Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ralli art
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 авг 2007 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен
Контакти:

Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото

Мнениеот ralli art » Съб 08 мар 2008 11:01


Имам няколко въпроса за обслужването на Полото. Тъй като вече минах почити 9 000 км откакто го купих и съответно му бяха сменени ролки, филтри и т.н. идва момента, в който някои неща трябва да бъдат сменени отново - знам, че маслото се сменя на около 10 000км - моето беше сменено малко преди да взема автомобила и затова не го смених - та какво масло е добре да сложа сега? Доколкото знам смяната на маслото е безплатна от автосервиза от който го закупиш или бъркам? Колко струва една смяна? Какво е добре да сменя сега, след като мина 10-те хиляди километра - кои ремъци, филтри? На колко хиляди км се сменят амортисьори, тампони? Реших първо да направя една консултация тук, понеже като тръгна по сервизите и навсякъде ми казват различни неща и в повечето случай гледат да си измислят ненужни проблеми... Благодаря предварително :)




Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 08 мар 2008 13:42


С маслото върви и масленият филтър. Смени си и въздушния филтър! Амортисьори и тампони се сменят, като се разбият.


ralli art
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 авг 2007 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен
Контакти:

Мнениеот ralli art » Съб 08 мар 2008 16:03


A ремъците, ролките и другите филтри? И какво масло да сложа - някъде бях чел, че е добре Полото да се кара с 10W40 или бъркам?


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Съб 08 мар 2008 22:01


Може и бензиновия филтър да си смениш сам - струва няколко лева. За маслото предполагам 15W40, можеш и сам да си го смениш - отвиваш отдолу пробката и то изтича (в някакъв съд), после развиваш масления филтър и слагаш новия. Наливаш от новото масло като следиш нивото с щеката. За ремъците - виж им състоянието и прецени. :lol:


ralli art
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 авг 2007 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен
Контакти:

Мнениеот ralli art » Пон 10 мар 2008 21:47


Четох, че някой карат с 10W40, други с 15W40 - ще видим какво ще кажат в сервиза. Ще сменя и масления, въздушния и бензиновия. Ще си сменя и семеринга, че покрай сменената скоростна кутия преди месец брах доста ядове.


Потребителски аватар
fic
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сопот

Мнениеот fic » Пон 10 мар 2008 22:52


Преди време се натъкнах на една комбинация с която можеш да си нагласиш на колко километра и на колко месеца да ти изписва сервизните съобщения като прегледнах моя комп. ми показва че за маслото ще ми светне на 115000 км или 8 месеца а сервизния на 26500 км или 8 месеца та в тая връзка за маслото не се сменя на по голям пробег , а мисля че четох някъде че новите автомобили сменят масло на 12000км или се бъркам .... Другото което ми направи впечатление е че максималния пробек който може да се зададе за масло е 15000км и сервиз-30000км . по каква логика са сложли тези "тавани" ????


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Пон 10 мар 2008 23:18


Маслото е добре да сложиш поне 10W40 (сменя се на около 10-11 хиляди или 1 година) както каза колегата с маслен филтър , смени въздушния и евентуално филтъра на купето (препоръчително е ) не е лошо и бензиновия ( не е кой знае каква сума) за ремъците и ролките до колкото знам са на макс. изминати км. ако не бъркам ангренажния около 50-55 хиляди се сменя с него и ролки ( аз лично смених и водната помпа за да не си отварям работа после , но не е задължително) .. попита за цената за смяна на масло , лично аз смятам че повече от 10-12 лева не си струва да се дават ;) това е от мен .. нека ако сам сбъркал някъде някой колега да ме поправи ;)


ralli art
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 авг 2007 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен
Контакти:

Мнениеот ralli art » Пон 10 мар 2008 23:27


Водната помпа за Поло колко парички е ? Смятам в бъдеще да се подсигуря и да я сменя заедно с бензиновата, че до лятото ще направя 150 000.


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Пон 10 мар 2008 23:36


ralli art написа:Водната помпа за Поло колко парички е ? Смятам в бъдеще да се подсигуря и да я сменя заедно с бензиновата, че до лятото ще направя 150 000.

Мисля към 40-50 лева беше .. миналата год. я правих тази операция и вече малко ми се губи какво колко плащах ...


hbnv

Re: Няколко въпроса за сервизното обслужване на Полото

Мнениеот hbnv » Вто 02 юни 2009 13:36


Хубава с метални перки - 75 -80 лв.
Труд смяна ремъци и помпа без ролки - 100 лв - за мене с днешна дата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re:

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 юни 2009 10:11


offside написа:
ralli art написа:Водната помпа за Поло колко парички е ? Смятам в бъдеще да се подсигуря и да я сменя заедно с бензиновата, че до лятото ще направя 150 000.

Мисля към 40-50 лева беше .. миналата год. я правих тази операция и вече малко ми се губи какво колко плащах ...


a тая с пластмасови перки ли беше колега?Разликата в цената почти двойно, а старата помпа протече ли ? какво и стана ?

Аз мойта не съм я пипал , щот бачка, що да пипам ... , но все ме гложди на следваща смяна ангренаж да сменя и водната помпа, и обтегача на пистовия ремък (беше 110пари преди година)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nitama1971 и 25 госта