Здравейте,
днес възникна пробем с VW POLO 1.0 1998-ма година, двигателя е от новата генерация. Слъд сравнително дълго каране при сравнително висока скорост ~140км/ч светна лампата за маслото и започна дтранен пищящ звук. Температурата си беше нормална - около 70. След спиране за малко и повторно тъгавне, лампата и звука отново започнаха. След малко по продължителон спиране, лампата не светна отново, но колата някак си загуби мощност и вече не е така пъргава. Някой идея има ли какво може да се е случило? Имам съмнение да не би някой от клапаните да отказва или някоя от свещите да е отишла...
Проблем с Поло 1.0
- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Лелеле...как ще я караш след като ти е светнала лампата за маслото
Възможно е да си причинил големи повреди!!!Светнала е поради ниско налягане на маслото или същото е било твърде малко...
Но да не те плаша....възможно е и повреда в датчика.....на един комшия със същото Поло...същата година....същия двигател му примигваше така лампата...но повреда реално нямаше



Но да не те плаша....възможно е и повреда в датчика.....на един комшия със същото Поло...същата година....същия двигател му примигваше така лампата...но повреда реално нямаше

- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
причини много:
1. Маслена помпа /много слабо вероятно/
2. Датчик /пак слабо вероятно/
3. Маслото да е кофти /слабо се отразява.. но възможно/
4. Заминали биелни лагери /много вероятно/
кво да направиш:
-Отиди в някой сервиз да проверят налягането на маслото
Ако е нормално > 2 бар на тихи и загряла кола сменяй датчик за маслото.. 5 кинта струва /поне за моята, но се опасявам, че са почти еднакви/
Ако е под 1.5 бара...
-Сменяш маслото с някакво хубаво изпитано.. да знаеш че е в ред..
Мериш... ако не покаже свестни стойности пак.. /демек рязко подобрение/ отиваш на вариант 1 или 4...
От там насетне.. слушаш оферти...
И си сядаш на гъза, и не юркаш толкова колицата..
....после и на баирче ще светне като се узори....
и така докато не ти писне и не я продадеш, или ремонтираш...
1. Маслена помпа /много слабо вероятно/
2. Датчик /пак слабо вероятно/
3. Маслото да е кофти /слабо се отразява.. но възможно/
4. Заминали биелни лагери /много вероятно/
кво да направиш:
-Отиди в някой сервиз да проверят налягането на маслото
Ако е нормално > 2 бар на тихи и загряла кола сменяй датчик за маслото.. 5 кинта струва /поне за моята, но се опасявам, че са почти еднакви/
Ако е под 1.5 бара...
-Сменяш маслото с някакво хубаво изпитано.. да знаеш че е в ред..
Мериш... ако не покаже свестни стойности пак.. /демек рязко подобрение/ отиваш на вариант 1 или 4...
От там насетне.. слушаш оферти...
И си сядаш на гъза, и не юркаш толкова колицата..
....после и на баирче ще светне като се узори....
и така докато не ти писне и не я продадеш, или ремонтираш...
- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колата по прнцип не се юрка, това 140 беше на магистралата, а и пред не е правила проблеми. Днес я водих на сервиз, и от там хората казаха, че нищо му няма на мотора, казаха че най-вероятно е датчика...Надявам се да са прави, а тези дни ще внимавам и ще се ослушвам за странни звуци. Мерси много за помощта!
- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
_HighVoltage_ написа:Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?
Може да е от ЕКУ-то, зацапване свещи, кабели, ако не се оправи - иди на диагностика там ще те включат на стенд и ще се види.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
_HighVoltage_ написа:Това добре, но сега се сетих и за друго. От 1-2 седмици наблядавам нещо странно. При градско каране, като поддържам към 2000-2500 оборота ако рязко си махна крака от педала оборотите падат до към 300 и в следствие на това колата загася. Не се случва често и не си случва при студен мотор. Някакви придположения на какво може да се дължи?
аз имах подобен проблем на голфа-оказа се въздушен филтър.
скоро ли си го сменявал?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта