Поло 6N 1.6 АЕЕ не пали - решено! Датчик на хол

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Поло 6N 1.6 АЕЕ не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 27 яну 2011 10:43


така...бистрихме го с много народ, но никой нищо не се сеща. Да видим дали още някой ще каже нещо по въпроса и насока на това което не съм сменил и гледал.

1.6 АЕЕ
Полото пали без проблем, на топло време. Когато е студено с първо въртене на ключа пали, но на 5-6 завъртане на стартера. Но понякога не иска да запали и на 50то въртене. Сменени са кабели, капачка, палец, бобина, свещи. Сипана е добавка против замръзване на бензина + 1л. спирт за горене. Но и тази сутрин не запали. Като умекне времето пали. Бензиновата помпа си подкачва без проблеми.

що е то?

Последна промяна от Bobi_S13 на Съб 29 яну 2011 9:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4314
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: полото не пали

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 27 яну 2011 11:18


Делкото в частност Хола или нещо бОбИ-нката mhihi


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: полото не пали

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 27 яну 2011 11:26


адашката е сменена, преди има няма 15к


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: полото не пали

Мнениеот maslinkov » Чет 27 яну 2011 11:29


Bobi_S13 написа:така...бистрихме го с много народ, но никой нищо не се сеща. Да видим дали още някой ще каже нещо по въпроса и насока на това което не съм сменил и гледал.

1.6 АЕЕ
Полото пали без проблем, на топло време. Когато е студено с първо въртене на ключа пали, но на 5-6 завъртане на стартера. Но понякога не иска да запали и на 50то въртене. Сменени са кабели, капачка, палец, бобина, свещи. Сипана е добавка против замръзване на бензина + 1л. спирт за горене. Но и тази сутрин не запали. Като умекне времето пали. Бензиновата помпа си подкачва без проблеми.

що е то?

Ей това Ви е грешката -къде сте чули Поло да обича етилиран бензин? Като ти разтвори и 1л. вода от дъното и филтъра се получава "приятна" история. На второ място е Хол-а. На трето/или І-о замръз на конденз в катализатора.


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: полото не пали

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 27 яну 2011 11:52


колега маслинков, преди да сипя спирта, правеше същия номер. След като го налях нямаше никакви проблеми дори и при по-големи студове.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: полото не пали

Мнениеот maslinkov » Чет 27 яну 2011 12:07


Тогава остава замръз-а. Така правеше Ланчийката на един приятел - само в студа трудно палене, след изкихване.
ПП. Искам да поясниш - значи припалва и угасва няколко пъти, или въобще не пали като върти?
І-о е замръз, второто Хол.


Потребителски аватар
rokera
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: полото не пали

Мнениеот rokera » Чет 27 яну 2011 12:52


Бензиновия филтър сменял ли си? Щото вътре като се е затлачил и замръзне, сети се кога ще запалиш. Поради тая причина и буса ми не иска да запали днес. Не съм го сменял и като знам кви са ни горивата :horror: . А той е дизел, ток не го ебава и миналата година палеше и на -20. Без майтап ма като смених моя на половера си се върнаха 60-те кончета под капака, преди това сигурно беха останали 42.


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: полото не пали

Мнениеот Bobi_S13 » Пет 28 яну 2011 21:59


и горивния е в ред! Загадкаааа mhihi



едит: полото е в бокса, очкавам присъдата и ще споделя.


едит2: оказа се датчика на хол, фърлил е котва и от там колата не пали. Бошов датчик - 140лв.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4314
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: полото не пали

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 29 яну 2011 0:52


АААА аз казах ли ти да провериш в Холаа :deal


Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18739
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: полото не пали

Мнениеот hooligans » Съб 29 яну 2011 1:48


140лв, да го **а у датчика :banghead:


Потребителски аватар
bat_ivo
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 13:17
Автомобил: Polo
Двигател: AFH 1996
Местоположение: софия (панчарево)

Re: полото не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот bat_ivo » Съб 29 яну 2011 11:20


Все едно са се наговорили тези холове и моя беше здал багажа :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: полото не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот vladko1001 » Съб 29 яну 2011 17:00


руснаците/колеги от форума/ казват,че датчика сдава багажа след 10-15 г. работа...
Прикачени файлове
Датчик на Хол.doc
(40 KиБ) Свален 443 пъти


dannko
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 7:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: полото не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот dannko » Нед 30 яну 2011 22:35


Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене :beer


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: полото не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот Koksan » Сря 02 фев 2011 16:48


dannko написа:Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене :beer

:screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: полото не пали - решено! Датчик на хол

Мнениеот H2O » Вто 15 фев 2011 12:49


dannko написа:Колега възможно е заради ниско налягане в задна дясна гума да дава грешка тракшъна, от там компа влиза в авариен режим. След това селеноида на турбото лъже типтроника от което спират работа 6-ти и 8-ми цилиндър. Краиния резултат е голямо търсене на куката за теглене :beer

I love the forum
Не знам как да коментирам на български :bowdown ааа,голяма работа сме mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта