Проблеми с термостата

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maleksov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 23 юни 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с термостата

Мнениеот maleksov » Пон 22 фев 2010 23:06


Здравейте,прегледах другите теми,но не видях точно като моя въпрос.
Значи,наложи ми се да скоча преди 2 седмици до С.Загора (от София),и бях неприятно изненадан,че до Пазарджик си карах на 40 градуса!!! Сложих найлон на решетката та навръщане дигнах около 70 и имаше някаква топлинка в колата. Бях забелязал и преди това,че зимните дни ми загрява бавно,но пътувам предимно на къси разстояния в София,та не ми беше правило чак такова впечатление. Закарах Полото на сервиза и се оказа,че термостата е счупен. Сменихме го с Vernet (сега разбирам,че не било мн добър избор но само такъв имаше там). Резултата обаче не е това,което се очакваше. Днес обиколих половин София,като само в задръстванията вдигаше 90. Когато спусках температурата падаше на 60 градуса. Това според вас нормално ли е,или все още има проблем в термостата или октопода (не съм сигурен,че в сервиза обърнаха внимание на октопода)?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот anonimko » Вто 23 фев 2010 8:28


При смяната на термостата смениха ли и капачката отпред където влиза маркуча от радиатора ако не оттам ти идва проблема другия вариант е спукан самия таралеж отзад където ляга самия термостат от второто на АЕЕ сменях термоастат през месец докато не свалихме таралежа и да видим че е спукан вътре и термостата стоеше като полуотворeн.


Потребителски аватар
tomo8889
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот tomo8889 » Чет 25 фев 2010 14:30


Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата :063: :063: :063:


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 25 фев 2010 16:49


tomo8889 написа:Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата :063: :063: :063:

Да бе,да!!!!!!!!!!!!!
Можеш да провериш стария термостат с вода на котлона и термометър.Но вероятностите са 3-термостат,капачката му или таралежа/октопода,гайда/.Преди 2г. сменях и за моя мотор АЕА беше около 150лв.комплект с датчик,термостат.
Иначе и при спускане и на дълго ако всичко е ОК си поддържа 90*.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот anonimko » Пет 26 фев 2010 11:01


Преди месец няма сменях на АЕЕ таралежяа 69лв с термостата и датчиците в Авто+.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот Marto_Polo » Пет 26 фев 2010 11:51


И аз сменях същия таралеж от Auto plus марка Topran и след една година се счупи единия накрайник за маркуча към радиаторчето на парното. Парчето в маркуча, което остана се беше размекнало направо, а температурата не е мърдала от 90 градуса.
Времено си сложих стария, но тъй като с него има лек теч се чудя какъв таралеж да вземам сега, като марка. :shock


Потребителски аватар
tomo8889
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот tomo8889 » Пет 26 фев 2010 12:08


4i4o-dido написа:
tomo8889 написа:Много лош избор за термостат Vernet и аз бях с такъв , една зима не можах да изкарам с него,сега съм с BEHR и съм много доволен.За 3 години 3 термостата смених. При Полото май с всяка смяна на маслото трябва да се сменя и термостата :063: :063: :063:

Да бе,да!!!!!!!!!!!!!
Можеш да провериш стария термостат с вода на котлона и термометър.Но вероятностите са 3-термостат,капачката му или таралежа/октопода,гайда/.Преди 2г. сменях и за моя мотор АЕА беше около 150лв.комплект с датчик,термостат.
Иначе и при спускане и на дълго ако всичко е ОК си поддържа 90*.



При мен определено беше термостата,сега всичко е О.К.,като загрее държи постоянно 90градуса и не мърда


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот kaiser666 » Пет 26 фев 2010 18:17


[quote="maleksov"][/quote]
И аз имах неблагоразумието да сложа такъв боклук и в момента моята се държи точно както каза ти загрява бавно,в града държи 90 и като излезеш извънградско пада на 70.Вземи си валер или бер.


rosen1212
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот rosen1212 » Пет 26 фев 2010 19:12


колеги, за колко време достигате нормалната температура?
При мен AEX Vernet za 4 до 7 км градско в този сезон достигам 70С тогава пускам отоплението а стрелката достига до 90 когато измина 7..10км това добре ли е? предишния термостат не беше VErnet, ne be[e i някакъв марков ..


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот kaiser666 » Пет 26 фев 2010 20:56


С тоя боклук не достигам нормална температура,иначе преди с валера за 5км загряваше извънградско,а сега за 10 вдига 70.


Потребителски аватар
tomo8889
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот tomo8889 » Съб 27 фев 2010 12:46


Сега съм с BEHR и се държи напълно нормално,сутрин като я запаля винаги я оставям да поработи 2-3min на место докато потегля и до 4-тия километър градско е на 90 градуса и след това там ги държи постоянно с парно пуснато на втора степен (на по-висока не мога да издържам),движение нагоре-надолу стрелката залепя 90гр и не мърда оттам.Като загася колата 3 часа след това е изстинала,това е по мои наблюдения колата я използвам всеки ден без почивка.

П.С. забравих да добавя, че съм с предпазна кора под двигателя и шумо и топло-изолационна вата от 1.9Diesel под предния капак :да:


Потребителски аватар
maleksov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 23 юни 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот maleksov » Пон 11 окт 2010 16:23


Аз пак се завръщам със същия проблем. Смених 3 термостата (фабричния,после вернет,валер и сега бер) и положението е едно също.Загрява бавно и това си е. Реших,че проблема вече няма как да е в термостата.Също не е и капачката в която опира иглата.След много зяпане не виждам да е пробита.Пипайки с пръст останових,че мястото където ляга задната част на термостата е наранено.От което вадя заключение,че трябва да сменя "октопода". Посъветвайте ме каква марка и къде да отида да ми оправят проблема най-накрая,че ми писна да давам пари за термостати. Стария октопод има ли някакво приложение? Мога ли да го пригодя за метален термостат. И последно какъв антифриз да използвам?


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот saa27 » Пон 11 окт 2010 18:31




Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 456
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот dalgia-73 » Пон 11 окт 2010 20:32


Колега аз на моето венто чак със четвъртия термустат имах успех.Уж все маркови а то все на 70 градуса стоеше.Накрая вземах някакъв френски каролстад или не що подобно беше малко със недоверие го купих.Да чукна на дърво температурата заковава на 90 градуса и не мърда.Сега имам четири във гаража дето за нищо не стават,ама какво да правя като съм карък.


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 456
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Проблеми с термостата

Мнениеот dalgia-73 » Пон 11 окт 2010 20:33


Колега аз на моето венто чак със четвъртия термустат имах успех.Уж все маркови а то все на 70 градуса стоеше.Накрая вземах някакъв френски каролстад или не що подобно беше малко със недоверие го купих.Да чукна на дърво температурата заковава на 90 градуса и не мърда.Сега имам четири във гаража дето за нищо не стават,ама какво да правя като съм карък.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта