
Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 25 авг 2007 9:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
- Контакти:
Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото
Имам няколко въпроса за обслужването на Полото. Тъй като вече минах почити 9 000 км откакто го купих и съответно му бяха сменени ролки, филтри и т.н. идва момента, в който някои неща трябва да бъдат сменени отново - знам, че маслото се сменя на около 10 000км - моето беше сменено малко преди да взема автомобила и затова не го смених - та какво масло е добре да сложа сега? Доколкото знам смяната на маслото е безплатна от автосервиза от който го закупиш или бъркам? Колко струва една смяна? Какво е добре да сменя сега, след като мина 10-те хиляди километра - кои ремъци, филтри? На колко хиляди км се сменят амортисьори, тампони? Реших първо да направя една консултация тук, понеже като тръгна по сервизите и навсякъде ми казват различни неща и в повечето случай гледат да си измислят ненужни проблеми... Благодаря предварително 

- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Може и бензиновия филтър да си смениш сам - струва няколко лева. За маслото предполагам 15W40, можеш и сам да си го смениш - отвиваш отдолу пробката и то изтича (в някакъв съд), после развиваш масления филтър и слагаш новия. Наливаш от новото масло като следиш нивото с щеката. За ремъците - виж им състоянието и прецени. 

Преди време се натъкнах на една комбинация с която можеш да си нагласиш на колко километра и на колко месеца да ти изписва сервизните съобщения като прегледнах моя комп. ми показва че за маслото ще ми светне на 115000 км или 8 месеца а сервизния на 26500 км или 8 месеца та в тая връзка за маслото не се сменя на по голям пробег , а мисля че четох някъде че новите автомобили сменят масло на 12000км или се бъркам .... Другото което ми направи впечатление е че максималния пробек който може да се зададе за масло е 15000км и сервиз-30000км . по каква логика са сложли тези "тавани" ????
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Маслото е добре да сложиш поне 10W40 (сменя се на около 10-11 хиляди или 1 година) както каза колегата с маслен филтър , смени въздушния и евентуално филтъра на купето (препоръчително е ) не е лошо и бензиновия ( не е кой знае каква сума) за ремъците и ролките до колкото знам са на макс. изминати км. ако не бъркам ангренажния около 50-55 хиляди се сменя с него и ролки ( аз лично смених и водната помпа за да не си отварям работа после , но не е задължително) .. попита за цената за смяна на масло , лично аз смятам че повече от 10-12 лева не си струва да се дават
това е от мен .. нека ако сам сбъркал някъде някой колега да ме поправи 


Re: Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото
Хубава с метални перки - 75 -80 лв.
Труд смяна ремъци и помпа без ролки - 100 лв - за мене с днешна дата.
Труд смяна ремъци и помпа без ролки - 100 лв - за мене с днешна дата.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re:
offside написа:ralli art написа:Водната помпа за Поло колко парички е ? Смятам в бъдеще да се подсигуря и да я сменя заедно с бензиновата, че до лятото ще направя 150 000.
Мисля към 40-50 лева беше .. миналата год. я правих тази операция и вече малко ми се губи какво колко плащах ...
a тая с пластмасови перки ли беше колега?Разликата в цената почти двойно, а старата помпа протече ли ? какво и стана ?
Аз мойта не съм я пипал , щот бачка, що да пипам ... , но все ме гложди на следваща смяна ангренаж да сменя и водната помпа, и обтегача на пистовия ремък (беше 110пари преди година)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта