Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена

Мнениеот golf777 » Сря 12 окт 2011 19:03


Та въпросната кола са и сменени всички консумативи + Нова драселова клапа.Но при адаптацията и се адаптира и на място държи 3000 хил оборота и сутрин си пали без проблем .Но като се направи да си държи нормални обороти пали трудно като е студена.Няма никакви грешки на текса и ктс?

Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 19 окт 2011 20:49, променено общо 3 пъти.
Причина: редактирано заглавие




maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Поло 1.0 6.99 проблем трудно пали студена

Мнениеот maznia » Пет 14 окт 2011 21:25


Старата ти клапа може и да е здрава, рециклирай-почисти.
смуче въздух под клапата гумичката-пръстена от някъде смуче, може и прекалено закъснение.
Смени ли температурен датчик да кажеш как е


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена

Мнениеот golf777 » Пон 17 окт 2011 12:22


старата е от 1.4 и при проверка не отговаря на този мотор,а и си е позаминала отдавна. Сега с новата пали от първия път но иска да се подава газ за около 30 секунди.Това е неприятното,като се има в предвид ,че колата се кара от жена.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена

Мнениеот maslinkov » Пон 17 окт 2011 15:05


golf777 написа:старата е от 1.4 и при проверка не отговаря на този мотор,а и си е позаминала отдавна. Сега с новата пали от първия път но иска да се подава газ за около 30 секунди.Това е неприятното,като се има в предвид ,че колата се кара от жена.

Ако това е вярно, май компа те е изоставил.Какво беше то - ланч....?
Я напиши номерата на двете клапи, ако обичаш.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена

Мнениеот golf777 » Сря 19 окт 2011 20:47


ми компа си му е наред,просто за да накарат старата клапа да държи 900 оборота на място,а не 1200 са сложили съпротивление на кабелите.Но и са го замаскирали и не е сложено до клапата а на кабелите горе до компа.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 1.0i ALL 6.99г. проблем трудно пали студена

Мнениеот maslinkov » Чет 20 окт 2011 8:01


golf777 написа:ми компа си му е наред,просто за да накарат старата клапа да държи 900 оборота на място,а не 1200 са сложили съпротивление на кабелите.Но и са го замаскирали и не е сложено до клапата а на кабелите горе до компа.

Абе колега, какъв самолет караш, че 900-1200 ти е свободния ход? Какви са тия съпротивления на кабелите да ни светнеш, че някой може да се възползва от чуждестранния опит. :D


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена

Мнениеот maznia » Вто 01 ное 2011 22:44


сменете или прегледайте мап или маф сензора квото имаш за коректни стойности, това за високите обороти но и ресет на компа е нужен както и замерване на датчиците на запален мотор - колата трябва да се оправи след няколко дни.

П.П. Провери за по горните неща ако не е от температурният


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Polo 6n 1.0i ALL - проблем трудно пали студена

Мнениеот golf777 » Нед 20 ное 2011 22:10


за сега е ок,температурния лъже с 1-2 градуса,това мисля,че не е проблем.Сега колата пали ,но не от първия път.Т.е пали вдига обороти около 1300 и след това сваля на около 1100 и гасне,при второ завъртане не гасне и държи 1100 оборота и като загрее падат на 890.Колата не е в гараж и се случва по 2-3 дни да не се кара.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта