Трябва ли да се шлайфа главата?
Трябва ли да се шлайфа главата?
Здравейте.Пак проблеми
.Вчера смених маслото което беше на 8000 км но на близо 2 години.Беше като боза с бял примес.Майстора ми каза че ми меши с антифриз и трябва да сменя гарнитурата на главата.Наистина има загуба на антифриз но не е голяма ,а и колата се кара почти винаги студена.Въпроса ми е следния -Трябва ли задължително като сменя гарнитурата да се шлайфа глвата.И ако някой знае ориентировъчна цена за цялата процедура.На мен ми казаха 150лв за труд и около 40 за гарнитура.Много ми се вижда на мен.Колата е Поло 1.4i AEX.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Правилно са ти казали за цената. Аз не съм шлайфал, но съм питал.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
При всяко снемане се шлайфа, до момента когато вече не може и се хвърля.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Не е задължително, по-скоро по тоя начин майсторите се застраховат.
Може да се смени и без да се шлайфа
Може да се смени и без да се шлайфа
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Ако си решил да му правиш свестен ремонт-шлайфай,ако не е правено преди това/0,10/,но си намери отворен стугаро-фрезист.Смени водачи и клапани и ги припасни на ръка,а не с бормашина.Ако са ти добре цилиндрите,смени само сегментите и си канап.Ама първо си помисли дали си заслужава парите ,които ще дадеш.
Re: Трябва ли да се шлайфа главата? - Сменена гарнитура
Здравейте отново.Най-накрая не издържах и смених тая гарнитура.Конденза по капачката вече го няма.Минах без шлайфане на главата и колата върви добре за сега.Направих 3 снимки покрай цялата процедура.Всичко ми излезе 230 лева.120лв труд, 54лв гарнитура-метална,2-3 литра бензин,32лв масло 15-40 и още малко други консумативи и да не забравя кафето и марлборото на майстора ми
.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Бозата само по капачката на маслото ли беше или цялото масло беше такова?
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Маслото беше на 1 месец.Беше си сменило цвета - боза.А по капачката бял крем карамел
.Много пари дадох за гарнитура ми се струва.До следващото притягане 800-1000км ще видя какво ще стане.Много ме е Яд че не можах да снимам старата гарнитура.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Не си дал много,толкова са ако е читава,има едни glaser ли бяха...абе нещо такова ей тия са по 20лв,ама след 3 месеца пак ще я сменяваш.
Дано сте промили двигателя.
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Двигателя с бензин го промихме.Нямаше как да се изчисти иначе.Аjusa е марката на гарнитурата.До сега не съм чувал такава марка.На снимката се вижда.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
значи самата глава и повърхността на блока не е стъргана с нищо, много лъскава ми се струва.
Значи клапани и водачи не си пипал?
А какво имате предвид като казвате промивка на двигателя ?
Значи клапани и водачи не си пипал?
А какво имате предвид като казвате промивка на двигателя ?
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
С някаква много финна шкурка изтърка останките от предната гарнитура.И после с бензин.А за промивката с бензин целта беше да не остане от предното масло защтото беше много зле.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
При сегашните температури вече няма да има конденз по капачката, стига маслото да не боклук. И за да не пускам нова тема, дайте да обсъдим плюсовете и минусите на металните и гумените гарнитури. Навремето имах Балканче и му вдигнах компресията с престъргване на главата, но за сметка на живота на буталото /доста често го сменях/ Сега съм с гумена гарнитура и ми прави впечатление, че е поне 3 пътипо - дебела от старата, металната, което естествено връща компресията на ниво, зададено от производителя и мощността ми е малко по - малка /усеща се/ И се питам дали това не съсипа основните ми лагери на стария мотор ако там е слабото му място, заради алуминиевия блок /AER/?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
