Трябва ли да се шлайфа главата?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот ONYX » Чет 19 мар 2009 10:38


Здравейте.Пак проблеми :) .Вчера смених маслото което беше на 8000 км но на близо 2 години.Беше като боза с бял примес.Майстора ми каза че ми меши с антифриз и трябва да сменя гарнитурата на главата.Наистина има загуба на антифриз но не е голяма ,а и колата се кара почти винаги студена.Въпроса ми е следния -Трябва ли задължително като сменя гарнитурата да се шлайфа глвата.И ако някой знае ориентировъчна цена за цялата процедура.На мен ми казаха 150лв за труд и около 40 за гарнитура.Много ми се вижда на мен.Колата е Поло 1.4i AEX.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот maslinkov » Чет 19 мар 2009 11:36


Правилно са ти казали за цената. Аз не съм шлайфал, но съм питал.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Чет 19 мар 2009 11:54


А нужно ли е да се шлайфа винаги или се разбира като се отвори.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот maslinkov » Чет 19 мар 2009 11:58


При всяко снемане се шлайфа, до момента когато вече не може и се хвърля.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот ONYX » Чет 19 мар 2009 12:06


Е ми това е мерси за отговорите :bowdown


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот lrlmodo » Чет 19 мар 2009 12:12


Не е задължително, по-скоро по тоя начин майсторите се застраховат.
Може да се смени и без да се шлайфа :wink:


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот siso92 » Чет 19 мар 2009 22:19


Ако си решил да му правиш свестен ремонт-шлайфай,ако не е правено преди това/0,10/,но си намери отворен стугаро-фрезист.Смени водачи и клапани и ги припасни на ръка,а не с бормашина.Ако са ти добре цилиндрите,смени само сегментите и си канап.Ама първо си помисли дали си заслужава парите ,които ще дадеш.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трябва ли да се шлайфа главата? - Сменена гарнитура

Мнениеот ONYX » Пон 13 апр 2009 17:48


Здравейте отново.Най-накрая не издържах и смених тая гарнитура.Конденза по капачката вече го няма.Минах без шлайфане на главата и колата върви добре за сега.Направих 3 снимки покрай цялата процедура.Всичко ми излезе 230 лева.120лв труд, 54лв гарнитура-метална,2-3 литра бензин,32лв масло 15-40 и още малко други консумативи и да не забравя кафето и марлборото на майстора ми :lol:.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот kaiser666 » Пон 13 апр 2009 18:15


Бозата само по капачката на маслото ли беше или цялото масло беше такова?


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот ONYX » Пон 13 апр 2009 18:22


Маслото беше на 1 месец.Беше си сменило цвета - боза.А по капачката бял крем карамел :D .Много пари дадох за гарнитура ми се струва.До следващото притягане 800-1000км ще видя какво ще стане.Много ме е Яд че не можах да снимам старата гарнитура.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот kaiser666 » Пон 13 апр 2009 18:54


Не си дал много,толкова са ако е читава,има едни glaser ли бяха...абе нещо такова ей тия са по 20лв,ама след 3 месеца пак ще я сменяваш. :lol: Дано сте промили двигателя.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот ONYX » Пон 13 апр 2009 20:16


Двигателя с бензин го промихме.Нямаше как да се изчисти иначе.Аjusa е марката на гарнитурата.До сега не съм чувал такава марка.На снимката се вижда.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот freestyler911 » Пон 13 апр 2009 21:08


значи самата глава и повърхността на блока не е стъргана с нищо, много лъскава ми се струва.
Значи клапани и водачи не си пипал?

А какво имате предвид като казвате промивка на двигателя ?


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот ONYX » Пон 13 апр 2009 21:40


С някаква много финна шкурка изтърка останките от предната гарнитура.И после с бензин.А за промивката с бензин целта беше да не остане от предното масло защтото беше много зле.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Трябва ли да се шлайфа главата?

Мнениеот maslinkov » Вто 14 апр 2009 7:40


При сегашните температури вече няма да има конденз по капачката, стига маслото да не боклук. И за да не пускам нова тема, дайте да обсъдим плюсовете и минусите на металните и гумените гарнитури. Навремето имах Балканче и му вдигнах компресията с престъргване на главата, но за сметка на живота на буталото /доста често го сменях/ Сега съм с гумена гарнитура и ми прави впечатление, че е поне 3 пътипо - дебела от старата, металната, което естествено връща компресията на ниво, зададено от производителя и мощността ми е малко по - малка /усеща се/ И се питам дали това не съсипа основните ми лагери на стария мотор ако там е слабото му място, заради алуминиевия блок /AER/?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта