не мога да запаля - решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

не мога да запаля - решено

Мнениеот teo_ss » Чет 21 сеп 2006 16:21


Привет колеги. имам проблем с полото. Нещо тоците ми играят кални номера, по-точно - няма ток от бубината към делкото. Сложих друго бубина - резолтат няма , проверих кабела - нищо му няма почнах да проследявам кабелите на бубината и се натъкнах ей на това нещо
Изображение

какво е това нещо и може ли в него да е причината да не мога да запаля. в него влизат един кабел от акумулатора , три от делкото и 2 за бубината


промених заглавието за да е актулно.
mod edit: wili98

Последна промяна от teo_ss на Нед 24 сеп 2006 12:52, променено общо 1 път.




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 21 сеп 2006 16:28


Тва не е ли комутатор :roll:


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Чет 21 сеп 2006 16:33


забравих да спомена - на него пише siemens


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 21 сеп 2006 16:56


комутатор му се вика на тва...
Подава ток/управление към бобината, в зависимост от оборотите /датчика на хол../
ДА естествено че може... даже много вероятно ;)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 21 сеп 2006 16:56


и аз мисля че е комутатора и от него може да ти се ебават токовете. при мен на тройката ( старата) ми изгоря и го сменях, но беше в бубината.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Чет 21 сеп 2006 17:28


Първо: Благодаря че ме просветлихте
ако замеря с волтметъра на кабелите дето са към бубината ако е наред комутатора, не трябва ли да отчете напрежение 12V или въобще как мога да разбера дали се е пр.....цакал


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 21 сеп 2006 17:32


е съжале ама не знам как се диагностицира....


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 21 сеп 2006 18:53


teo_ss написа:Първо: Благодаря че ме просветлихте
ако замеря с волтметъра на кабелите дето са към бубината ако е наред комутатора, не трябва ли да отчете напрежение 12V или въобще как мога да разбера дали се е пр.....цакал

Замерва се.. по спомени когато си на контакт но двигателят не работи не трябва да дава повече от 2 волта към бобината за да не изгори.

Сега ще проверя какво точно пише в книжките и ще ти пиша.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 21 сеп 2006 19:06


Значи вади се куплунга на дачика на Хол, след което се мери на изводите за ниско напрежение на бобината. Дава се на контакт при което трябва да се появат около 2 волта за 1-2 секунди след което да спадне на нула.


още
буквално:
Като използвате дълъг проводник заземете централния терминал на куплинга. Напрежението трябва да се повиши до поне 2 волта, ако това не стане тогава има пробив или превключвателният блок е повреден.

изключете запалването и свържете волтметър към външните клеми на куплунга на прекъсвач-разпределителят. включете запалването и проверете дали волтметъра отчита 5 волта. Ако има повреда подновете комутатора.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Чет 21 сеп 2006 21:54


Muncho написа:.....

:bowdown :bowdown :bowdown
учененото си е учено еииииииии


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Нед 24 сеп 2006 12:55


Намерих един комутатор който работи - сложих го ама файда нема.
Вече си мисля, че освен датчик на хол няма какво друго да е. Как се подменя това нещо Цялото делко ли трябва да сменя или....
И още един въпрос - Патронника на ключа за пелене е поразбит - може ли в него да е причината?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 24 сеп 2006 14:56


Върти ли ти стартера?Когато върти ,изгасва ли ти таблото?


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Нед 24 сеп 2006 15:06


Стартера си върти и таблото не изгася по това време


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 24 сеп 2006 15:33


Пишеш,че си опитал с друга бобина.Тя нова ли е,или според теб е изправна?Как си проверил,че "Няма ток" от бобината до дистр.капачка?

П.П Ако палиш на бензин,имаш ли достатъчно количество?


manarata
Мнения: 826
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manarata » Пон 25 сеп 2006 14:15


точно същия проблем при мен преди месец, и аз смених бобината(с Lad-ова) първо за проба, после свалих и делкото (защото имаше скъсани кабели към датчика на Хол - не че не може и аз да съм ги скъсал :) ), и в края на краищата се оказа комутатора...

Ако имаш аларма виж и тя да не те бъзика нещо...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта