вапрос относно окачването на поло
- jimy85
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
вапрос относно окачването на поло
Здравеите имам поло 1997 1.4 16винтила и колата е сьс спортно окачване но когато се качат повече от трима души задната лява гума ми опира в калника.искам да попитам от какво е и дали 6те трябва да сменям окачването.полото е с джанти 15 дали не е от тях.благодаря предварително!
- Sanitarium
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- jimy85
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
CTaH4o написа:Sanitarium написа: проблем с гуми 185/65/14 ...... най вероятно ще трябва да минеш на по ниски гуми на 50 или 55.
не най вероятно ами баш за по ниски гуми си и ти
стандартен размер е 185/55/14 не 65!
както при 15-ката 195/45/15 не 50
Ами маи така ште направя.а дали нее тампон или пружина заштото и това ми казаха че е вазможно.и другото е че ми опира само задната лява гума?
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:Да може и да е счупена пружина ,а може и предишният собственик да е сложил подложки и едната да се е прецакала
а може ли и аз да те попитам нещо
задните амортесьори на полото двойнодействащи ли са? (защото при мен натягайки с ключ за гуми още докато колата е на крик ми се прибира амортесьора и се чуда дали е от него или пружинатат)
- jimy85
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
CTaH4o написа:Anbuch написа:Да може и да е счупена пружина ,а може и предишният собственик да е сложил подложки и едната да се е прецакала
а може ли и аз да те попитам нещо
задните амортесьори на полото двойнодействащи ли са? (защото при мен натягайки с ключ за гуми още докато колата е на крик ми се прибира амортесьора и се чуда дали е от него или пружинатат)
Ами назнам колата е сьс спортно окачване така я купих ваобште не знам с какви амортисиори е. ште пробвам това което каза и ште видя какво ште се случи.ако е счупена прожина ште мога ли да си купя само две задни?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
CTaH4o написа:Anbuch написа:Да може и да е счупена пружина ,а може и предишният собственик да е сложил подложки и едната да се е прецакала
а може ли и аз да те попитам нещо
задните амортесьори на полото двойнодействащи ли са? (защото при мен натягайки с ключ за гуми още докато колата е на крик ми се прибира амортесьора и се чуда дали е от него или пружинатат)
Фабрично не са двойнодействащи , но примерно аз си купих колата със сменени,задни, двойнодействащи ,газови билщайн. Виж твоите каква марка са, оригиналните са BOGE. Тази работа с ключа за гуми не я разбрах на 100% ,но предполагам какво искаш да кажеш. Имай в предвид ,че всички амортисьори са двойнодействащи ,но маслените амортисьори се свиват в десетки пъти по-лесно,отколкото се разпъват ,но напрактика на тях не се казва ,че са двойнодействащи. Та значи - ако е "двойно..." ще действа и нагоре и надолу.Нормалният аморт. действа надолу,като не позволява на пружината да се върне от свито положение до разгънато прекалено рязко. С крик лесно може да се разбере дали колата ти е с двойнодействащи амортисьори. Ако примерно отзад си с такива,като вдигаш колата на крик ще ти бъдат нужни да речем 10 оборота с крика и гумата ще е отлепила от земята ,а ако са обикновенни има да въртиш-въртиш (да речем 15-20 оборота) докато отлепи гумата от земята.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 0:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
ре
аз съм с 195/50/15 и понякога като мина през по голямо скокче(където не познавам пътя) и опира отзад, но не е кои знае какво, със старите гуми които бяха 195/45/15 немаше проблеми (които идеални за поло) но такъв размер ненамерих. а при мен има друг проблем, предна дясна гума ми опира при по рязък завои или при даване на задна, смених един кръгъл тампон на носача,че беше скъсан и пак опира. имам подозрения, че колата е била удраня преди в Италия. но това не е най-лошото тук във В.Търново видях половерче също с гуми 195/50/15 на което и от двете страни на предницата пласмасите така бяха утъркани, че светеха.
поздрави.
поздрави.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта