Теч на антифриз

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Piperko
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Теч на антифриз

Мнениеот Piperko » Съб 05 мар 2011 13:12


Здравейте ,колата ми е Поло 1997 г,каква е причината според вас ,когато сипя антифриз до чертичната на максимума ,след няколко дни антифриза пада до 1 см. под минимума и си остава на това положение ?
scare




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Теч на антифриз

Мнениеот muns61 » Съб 05 мар 2011 13:27


Kakто си формулирал въпроса, причината за спада е сипването. Ако не сипеш, няма да спада!
Дай повече инфо...


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Теч на антифриз

Мнениеот RANOPILE » Нед 13 мар 2011 9:53


И аз имам същия проблем отскоро. Забелязах че е под минимума антифриза и си долях, но си спадаше. СМених капачката от съмнение че клапана е заминал, но още не съм доливал.
А може ли да е от антифриза като се смесят няколко вида и да става някаква реакция и налягането да става по-високо и затова да изтича...
(гледах за течове, но никъде не открих и затова смених капачката - само от разширителния съд тече)


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч на антифриз

Мнениеот sam_boha » Нед 13 мар 2011 9:54


Проверихте ли за теч? Пласмасовите пети, които свързват маркучите и блока на мотора. Там е добре да погледнете.


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Теч на антифриз

Мнениеот RANOPILE » Нед 13 мар 2011 12:05


Колега само до едно ниво пада антифриза. Което говори поне според мен за някоя от 2-те от мен изброение причини.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч на антифриз

Мнениеот sam_boha » Нед 13 мар 2011 21:13


Ха, де , мистерия. Не вярвам да е от различните антифризи, май-много да се пресекат, но да изчезват ... :roll: . Капачката щом си я сменил (не че е гаранция), но и тя отпада. Колега, като отвориш капачката, тогава ли пада нивото, или както си стой системата под налягане?

Последна промяна от sam_boha на Нед 17 апр 2011 19:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Теч на антифриз

Мнениеот RANOPILE » Пет 18 мар 2011 8:51


Значи вчера на обяд с една октавия заедно си отворихме капачките и при Шкодата ни звук ни стон, а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност(не бях отворил до край капачката).
А и теча май е от разширителния съд. Демек налягането става по-високо и затова тече, но защо се вакуумира. Следва смяна на 100% от антифриза.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз

Мнениеот i.e.i » Съб 19 мар 2011 10:59


а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност

Нормално е за загрят двигател.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Теч на антифриз

Мнениеот maslinkov » Съб 19 мар 2011 16:29


RANOPILE написа:Колега само до едно ниво пада антифриза. Което говори поне според мен за някоя от 2-те от мен изброение причини.

А дали ти е хоизонтален бака? Паралакс?
RANOPILE написа:Значи вчера на обяд с една октавия заедно си отворихме капачките и при Шкодата ни звук ни стон, а при мен бавно се чуваше съскане и после излезе и течност(не бях отворил до край капачката).
А и теча май е от разширителния съд. Демек налягането става по-високо и затова тече, но защо се вакуумира. Следва смяна на 100% от антифриза.

На тоя принцип се варят компоти за вакуум. Само да не тръгнеш сега да вариш антифриз пък ти.


Потребителски аватар
ivo Bocev
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rousse

Re: Теч на антифриз

Мнениеот ivo Bocev » Съб 19 мар 2011 21:27


И при мен пада нивото след много внимателно преглеждане намерих един пластмасов тройник който сълзи.Прегледай си колата много внимателно защото ако няма теч версията е че заминава през ауспуха което е много лошо.Антифриза не се изпарява или поне не в такива количества.


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Теч на антифриз

Мнениеот RANOPILE » Пон 21 мар 2011 14:33


Успоредно с това имам и леко сълзене(много много бавно ми спада маслото) та сигурно е от гарнитура на главата. Та може ли да става нещо ако и на друго място гарнитурата е зле.

i.e.i написа:Нормално е за загрят двигател.


Двигателя не беше загрял, ами беше 4 часа след като бях пристигнал на работа.


bliasak
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз

Мнениеот bliasak » Нед 17 апр 2011 10:59


Колеги и аз бях така спада лекичко нивото на антифриза, после лекичко и нивото на маслото, след месец сутрин пали на 3 цилиндъра или пали и след 1 мин гасне - докато позагрее. След това започна да издува маркучите и опа - ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА, 4-ти цилиндър. Та ей това са симптомите скъпичко и неприятно но трябва да се прави защото може да се понапълни някой цилиндър и да стане още по неприятно. Откриват го като измерват изгорелите газове в анифриза. Получава се пролет незнам защо.


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Теч на антифриз

Мнениеот RANOPILE » Чет 21 апр 2011 11:35


При мен се вижда теч на масло точно май от тази гарнитура на главата... а антифриза стои малко под минимума при студена кола.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Теч на антифриз

Мнениеот stefan4o » Чет 21 апр 2011 11:43


Същото го наблюдавам и при мен. Като го напълня до макс, постепенно си намалява и видимо капе от един фланец. После като спадне един пръст под минимума седи там и не мърда и от фланеца не капе, ха сега де?? :screwy И други познати и приятели са ми казвали същото. И на колегата golfmk1 е по същия начин :screwy Просто спрях да доливам и това е. А че гарнитурата на главата ми е възможно да е за смяна и това си е така, но по-вероятно е при мен да излезе семеринг, само че не ми се кихат точно сега пари за такива ремонти по колата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
OZZY_
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз

Мнениеот OZZY_ » Пет 22 апр 2011 0:58


RANOPILE написа:Успоредно с това имам и леко сълзене(много много бавно ми спада маслото) та сигурно е от гарнитура на главата. Та може ли да става нещо ако и на друго място гарнитурата е зле.

i.e.i написа:Нормално е за загрят двигател.


Двигателя не беше загрял, ами беше 4 часа след като бях пристигнал на работа.


Същите проблеми имам и аз. Дали с някоя от многобройните видове добавки за масло и охлаждаща течност тези течове биха могли да се спрат или поне да се намалят. Има ли накой, който е ползвал такава добавка и съответно доволен ли е от нея, защото 400 лева за гарнитури, шлайфане и други подобни не ми се дават :( а предполагам не само на мен са ми свидни



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта