) включването на дългите става при пуснати къси и ръчката се натиска към таблото за постоянно работещи дълги и се дърпа за присветване.Съмнява ме, че съм я счупил или просто не работи механизма й Моля помагайте.
Благодаря!
mod edit: wili98
) включването на дългите става при пуснати къси и ръчката се натиска към таблото за постоянно работещи дълги и се дърпа за присветване.Съмнява ме, че съм я счупил или просто не работи механизма й
Аре да не е така, не ми се дават примери от други марки.minimiro написа:...На абсолютно всички коли с изключение на москвич 8-мак и първите 12-наистаци с купе от 8-мак (на които къси/дълги се превключваха с крак) къси/дълги се превключват с дръпване до прищракване на лоста за мигачите към теб...
minimiro написа:пич досега да беше отишъл 19 пъти до най-близката морга и да си беше вземал за 20-тина лева цялото лостче за мигачите и превключването на къси/дълги... то не беха разсъждения то не беха подозрения то не беха предположения.....![]()
Аналогично е с лостчето на Голф 2
смъкваш твойто и с него в ръка отиваш, щото имат значение изводите за буксата
П.С. На абсолютно всички коли с изключение на москвич 8-мак и първите 12-наистаци с купе от 8-мак (на които къси/дълги се превключваха с крак) къси/дълги се превключват с дръпване до прищракване на лоста за мигачите към теб
така наречената светкавица е всъщност даване на контакт на дългите, но преди да е прищракал механизма и да останат включени те....
HF написа: OFF Аре да не е така, не ми се дават примери от други марки.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта