двама човека ,на които новите съеденители са изкарвали 1000-2000 км
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
п.п. Моля гласувайте на http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 557#819557
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта