История:1.4 AEX само бензин. Колата прави 15хил. км за 3 години без грижи(студена няма мощ 30 сек. после добре)
Сменена дистр. капачка,палец преди 300 км. Свещи преди 200 км. Масло преди 100 км.
Една сутин върти и не пали-резервоара е почти пълен, детонации никакви, на аспуха никаква миризма.
Има една ударна VW група, която дойде при пациента и се установи:
1. Помпата работи.
2. Маркучът за вх. гориво няма сваляне, ама църка бензин. Свещите сухи.
3. Не пали с друга бобина. Искра има.
4. Не пали с друг палец. Искра има.
5. Вх. маркуч се сряза и се оказа, че църка слабо.
6. Изх. маркуч бе откачен и се оказа, че подава силна струя!Значи филтър за подмяна?!
7. Междувременно колата е почерпена през дроселната клапа, пали и гасне.
Подмяна на бензинов филтър. Запали и угасна. Веднъж и дотам...
1. На вх. маркуч струята вече е внушителна!
2. На изхода на рейката с инжекторите клапанът е прегледан (не е тестван)
3. Преглед на Ел.Блок-конектор, връзки- ОК
3. Инжекторите получават импусли - проверено преди със светодиод, сега с лампа и мултицет
4. Инжекторите пръскат-проверено три пъти!
5. След почерпка ПАЛИ и ЗАГАСВА (бензинът е от същия като в резервоара)
6. МАМКА МУ
7. МАМКА МУ

1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО
1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО
Последна промяна от BUT на Сря 18 ное 2009 9:31, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
В допълнение-тестване с Ваг-ком при което не се откриват проблеми!Ангренажният ремък също е проверен(няма разминаване)!
П.П Мамка му и Прасе(ПОЛО)!
П.П Мамка му и Прасе(ПОЛО)!

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
Сравнени са зацепванията на ремъка, делкото, маховика.
Бензиновата помпа е извадена и прегледана основно.
В Аутодатата дават при непалене тест на Crancshaft position sensor -разположен
в дистрибуторната капачка, там нямам нищо. Да нямат предвид датчик на Хол. Май да.
Mass air flow sensor MAF- това дебитомер ли трябва да е?
Бензиновата помпа е извадена и прегледана основно.
В Аутодатата дават при непалене тест на Crancshaft position sensor -разположен
в дистрибуторната капачка, там нямам нищо. Да нямат предвид датчик на Хол. Май да.
Mass air flow sensor MAF- това дебитомер ли трябва да е?
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
Добре, проблемът е сложен, ама чак пък никой да не го е срещал?!
Обобщено: ЗАЩО при сипване на бензин в колектора пали,
а в същото време инжекторите пръскат, но двиг. гасне като свърши бензина в колектора?
БЕДНА СМЕС?? Инжекторите да пръскат недостатъчно?
Обобщено: ЗАЩО при сипване на бензин в колектора пали,
а в същото време инжекторите пръскат, но двиг. гасне като свърши бензина в колектора?
БЕДНА СМЕС?? Инжекторите да пръскат недостатъчно?

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
Пробвай с друг комп., ама що нямаш датчик на Хол в делкото не знам. Да не са ти го свили?
А и на АЕХ-а май ставаше същото като не му работи температурния датчик /ама тогава не подаваше искра май/ Според мене бенз. помпа/филтъра е за смяна щом преди това не е имала мощ първите 30сек. след палене /това не е нормално/Това че сте я сваляли и пробвали няма значение, щом не сте мерили колко е налягането което прави /под 2,5 бара няма да може да преодолее съпротивлението на инжектора/.

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
Нещо не ти схванал идеята?Това е електрическа инжекция,нали!Между другото Дребосъка запали с три капачки бензин!Лошото е,че може пак да направи проблем,а не знаем от какво ще е!maslinkov написа:Пробвай с друг комп., ама що нямаш датчик на Хол в делкото не знам. Да не са ти го свили?А и на АЕХ-а май ставаше същото като не му работи температурния датчик /ама тогава не подаваше искра май/ Според мене бенз. помпа/филтъра е за смяна щом преди това не е имала мощ първите 30сек. след палене /това не е нормално/Това че сте я сваляли и пробвали няма значение, щом не сте мерили колко е налягането което прави /под 2,5 бара няма да може да преодолее съпротивлението на инжектора/.


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
А то не е ноя идея - и аз карам Поло. В първия момент свещите се заливат с бензин, но подаване няма и чак след това инжекторът почва да впръсква, но този интервал се командва от компа. Пък за пикаещи дюзи има не малко изписано, но причината може да е в налягането на помпата. Имам приятел от автокъща и на едно Поло му бяха сложили не точната помпа /2 бара/ и не щеше да пали. Айде успех!
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
На рейката на инжекторите трябва да има една "цевичка"(нещо подобно на иглата на гумата), от там с един "специален уред" (маномерър с накрайник) се мери налягането на бензина непосредственно преди инжекторите.
При условие, че пали при "почерпване", значи, че проблема е в бензина.
Т.Е. Или недостатъчно налягане вследствие скапването на помпата от запушения филтър, или разстройка на вакума който регулира обратното гориво (намира се също на рейката на инжекторите).
При условие, че пали при "почерпване", значи, че проблема е в бензина.
Т.Е. Или недостатъчно налягане вследствие скапването на помпата от запушения филтър, или разстройка на вакума който регулира обратното гориво (намира се също на рейката на инжекторите).
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
Благодаря за идеите! Датчик хол има.
Днес запали след почерпка, ама вечерта след като бяха минали 4 часа
от предишното палене не запали! Дали не е малко налягането в рейката с инжекторите?
Ще тествам клапана за обратното налягане (номер 9).


от предишното палене не запали! Дали не е малко налягането в рейката с инжекторите?
Ще тествам клапана за обратното налягане (номер 9).

Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!

На горната картинка е с номер 6. Остава да се подмени точно и това е!
В момента карам с резистор около 3 кОм-направо друга кола, явно датчика е тръгнал още преди години.
При студен двигател дава 300 ома!

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - РЕШЕНО
То и аз още карам със съпротивление 262 ома на крачето на темпдатчика за компа /датчика е чисто нов/за да ми вдига оборотите и да не играят, но мисля че като се увеличава интервала на инжектирането на гориво това не значи че помпата не е тръгнала /моята де/ Това обяснява и защо ми падна разхода с 1,5л/100км, като теоретично трябва да се вдигне. И друг страничен ефект - колата отказваше да влезе в сервизен режим, докато не й намалих праедварението "на ухо". След това вече не съм си играл защото върви добре и гори малко. Дано и този опит е от полза.
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: 1.4 AEX (бензин) не пали - без подобие!
BUT написа::uuoooh: НАЙ-НАКРАЯ проблемът е открит- датчика за температура на водата!
На горната картинка е с номер 6. Остава да се подмени точно и това е!
В момента карам с резистор около 3 кОм-направо друга кола, явно датчика е тръгнал още преди години.
При студен двигател дава 300 ома!
На джипката бях сменил датчика, със съпротивление, еквивалентно на 0 градуса, и, о, стана чудо!!! Фурия

Съвет:
Сложи му 5000 ома, и не се занимавай с датчици

P.S. После пиши, да кажеш как е булида!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта