Проблем с Поло 1.0

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с Поло 1.0

Мнениеот _HighVoltage_ » Сря 01 мар 2006 20:18


Здравейте,
днес възникна пробем с VW POLO 1.0 1998-ма година, двигателя е от новата генерация. Слъд сравнително дълго каране при сравнително висока скорост ~140км/ч светна лампата за маслото и започна дтранен пищящ звук. Температурата си беше нормална - около 70. След спиране за малко и повторно тъгавне, лампата и звука отново започнаха. След малко по продължителон спиране, лампата не светна отново, но колата някак си загуби мощност и вече не е така пъргава. Някой идея има ли какво може да се е случило? Имам съмнение да не би някой от клапаните да отказва или някоя от свещите да е отишла...




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 01 мар 2006 20:51


Лелеле...как ще я караш след като ти е светнала лампата за маслото :!: :!: :!: Възможно е да си причинил големи повреди!!!Светнала е поради ниско налягане на маслото или същото е било твърде малко...

Но да не те плаша....възможно е и повреда в датчика.....на един комшия със същото Поло...същата година....същия двигател му примигваше така лампата...но повреда реално нямаше :idea:


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Сря 01 мар 2006 20:55


Проверих маслото - добре си е. А нямаше как, бях насред нищото и трябваше някак да се добера до Варна:(


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 01 мар 2006 20:58


А на цвят как е?Да не би да се разредило :roll: АКо искаш ела неделя на сбирка и ще я видим колкото може...виждам,че си от Варна :wink:


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Чет 02 мар 2006 9:09


добре си е цвета...тази сутрин като го запалих и изпробвх на окло 2500 оборота като че ли се получава леко чукане, но може и да си въобразявам.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 мар 2006 10:01


причини много:
1. Маслена помпа /много слабо вероятно/
2. Датчик /пак слабо вероятно/
3. Маслото да е кофти /слабо се отразява.. но възможно/
4. Заминали биелни лагери /много вероятно/

кво да направиш:
-Отиди в някой сервиз да проверят налягането на маслото
Ако е нормално > 2 бар на тихи и загряла кола сменяй датчик за маслото.. 5 кинта струва /поне за моята, но се опасявам, че са почти еднакви/
Ако е под 1.5 бара...
-Сменяш маслото с някакво хубаво изпитано.. да знаеш че е в ред..
Мериш... ако не покаже свестни стойности пак.. /демек рязко подобрение/ отиваш на вариант 1 или 4...

От там насетне.. слушаш оферти...

И си сядаш на гъза, и не юркаш толкова колицата..

....после и на баирче ще светне като се узори....

и така докато не ти писне и не я продадеш, или ремонтираш...


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Чет 02 мар 2006 21:58


Колата по прнцип не се юрка, това 140 беше на магистралата, а и пред не е правила проблеми. Днес я водих на сервиз, и от там хората казаха, че нищо му няма на мотора, казаха че най-вероятно е датчика...Надявам се да са прави, а тези дни ще внимавам и ще се ослушвам за странни звуци. Мерси много за помощта!


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Пет 03 мар 2006 1:29


Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Съб 04 мар 2006 13:17


_HighVoltage_ написа:Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?


Може да е от ЕКУ-то, зацапване свещи, кабели, ако не се оправи - иди на диагностика там ще те включат на стенд и ще се види.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 05 мар 2006 20:58


_HighVoltage_ написа:Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?

аз имах подобен проблем на голфа-оказа се въздушен филтър.
скоро ли си го сменявал?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта