така...бистрихме го с много народ, но никой нищо не се сеща. Да видим дали още някой ще каже нещо по въпроса и насока на това което не съм сменил и гледал.
1.6 АЕЕ
Полото пали без проблем, на топло време. Когато е студено с първо въртене на ключа пали, но на 5-6 завъртане на стартера. Но понякога не иска да запали и на 50то въртене. Сменени са кабели, капачка, палец, бобина, свещи. Сипана е добавка против замръзване на бензина + 1л. спирт за горене. Но и тази сутрин не запали. Като умекне времето пали. Бензиновата помпа си подкачва без проблеми.
що е то?
Поло 6N 1.6 АЕЕ не пали - решено! Датчик на хол
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Поло 6N 1.6 АЕЕ не пали - решено! Датчик на хол
Последна промяна от Bobi_S13 на Съб 29 яну 2011 9:25, променено общо 1 път.
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: полото не пали
Делкото в частност Хола или нещо бОбИ-нката 

- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: полото не пали
адашката е сменена, преди има няма 15к
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: полото не пали
Bobi_S13 написа:така...бистрихме го с много народ, но никой нищо не се сеща. Да видим дали още някой ще каже нещо по въпроса и насока на това което не съм сменил и гледал.
1.6 АЕЕ
Полото пали без проблем, на топло време. Когато е студено с първо въртене на ключа пали, но на 5-6 завъртане на стартера. Но понякога не иска да запали и на 50то въртене. Сменени са кабели, капачка, палец, бобина, свещи. Сипана е добавка против замръзване на бензина + 1л. спирт за горене. Но и тази сутрин не запали. Като умекне времето пали. Бензиновата помпа си подкачва без проблеми.
що е то?
Ей това Ви е грешката -къде сте чули Поло да обича етилиран бензин? Като ти разтвори и 1л. вода от дъното и филтъра се получава "приятна" история. На второ място е Хол-а. На трето/или І-о замръз на конденз в катализатора.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: полото не пали
колега маслинков, преди да сипя спирта, правеше същия номер. След като го налях нямаше никакви проблеми дори и при по-големи студове.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: полото не пали
Тогава остава замръз-а. Така правеше Ланчийката на един приятел - само в студа трудно палене, след изкихване.
ПП. Искам да поясниш - значи припалва и угасва няколко пъти, или въобще не пали като върти?
І-о е замръз, второто Хол.
ПП. Искам да поясниш - значи припалва и угасва няколко пъти, или въобще не пали като върти?
І-о е замръз, второто Хол.
Re: полото не пали
Бензиновия филтър сменял ли си? Щото вътре като се е затлачил и замръзне, сети се кога ще запалиш. Поради тая причина и буса ми не иска да запали днес. Не съм го сменял и като знам кви са ни горивата
. А той е дизел, ток не го ебава и миналата година палеше и на -20. Без майтап ма като смених моя на половера си се върнаха 60-те кончета под капака, преди това сигурно беха останали 42.
. А той е дизел, ток не го ебава и миналата година палеше и на -20. Без майтап ма като смених моя на половера си се върнаха 60-те кончета под капака, преди това сигурно беха останали 42.- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: полото не пали
и горивния е в ред! Загадкаааа 
едит: полото е в бокса, очкавам присъдата и ще споделя.
едит2: оказа се датчика на хол, фърлил е котва и от там колата не пали. Бошов датчик - 140лв.

едит: полото е в бокса, очкавам присъдата и ще споделя.
едит2: оказа се датчика на хол, фърлил е котва и от там колата не пали. Бошов датчик - 140лв.
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: полото не пали
АААА аз казах ли ти да провериш в Холаа 

- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18739
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: полото не пали
140лв, да го **а у датчика 

- bat_ivo
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 03 окт 2009 13:17
- Автомобил: Polo
- Двигател: AFH 1996
- Местоположение: софия (панчарево)
Re: полото не пали - решено! Датчик на хол
Все едно са се наговорили тези холове и моя беше здал багажа 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: полото не пали - решено! Датчик на хол
руснаците/колеги от форума/ казват,че датчика сдава багажа след 10-15 г. работа...
- Прикачени файлове
-
- Датчик на Хол.doc
- (40 KиБ) Свален 442 пъти
Re: полото не пали - решено! Датчик на хол
Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: полото не пали - решено! Датчик на хол
dannko написа:Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: полото не пали - решено! Датчик на хол
dannko написа:Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене
I love the forum
Не знам как да коментирам на български
ааа,голяма работа сме 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
