Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена
Та въпросната кола са и сменени всички консумативи + Нова драселова клапа.Но при адаптацията и се адаптира и на място държи 3000 хил оборота и сутрин си пали без проблем .Но като се направи да си държи нормални обороти пали трудно като е студена.Няма никакви грешки на текса и ктс?
Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 19 окт 2011 20:49, променено общо 3 пъти.
Причина: редактирано заглавие
Причина: редактирано заглавие
Re: Поло 1.0 6.99 проблем трудно пали студена
Старата ти клапа може и да е здрава, рециклирай-почисти.
смуче въздух под клапата гумичката-пръстена от някъде смуче, може и прекалено закъснение.
Смени ли температурен датчик да кажеш как е
смуче въздух под клапата гумичката-пръстена от някъде смуче, може и прекалено закъснение.
Смени ли температурен датчик да кажеш как е
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена
старата е от 1.4 и при проверка не отговаря на този мотор,а и си е позаминала отдавна. Сега с новата пали от първия път но иска да се подава газ за около 30 секунди.Това е неприятното,като се има в предвид ,че колата се кара от жена.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена
golf777 написа:старата е от 1.4 и при проверка не отговаря на този мотор,а и си е позаминала отдавна. Сега с новата пали от първия път но иска да се подава газ за около 30 секунди.Това е неприятното,като се има в предвид ,че колата се кара от жена.
Ако това е вярно, май компа те е изоставил.Какво беше то - ланч....?
Я напиши номерата на двете клапи, ако обичаш.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена
ми компа си му е наред,просто за да накарат старата клапа да държи 900 оборота на място,а не 1200 са сложили съпротивление на кабелите.Но и са го замаскирали и не е сложено до клапата а на кабелите горе до компа.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена
golf777 написа:ми компа си му е наред,просто за да накарат старата клапа да държи 900 оборота на място,а не 1200 са сложили съпротивление на кабелите.Но и са го замаскирали и не е сложено до клапата а на кабелите горе до компа.
Абе колега, какъв самолет караш, че 900-1200 ти е свободния ход? Какви са тия съпротивления на кабелите да ни светнеш, че някой може да се възползва от чуждестранния опит.
Re: Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена
сменете или прегледайте мап или маф сензора квото имаш за коректни стойности, това за високите обороти но и ресет на компа е нужен както и замерване на датчиците на запален мотор - колата трябва да се оправи след няколко дни.
П.П. Провери за по горните неща ако не е от температурният
П.П. Провери за по горните неща ако не е от температурният
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена
за сега е ок,температурния лъже с 1-2 градуса,това мисля,че не е проблем.Сега колата пали ,но не от първия път.Т.е пали вдига обороти около 1300 и след това сваля на около 1100 и гасне,при второ завъртане не гасне и държи 1100 оборота и като загрее падат на 890.Колата не е в гараж и се случва по 2-3 дни да не се кара.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта