:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО

Мнениеот BUT » Нед 15 ное 2009 21:08


История:1.4 AEX само бензин. Колата прави 15хил. км за 3 години без грижи(студена няма мощ 30 сек. после добре)
Сменена дистр. капачка,палец преди 300 км. Свещи преди 200 км. Масло преди 100 км.
Една сутин върти и не пали-резервоара е почти пълен, детонации никакви, на аспуха никаква миризма.
Има една ударна VW група, която дойде при пациента и се установи:
1. Помпата работи.
2. Маркучът за вх. гориво няма сваляне, ама църка бензин. Свещите сухи.
3. Не пали с друга бобина. Искра има.
4. Не пали с друг палец. Искра има.
5. Вх. маркуч се сряза и се оказа, че църка слабо.
6. Изх. маркуч бе откачен и се оказа, че подава силна струя!Значи филтър за подмяна?!
7. Междувременно колата е почерпена през дроселната клапа, пали и гасне.

Подмяна на бензинов филтър. Запали и угасна. Веднъж и дотам...

1. На вх. маркуч струята вече е внушителна!
2. На изхода на рейката с инжекторите клапанът е прегледан (не е тестван)
3. Преглед на Ел.Блок-конектор, връзки- ОК
3. Инжекторите получават импусли - проверено преди със светодиод, сега с лампа и мултицет
4. Инжекторите пръскат-проверено три пъти!
5. След почерпка ПАЛИ и ЗАГАСВА (бензинът е от същия като в резервоара)
6. МАМКА МУ
7. МАМКА МУ

Последна промяна от BUT на Сря 18 ное 2009 9:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот pas1.8mi » Нед 15 ное 2009 21:42


В допълнение-тестване с Ваг-ком при което не се откриват проблеми!Ангренажният ремък също е проверен(няма разминаване)!

П.П Мамка му и Прасе(ПОЛО)! mhihi


Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот BUT » Нед 15 ное 2009 21:49


Сравнени са зацепванията на ремъка, делкото, маховика.
Бензиновата помпа е извадена и прегледана основно.
В Аутодатата дават при непалене тест на Crancshaft position sensor -разположен
в дистрибуторната капачка, там нямам нищо. Да нямат предвид датчик на Хол. Май да.
Mass air flow sensor MAF- това дебитомер ли трябва да е?


Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот BUT » Пон 16 ное 2009 21:00


Добре, проблемът е сложен, ама чак пък никой да не го е срещал?!
Обобщено: ЗАЩО при сипване на бензин в колектора пали,
а в същото време инжекторите пръскат, но двиг. гасне като свърши бензина в колектора?
БЕДНА СМЕС?? Инжекторите да пръскат недостатъчно? :037:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот maslinkov » Вто 17 ное 2009 7:05


Пробвай с друг комп., ама що нямаш датчик на Хол в делкото не знам. Да не са ти го свили? :lol: А и на АЕХ-а май ставаше същото като не му работи температурния датчик /ама тогава не подаваше искра май/ Според мене бенз. помпа/филтъра е за смяна щом преди това не е имала мощ първите 30сек. след палене /това не е нормално/Това че сте я сваляли и пробвали няма значение, щом не сте мерили колко е налягането което прави /под 2,5 бара няма да може да преодолее съпротивлението на инжектора/.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот pas1.8mi » Вто 17 ное 2009 18:05


maslinkov написа:Пробвай с друг комп., ама що нямаш датчик на Хол в делкото не знам. Да не са ти го свили? :lol: А и на АЕХ-а май ставаше същото като не му работи температурния датчик /ама тогава не подаваше искра май/ Според мене бенз. помпа/филтъра е за смяна щом преди това не е имала мощ първите 30сек. след палене /това не е нормално/Това че сте я сваляли и пробвали няма значение, щом не сте мерили колко е налягането което прави /под 2,5 бара няма да може да преодолее съпротивлението на инжектора/.
Нещо не ти схванал идеята?Това е електрическа инжекция,нали!Между другото Дребосъка запали с три капачки бензин!Лошото е,че може пак да направи проблем,а не знаем от какво ще е! :banghead: На диагностика пак не казва нищо(няма открити проблеми)! :banghead:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот maslinkov » Вто 17 ное 2009 18:21


А то не е ноя идея - и аз карам Поло. В първия момент свещите се заливат с бензин, но подаване няма и чак след това инжекторът почва да впръсква, но този интервал се командва от компа. Пък за пикаещи дюзи има не малко изписано, но причината може да е в налягането на помпата. Имам приятел от автокъща и на едно Поло му бяха сложили не точната помпа /2 бара/ и не щеше да пали. Айде успех!


Потребителски аватар
Ico_Polo
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот Ico_Polo » Вто 17 ное 2009 18:53


На рейката на инжекторите трябва да има една "цевичка"(нещо подобно на иглата на гумата), от там с един "специален уред" (маномерър с накрайник) се мери налягането на бензина непосредственно преди инжекторите.
При условие, че пали при "почерпване", значи, че проблема е в бензина.
Т.Е. Или недостатъчно налягане вследствие скапването на помпата от запушения филтър, или разстройка на вакума който регулира обратното гориво (намира се също на рейката на инжекторите).


Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот BUT » Вто 17 ное 2009 19:43


Благодаря за идеите! Датчик хол има. :) Днес запали след почерпка, ама вечерта след като бяха минали 4 часа
от предишното палене не запали! Дали не е малко налягането в рейката с инжекторите?
Ще тествам клапана за обратното налягане (номер 9).
Изображение


Потребителски аватар
BUT
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот BUT » Сря 18 ное 2009 8:53


:uuoooh: НАЙ-НАКРАЯ проблемът е открит- датчика за температура на водата!
На горната картинка е с номер 6. Остава да се подмени точно и това е!
В момента карам с резистор около 3 кОм-направо друга кола, явно датчика е тръгнал още преди години.
При студен двигател дава 300 ома!
Изображение


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО

Мнениеот maslinkov » Сря 18 ное 2009 9:56


То и аз още карам със съпротивление 262 ома на крачето на темпдатчика за компа /датчика е чисто нов/за да ми вдига оборотите и да не играят, но мисля че като се увеличава интервала на инжектирането на гориво това не значи че помпата не е тръгнала /моята де/ Това обяснява и защо ми падна разхода с 1,5л/100км, като теоретично трябва да се вдигне. И друг страничен ефект - колата отказваше да влезе в сервизен режим, докато не й намалих праедварението "на ухо". След това вече не съм си играл защото върви добре и гори малко. Дано и този опит е от полза.


Потребителски аватар
Ico_Polo
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

Мнениеот Ico_Polo » Сря 18 ное 2009 20:21


BUT написа::uuoooh: НАЙ-НАКРАЯ проблемът е открит- датчика за температура на водата!
На горната картинка е с номер 6. Остава да се подмени точно и това е!
В момента карам с резистор около 3 кОм-направо друга кола, явно датчика е тръгнал още преди години.
При студен двигател дава 300 ома!

На джипката бях сменил датчика, със съпротивление, еквивалентно на 0 градуса, и, о, стана чудо!!! Фурия :horror:
Съвет:
Сложи му 5000 ома, и не се занимавай с датчици mhihi .
P.S. После пиши, да кажеш как е булида!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта