
Теч на антифриз
Теч на антифриз
Здравейте ,колата ми е Поло 1997 г,каква е причината според вас ,когато сипя антифриз до чертичната на максимума ,след няколко дни антифриза пада до 1 см. под минимума и си остава на това положение ?


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Теч на антифриз
Kakто си формулирал въпроса, причината за спада е сипването. Ако не сипеш, няма да спада!
Дай повече инфо...
Дай повече инфо...
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
И аз имам същия проблем отскоро. Забелязах че е под минимума антифриза и си долях, но си спадаше. СМених капачката от съмнение че клапана е заминал, но още не съм доливал.
А може ли да е от антифриза като се смесят няколко вида и да става някаква реакция и налягането да става по-високо и затова да изтича...
(гледах за течове, но никъде не открих и затова смених капачката - само от разширителния съд тече)
А може ли да е от антифриза като се смесят няколко вида и да става някаква реакция и налягането да става по-високо и затова да изтича...
(гледах за течове, но никъде не открих и затова смених капачката - само от разширителния съд тече)
Re: Теч на антифриз
Проверихте ли за теч? Пласмасовите пети, които свързват маркучите и блока на мотора. Там е добре да погледнете.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
Колега само до едно ниво пада антифриза. Което говори поне според мен за някоя от 2-те от мен изброение причини.
Re: Теч на антифриз
Ха, де , мистерия. Не вярвам да е от различните антифризи, май-много да се пресекат, но да изчезват ...
. Капачката щом си я сменил (не че е гаранция), но и тя отпада. Колега, като отвориш капачката, тогава ли пада нивото, или както си стой системата под налягане?

Последна промяна от sam_boha на Нед 17 апр 2011 19:20, променено общо 1 път.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
Значи вчера на обяд с една октавия заедно си отворихме капачките и при Шкодата ни звук ни стон, а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност(не бях отворил до край капачката).
А и теча май е от разширителния съд. Демек налягането става по-високо и затова тече, но защо се вакуумира. Следва смяна на 100% от антифриза.
А и теча май е от разширителния съд. Демек налягането става по-високо и затова тече, но защо се вакуумира. Следва смяна на 100% от антифриза.
Re: Теч на антифриз
а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност
Нормално е за загрят двигател.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Теч на антифриз
RANOPILE написа:Колега само до едно ниво пада антифриза. Което говори поне според мен за някоя от 2-те от мен изброение причини.
А дали ти е хоизонтален бака? Паралакс?
RANOPILE написа:Значи вчера на обяд с една октавия заедно си отворихме капачките и при Шкодата ни звук ни стон, а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност(не бях отворил до край капачката).
А и теча май е от разширителния съд. Демек налягането става по-високо и затова тече, но защо се вакуумира. Следва смяна на 100% от антифриза.
На тоя принцип се варят компоти за вакуум. Само да не тръгнеш сега да вариш антифриз пък ти.
- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: Теч на антифриз
И при мен пада нивото след много внимателно преглеждане намерих един пластмасов тройник който сълзи.Прегледай си колата много внимателно защото ако няма теч версията е че заминава през ауспуха което е много лошо.Антифриза не се изпарява или поне не в такива количества.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
Успоредно с това имам и леко сълзене(много много бавно ми спада маслото) та сигурно е от гарнитура на главата. Та може ли да става нещо ако и на друго място гарнитурата е зле.
Двигателя не беше загрял, ами беше 4 часа след като бях пристигнал на работа.
i.e.i написа:Нормално е за загрят двигател.
Двигателя не беше загрял, ами беше 4 часа след като бях пристигнал на работа.
Re: Теч на антифриз
Колеги и аз бях така спада лекичко нивото на антифриза, после лекичко и нивото на маслото, след месец сутрин пали на 3 цилиндъра или пали и след 1 мин гасне - докато позагрее. След това започна да издува маркучите и опа - ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА, 4-ти цилиндър. Та ей това са симптомите скъпичко и неприятно но трябва да се прави защото може да се понапълни някой цилиндър и да стане още по неприятно. Откриват го като измерват изгорелите газове в анифриза. Получава се пролет незнам защо.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Теч на антифриз
При мен се вижда теч на масло точно май от тази гарнитура на главата... а антифриза стои малко под минимума при студена кола.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч на антифриз
Същото го наблюдавам и при мен. Като го напълня до макс, постепенно си намалява и видимо капе от един фланец. После като спадне един пръст под минимума седи там и не мърда и от фланеца не капе, ха сега де??
И други познати и приятели са ми казвали същото. И на колегата golfmk1 е по същия начин
Просто спрях да доливам и това е. А че гарнитурата на главата ми е възможно да е за смяна и това си е така, но по-вероятно е при мен да излезе семеринг, само че не ми се кихат точно сега пари за такива ремонти по колата 



Re: Теч на антифриз
RANOPILE написа:Успоредно с това имам и леко сълзене(много много бавно ми спада маслото) та сигурно е от гарнитура на главата. Та може ли да става нещо ако и на друго място гарнитурата е зле.i.e.i написа:Нормално е за загрят двигател.
Двигателя не беше загрял, ами беше 4 часа след като бях пристигнал на работа.
Същите проблеми имам и аз. Дали с някоя от многобройните видове добавки за масло и охлаждаща течност тези течове биха могли да се спрат или поне да се намалят. Има ли накой, който е ползвал такава добавка и съответно доволен ли е от нея, защото 400 лева за гарнитури, шлайфане и други подобни не ми се дават

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта