Здравейте,прегледах другите теми,но не видях точно като моя въпрос.
Значи,наложи ми се да скоча преди 2 седмици до С.Загора (от София),и бях неприятно изненадан,че до Пазарджик си карах на 40 градуса!!! Сложих найлон на решетката та навръщане дигнах около 70 и имаше някаква топлинка в колата. Бях забелязал и преди това,че зимните дни ми загрява бавно,но пътувам предимно на къси разстояния в София,та не ми беше правило чак такова впечатление. Закарах Полото на сервиза и се оказа,че термостата е счупен. Сменихме го с Vernet (сега разбирам,че не било мн добър избор но само такъв имаше там). Резултата обаче не е това,което се очакваше. Днес обиколих половин София,като само в задръстванията вдигаше 90. Когато спусках температурата падаше на 60 градуса. Това според вас нормално ли е,или все още има проблем в термостата или октопода (не съм сигурен,че в сервиза обърнаха внимание на октопода)?
Проблеми с термостата
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблеми с термостата
При смяната на термостата смениха ли и капачката отпред където влиза маркуча от радиатора ако не оттам ти идва проблема другия вариант е спукан самия таралеж отзад където ляга самия термостат от второто на АЕЕ сменях термоастат през месец докато не свалихме таралежа и да видим че е спукан вътре и термостата стоеше като полуотворeн.
Re: Проблеми с термостата
Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата


- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблеми с термостата
tomo8889 написа:Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата![]()
![]()
Да бе,да!!!!!!!!!!!!!
Можеш да провериш стария термостат с вода на котлона и термометър.Но вероятностите са 3-термостат,капачката му или таралежа/октопода,гайда/.Преди 2г. сменях и за моя мотор АЕА беше около 150лв.комплект с датчик,термостат.
Иначе и при спускане и на дълго ако всичко е ОК си поддържа 90*.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблеми с термостата
Преди месец няма сменях на АЕЕ таралежяа 69лв с термостата и датчиците в Авто+.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблеми с термостата
И аз сменях същия таралеж от Auto plus марка Topran и след една година се счупи единия накрайник за маркуча към радиаторчето на парното. Парчето в маркуча, което остана се беше размекнало направо, а температурата не е мърдала от 90 градуса.
Времено си сложих стария, но тъй като с него има лек теч се чудя какъв таралеж да вземам сега, като марка.
Времено си сложих стария, но тъй като с него има лек теч се чудя какъв таралеж да вземам сега, като марка.
Re: Проблеми с термостата
4i4o-dido написа:tomo8889 написа:Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата![]()
![]()
Да бе,да!!!!!!!!!!!!!
Можеш да провериш стария термостат с вода на котлона и термометър.Но вероятностите са 3-термостат,капачката му или таралежа/октопода,гайда/.Преди 2г. сменях и за моя мотор АЕА беше около 150лв.комплект с датчик,термостат.
Иначе и при спускане и на дълго ако всичко е ОК си поддържа 90*.
При мен определено беше термостата,сега всичко е О.К.,като загрее държи постоянно 90градуса и не мърда
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблеми с термостата
[quote="maleksov"][/quote]
И аз имах неблагоразумието да сложа такъв боклук и в момента моята се държи точно както каза ти загрява бавно,в града държи 90 и като излезеш извънградско пада на 70.Вземи си валер или бер.
И аз имах неблагоразумието да сложа такъв боклук и в момента моята се държи точно както каза ти загрява бавно,в града държи 90 и като излезеш извънградско пада на 70.Вземи си валер или бер.
-
rosen1212
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблеми с термостата
колеги, за колко време достигате нормалната температура?
При мен AEX Vernet za 4 до 7 км градско в този сезон достигам 70С тогава пускам отоплението а стрелката достига до 90 когато измина 7..10км това добре ли е? предишния термостат не беше VErnet, ne be[e i някакъв марков ..
При мен AEX Vernet za 4 до 7 км градско в този сезон достигам 70С тогава пускам отоплението а стрелката достига до 90 когато измина 7..10км това добре ли е? предишния термостат не беше VErnet, ne be[e i някакъв марков ..
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблеми с термостата
С тоя боклук не достигам нормална температура,иначе преди с валера за 5км загряваше извънградско,а сега за 10 вдига 70.
Re: Проблеми с термостата
Сега съм с BEHR и се държи напълно нормално,сутрин като я запаля винаги я оставям да поработи 2-3min на место докато потегля и до 4-тия километър градско е на 90 градуса и след това там ги държи постоянно с парно пуснато на втора степен (на по-висока не мога да издържам),движение нагоре-надолу стрелката залепя 90гр и не мърда оттам.Като загася колата 3 часа след това е изстинала,това е по мои наблюдения колата я използвам всеки ден без почивка.
П.С. забравих да добавя, че съм с предпазна кора под двигателя и шумо и топло-изолационна вата от 1.9Diesel под предния капак
П.С. забравих да добавя, че съм с предпазна кора под двигателя и шумо и топло-изолационна вата от 1.9Diesel под предния капак

- maleksov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 23 юни 2007 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с термостата
Аз пак се завръщам със същия проблем. Смених 3 термостата (фабричния,после вернет,валер и сега бер) и положението е едно също.Загрява бавно и това си е. Реших,че проблема вече няма как да е в термостата.Също не е и капачката в която опира иглата.След много зяпане не виждам да е пробита.Пипайки с пръст останових,че мястото където ляга задната част на термостата е наранено.От което вадя заключение,че трябва да сменя "октопода". Посъветвайте ме каква марка и къде да отида да ми оправят проблема най-накрая,че ми писна да давам пари за термостати. Стария октопод има ли някакво приложение? Мога ли да го пригодя за метален термостат. И последно какъв антифриз да използвам?
- dalgia-73
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Проблеми с термостата
Колега аз на моето венто чак със четвъртия термустат имах успех.Уж все маркови а то все на 70 градуса стоеше.Накрая вземах някакъв френски каролстад или не що подобно беше малко със недоверие го купих.Да чукна на дърво температурата заковава на 90 градуса и не мърда.Сега имам четири във гаража дето за нищо не стават,ама какво да правя като съм карък.
- dalgia-73
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Проблеми с термостата
Колега аз на моето венто чак със четвъртия термустат имах успех.Уж все маркови а то все на 70 градуса стоеше.Накрая вземах някакъв френски каролстад или не що подобно беше малко със недоверие го купих.Да чукна на дърво температурата заковава на 90 градуса и не мърда.Сега имам четири във гаража дето за нищо не стават,ама какво да правя като съм карък.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта

