
Вчера смених дросел клапата заради моят гаснещ проблем при студен старт, само с консуматори. След това покарах малко колата да си направи настройките и забелязах следното:
В сервиза диагностика ми гледа температурата и температурата на таблото беше по висока отколкото тази която показва температурният датчик, имаше някакво разминаване с около 10 градуса. Гледа я и с един уред с инфрачервен лъч, който се използва от хладилните техници (доколкото ми е известно).
След това ми каза да покарам 10 тина километра без да гася, отидох до един магазин и оставих колата да работи на празен ход, светеше ми лампата за бензина и стрелката беше паднала доста, почти до първата чертичка, щях да ходя да заредя, когато за мое учудване, като се качих отново в колата забелязах, че стрелката се беше вдигнала доста, почти над червената област, още малко и да изгасне лампата с колонката.

Не съм карал по наклони и нанадолнища, само градско, а в Казанлък всичко е равно, все пак сме Розовата Долина.
Да не би канистъра и онова клапанче да ми прави проблеми? Гледал съм за ефекта "кока кола", няма такова нещо,т.е. не ми е съскало от капачката.
Чудя се кой контролира уредите?
Да не би да е ЕКУ-то? Особено информацията от датчика за температурата не минава ли през ЕКУ и то да движи стрелката на таблото?
Благодаря за мненията предварително!