Тези дни сигурно ще купувам и искам да си сложа точно какъвто слагат в завода като показатели... Благодаря предварително
Колко е ампеража на акумулатора на APQ мотор
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Колко е ампеража на акумулатора на APQ мотор
Колеги обърнах целия форум, но не можах да намеря колко амперчаса е оригинално акумулатора при APQ мотор 60 коня
Тези дни сигурно ще купувам и искам да си сложа точно какъвто слагат в завода като показатели... Благодаря предварително
Тези дни сигурно ще купувам и искам да си сложа точно какъвто слагат в завода като показатели... Благодаря предварително
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
слагай на-големия който може да се събере в мястото за акумолатор
преди време имах едно нещо дето му се вика jump start /така пишеше на него де/ представлява малък сух акумолатор с изведени кабели с щипки и с това нещо като е заредено можеш да подадеш ток на колата и да запалиш примерно 30 пътя а батерията вътре беше само 17 Ah
извода е че и с 17 Ah акумолатор можеш да запалиш но ако ти се наложи по продължително въртене на стартера,или ако имаш яка музика в колата и особенно сега като се кара на фарове ти трябва по голям ампераж акумолатор, за това ако ти позволява джоба слагаи най големия дето може се събере
а за марки като monbat и iskra просто забрави, скапаното си е скапано и за това ти предлагам да се насочиш към bosch,ac delko,EXIDE,varta
преди време имах едно нещо дето му се вика jump start /така пишеше на него де/ представлява малък сух акумолатор с изведени кабели с щипки и с това нещо като е заредено можеш да подадеш ток на колата и да запалиш примерно 30 пътя а батерията вътре беше само 17 Ah
извода е че и с 17 Ah акумолатор можеш да запалиш но ако ти се наложи по продължително въртене на стартера,или ако имаш яка музика в колата и особенно сега като се кара на фарове ти трябва по голям ампераж акумолатор, за това ако ти позволява джоба слагаи най големия дето може се събере
а за марки като monbat и iskra просто забрави, скапаното си е скапано и за това ти предлагам да се насочиш към bosch,ac delko,EXIDE,varta
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Днес махнах кожуха да видя какъв ми е акумулатора
- оригинален VW акумулатор... С него си е колата от както я взех - пише че е произведен февруари 2003 и е 60 амперчаса - 480 А стартов ток...
Най интересното е че сутрин като паля ми дърпа от тоците на таблото - километража и часовника леко бледнеят... а като позареди малко пали на чакмак... Правих профилактика на стартера тези дни - смениха му четки, казаха че бендикс и втулки са наред... От какво може да се получава това бледнеене на таблото?! Днес мерих и напрежение - перфектно 14.4 - 14.2 в зависимост от консуматорите включени
Акумулатора свети много добре зелено оченцето, би трябвало да е наред ако съдим по това... Чакам мнения
А някак си дали може да се отвори необслужваемия акумулатор - да видя как е с електролита 
Най интересното е че сутрин като паля ми дърпа от тоците на таблото - километража и часовника леко бледнеят... а като позареди малко пали на чакмак... Правих профилактика на стартера тези дни - смениха му четки, казаха че бендикс и втулки са наред... От какво може да се получава това бледнеене на таблото?! Днес мерих и напрежение - перфектно 14.4 - 14.2 в зависимост от консуматорите включени
Акумулатора свети много добре зелено оченцето, би трябвало да е наред ако съдим по това... Чакам мнения
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта