Сега моите преедположения: Възможно ли е да е преебан термостата и да е работил само малкия кръг и това толкова екстремно да е повишило температурата. От друга страна не знам защо не са се включили перките? Те само при функциониращ голям кръг ли се включват? Утре ще я види моя майстор но дотогава ще се радвам ако ми отговори някой който е имал същите кахъри. Добре че го видях навреме и карах не повече от километър, че иначе ако се бях заблеял кой знае какво щеше да стане
Колеги помагайте - Днес полото на пътя дигна 110 градуса :(
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Колеги помагайте - Днес полото на пътя дигна 110 градуса :(
Колеги днес докато се прибирах към вкъщи изведнъж с ужас видях че стрелката на темп е преди делението на 110 градуса
карах някъде по малко от км. и на първата удобна отбивка спрях, щото пътя беше с мантинели и нямаше как
. Почнах да се суетя около колата и звъннах на моя майстор да ми даде мнение. Той първо ми каза да проверя как е казанчето, мислеше че може би не отчита правилно таблото. И аз това помислих, защото не се беше включила перката въобще. Отвих предпазливо капачката на разш. съд и почна да излиза малко въздух и никаква вода, даже махнах цялата капачка и нищо не изкипя. Това ме успокои един вид, запалих колата, беше охладила малко то4но до средата но след минута работа пак температурата полудя. Пак звъннах на майстора и като му казах за всичко той каза да си карам спокойно, според него било грешно отчитащ датчик. Обаче това въобще не ме успокои и тръгнах лека полека но след около 30 секунди пак се вдигна че даже и лампата на темп. ми светна
Спрях окончателно и се обадих на приятел да ме дръпне
Сега моите преедположения: Възможно ли е да е преебан термостата и да е работил само малкия кръг и това толкова екстремно да е повишило температурата. От друга страна не знам защо не са се включили перките? Те само при функциониращ голям кръг ли се включват? Утре ще я види моя майстор но дотогава ще се радвам ако ми отговори някой който е имал същите кахъри. Добре че го видях навреме и карах не повече от километър, че иначе ако се бях заблеял кой знае какво щеше да стане
Сега моите преедположения: Възможно ли е да е преебан термостата и да е работил само малкия кръг и това толкова екстремно да е повишило температурата. От друга страна не знам защо не са се включили перките? Те само при функциониращ голям кръг ли се включват? Утре ще я види моя майстор но дотогава ще се радвам ако ми отговори някой който е имал същите кахъри. Добре че го видях навреме и карах не повече от километър, че иначе ако се бях заблеял кой знае какво щеше да стане
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
НЯмам идея колега, нали ти казвам перките не се включиха
Аз пък все си мисля че първо термостата трябва да се отвори като загрее колата и чак тогава перките
А течността не беше мръднала грам. Просто спрях веднага като видях стрелката и дори като отворих капачката на разширителя съвсем малко въздух излезе, въобще не е кипяло вода. Предишната кола (Браво) като я купих на 2рия ден прегря заради термостат
и си спомням че водата шуртеше дори от съединенията.
Аз пък все си мисля че първо термостата трябва да се отвори като загрее колата и чак тогава перките
- vlassev
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Ето един начин как да разбереш от къде идва проблема! ЦЪК!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Uneek написа:Благодаря колега, след малко тръгвам по магазините. Иначе майстора ми каза да търся BEHR, били добри термостати. Някой има ли впечатления? А сигурно ако ида във VW да търся оригинален VAG термостат ще ми свалят 2-3 кожи от гърба
Мен са ми казали Wahler - всеки различно мнение дава по въпроса. Мойта кола направи същия номер в задръстване до ЦУМ миналата година и стрелката удари крайно дясно демек +120гр ма се оказа датчик на перката, мръсен радиатор, които все още не изчистен.
Термостата е към +-20кинта, само дето тия Wahler се намират трудно
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:Uneek написа: А сигурно ако ида във VW да търся оригинален VAG термостат
Те това е истината. По скъп е с 5-10 лева от кварталните магазини, но е ОК.
Търси, има писано по темата. А и нищо не ти коства да питаш в Юнитреид( или както се казва официалния дилър във вашия град)
+60кинта ми казаха по спомен - в Юнито в Дружба
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Може и така да е. Аз два пъти сменявах, докато уцеля добър.
Ето нещо полезно:
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 0%E5%E8%E4
Ето нещо полезно:
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 0%E5%E8%E4
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен BEHR изкара 6 месеца,може и аз да съм карък.В ауто+ е до 15 лева.Лично аз си купих МОТОРАД от колегата vit_autosofia ,цената му е същата и засега работи добре.Стрелката залепва на 90 градуса и не мърда.Uneek написа:.... Иначе майстора ми каза да търся BEHR, били добри термостати. Някой има ли впечатления? А сигурно ако ида във VW да търся оригинален VAG термостат ще ми свалят 2-3 кожи от гърба
Ако намериш оригинален сподели цената че ми е любопитно.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Какво се вгражда във VW като термостати!Продавачката в Юнитрейд Дружба-упорито спореше с мен,че термостата за Г2 дизел е производство именно на vw-след като два пъти и казах,че се вграждат Wahler/OEM в завода,ама не та не и и написах на един лист- два сайта и да се ограмотява аджеба к,во се слага у завода!Преди години обаче са работили с Behr,защото преди месец като ми свалиха неработещия термостат - на него си пише Behr и има щамповано vw/на афтърмаркет чаркове няма такива щампи/За оригинален в Юнитрейд искат 60 лв
Сега съм с Behr от Ауто+ /стрелката стои на 95 някъде-една идея след средата/ цена 24лв- за клубари 19 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта

